Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το σχέδιο ανεξάρτητου σχεδιαστή για ένα e-tron GT Shooting brake.

Το Audi e-tron GT σε Shooting brake έκδοση

2.658 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2021)

Αφού η Porsche προσφέρει πλέον την πιο πρακτική Τaycan Cross Turismo , γιατί να μην κάνει και η Audi το ίδιο για το δικό της ηλεκτρικό σεντάν υψηλών επιδόσεων;

Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, η Porsche αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Audi e-tron GT και τώρα, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής παρουσιάζει το σχέδιο του για ένα e-tron GT Shooting brake.


Το Audi e-tron GT παραγωγής.

Το Audi e-tron GT παραγωγής.


To μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου έχει παραμείνει το ίδιο, κάτι που σημαίνει πως το e-tron ξεχωρίζει χάρη στους νέας σχεδίασης προβολείς LED Matrix. Πίσω, τα ενιαία φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος που διατρέχουν το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος, ενώ ο προφυλακτήρας και ο διαχύτης χαμηλότερα είναι το ίδιο σπορ.

Για να μετατρέψει το e-tron GT σε Shooting Brake, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Rain Risk αφαίρεσε τις δύο πίσω πόρτες του αυτοκινήτου, μεγάλωσε το μέγεθος των μπροστινών θυρών και φυσικά επιμήκυνε σημαντικά την οροφή, τοποθετώντας στο τέλος της μια αρκετά μεγάλη αεροτομή. Νέες είναι επίσης οι ζάντες ενώ ο επιπλέον χώρος αποσκευών πάνω από την οροφή προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη πρακτικότητα στο αυτοκίνητο.

Θυμίζουμε πως κάτω από το μυώδες αμάξωμα του Audi e-tron GT συναντούμε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο τοποθετημένους στον εμπρόσθιο άξονα και έναν στον πίσω που στο e-tron GT quattro αποδίδουν 238 άλογα (175 kW) και 435 άλογα (320 kW), αντίστοιχα, κάτι το οποίο συνδυαστικά μεταφράζεται σε 476 ίππους (350 kW). Μάλιστα, έως και για 2,5 δευτερόλεπτα σε λειτουργία overboost η προσφερόμενη ισχύς αγγίζει τα 530 άλογα (390 kW), ενώ η συνολική ροπή είναι σταθερά στα 630 Nm. Στο κορυφαίο RS e-tron GT, ο ηλεκτρικός κινητήρας στον μπροστινό άξονα αποδίδει επίσης 238 άλογα, ενώ ο κινητήρας στο πίσω μέρος έχει ισχυ 456 ίππους (335 kW ), ως εκ τούτου η συνολική ισχύς είναι 598 άλογα (440 kW) και η συνολική ροπή 830 Nm. Στη λειτουργία boost, η ισχύς αυξάνεται για λίγο στα 646 άλογα (475 kW) που είναι και η κορυφαία απόδοση του gran tourer της Audi.

Με την Porsche να παρουσιάζει την προηγούμενη εβδομάδα μια παρόμοια έκδοση για την Taycan, την Cross Turismo, δεν πρέπει να μας προξενήσει εντύπωση εάν η Audi επέλεγε να κάνει το ίδιο για το e-tron GT, αφού τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα. Μέχρι αυτή την στιγμή πάντως, μια τέτοια έκδοση δεν φαίνεται να υπάρχει στα πλάνα της γερμανικής premium μάρκας.
 

Mercedes
Leasing