Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων και ροπή 185 Nm.
Το Auris έγινε turbo
16.680 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2015)
Στα πλαίσια της αισθητικής ανανέωσης του Toyota Auris, ανανεώνεται ολόκληρη η γκάμα των κινητήρων του, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του 4κύλινδρου turbo σύνολου βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων.
Για την ανανέωση του Toyota Auris σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγες ημέρες, εστιάζοντας στις (περιορισμένες) αισθητικές αλλαγές του μοντέλου. Με το ντεμπούτο, όμως, του μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας στην έκθεση της Γενεύης, μας ανακοινώθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, μερικές από τις οποίες παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.Η πιο σημαντική διαφορά είναι πως, πλέον, το Toyota Auris θα εξοπλίζεται με ένα νέο 4κύλινδρο turbo σύνολο βενζίνης 1,2 λίτρων, το οποίο έχει ισχύ 116 ίππων και ροπή 185 Nm. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση του εν λόγω Auris βρίσκεται στα 4,7 λτ./100 χλμ., ενώ τα επίπεδα CO2 ορίζονται στα 109 γρ./χλμ. Οι παραπάνω τιμές πέφτουν στα 4,6 λτ. και στα 106 γρ., όταν το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το προαιρετικό κιβώτιο Multidrive S.Επιπλέον, το 2λιτρο σύνολο πετρελαίου D-4D αντικαθίσταται με ένα νέο 1.600άρι, το οποίο αποδίδει 111 ίππους και 270 Nm και επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και να έχει τελική 190 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,1 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και νέo πλαστικό κάπάκι κυλινδροκεφαλών. Τα παραπάνω μείωσαν τις τριβές κατά 20%, περιόρισαν τις εκπομπές NOx κατά 55%, ενώ έριξαν και την κατανάλωση κατά 3,4%. Η ισχύς του παραμένει στους 90 ίππους και η ροπή του διατηρείται στα 205 Nm, ενώ αναλλοίωτες παρέμειναν οι επιδόσεις τόσο στο 0-100 χλμ./ώρα (12,5 δλ.) όσο και στην τελική ταχύτητα (180 χλμ./ώρα).Για το τέλος αφήσαμε το λιγότερο σημαντικό κομμάτι, που δεν είναι άλλο από αυτό της σχεδίασης. Οι σημαντικότερες διαφορές αφορούν στην τοποθέτηση φωτιστικών σωμάτων LED εμπρός – πίσω, στην αλλαγή των προφυλακτήρων και στην τροποποίηση της γρίλιας της μάσκας. Η κεραία είναι πλέον τύπου «πτερύγιου καρχαρία», υπάρχουν νέας σχεδίασης τροχοί 16 και 17 ιντσών, ενώ εμπλουτίστηκε και η παλέτα των χρωμάτων με νέες αποχρώσεις. Στο εσωτερικό υπάρχει βελτιωμένο ηχομονωτικό υλικό και νέα οθόνη TFT 4,2 ιντσών, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη στο πιο καμπυλωτό ταμπλό, στο οποίο έχει γίνει ευρύτερη χρήση μαλακών στην αφή υλικών.
Η Toyota αναβάθμισε και το σύνολο πετρελαίου 1.4 D-4D, το οποίο πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και έχει νέα τουρμπίνα, διαφορετικής σχεδίασης πιστόνια και πλαστικό καπάκι κυλινδροκεφαλών.
"πλαστικες κυλινδροκεφαλες???????" καπου χασατε την μπαλλα.Δεν σας διαβαζουν μονο αναγνωστριες του κοσμοπολιταν,αλλα και ανθρωποι που περιμενουν να ενημερωθουν αξιοπιστα.Ξαναβλεπεται αυτα που γραφεται η τοχεται καβαλησει το καλαμι?
Απάντηση: Eντάξει...μη βαράτε! Έχει πλαστικό καπάκι κυκλινδροκεφαλών για μείωση του βάρους. Αν έχεις τόσα μοντέλα στη Γενεύη και πρέπει να τα προλάβεις, όλο και κάτι θα γίνει...
Καταλαβαν οι κρατουντες της TOYOTA οτι εχασαν πολυ απο τα μοτερ τους στα μικρομεσαια αυτοκινητα τα τελευταια 10+ χρονια. Ελπιζω να δωσει αυτο που τους ελειπε. Αντε και με λιγο καλυτερα κρατηματα θα ειναι αυτο που χρειαζεται ο μεσος Ελληνας οδηγος
Petros Nikolaou bre tous giaponezous????????argisan arketa xronia......pou einai oi filogiaponezoi atmosferikoi tora????????i antigrafi paei sinefo apo tous sxistomates Iakovos Papastamatis Ξυπνησαν; Επιτελους
Λευτέρης Δημητριάδης Επιτέλουςςςς, καιρος ηταν να μπουν τα τουρμπακια.
Fotis Kravvaris Εγώ για πατάτα το κόβω
Spyros Antoniadis Kairos itan...
Savvina Gkadri Δηλαδή τώρα θα τραβάει στην ανηφόρα???
Spyros Antoniadis Tha paratravaei....!
Savvina Gkadri Θα απογειωνόμαστε κιόλας??
Nikos Kokkalis μηπως φτιαχνετε στην Τουρκια????????????????
βίκτωρας γιαννακάρας Αγγλια φτιαχνεται
Γρηγόρης Στάμος Εχει πολη με ονομα Αγγλια η Τουρκια ?
Στησίλαος εν Πειραιεί Για να μην ξεχνιόμαστε, τέλη δεκαετίας '80 αρχές '90 αν θυμάμαι καλά, NISSAN MICRA 1.0 TURBO ~127 Hp, TOYOTA STARLET 1.3 Turbo 135 Hp... Η ΤΟΥΟΤΑ ξανά στα Turbo... Steve Karachalios Ευχαριστώ αλλά θα μείνω στα 1400cc
Πάνος Στρ Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη BMW, να υποθέσω, ότι ο κινητήρας είναι ο 1,2 twinpower turbo ή THP των BMW / Peugeot;;;
"πλαστικες κυλινδροκεφαλες???????" καπου χασατε την μπαλλα.Δεν σας διαβαζουν μονο αναγνωστριες του κοσμοπολιταν,αλλα και ανθρωποι που περιμενουν να ενημερωθουν αξιοπιστα.Ξαναβλεπεται αυτα που γραφεται η τοχεται καβαλησει το καλαμι?
Απάντηση: Eντάξει...μη βαράτε! Έχει πλαστικό καπάκι κυκλινδροκεφαλών για μείωση του βάρους. Αν έχεις τόσα μοντέλα στη Γενεύη και πρέπει να τα προλάβεις, όλο και κάτι θα γίνει...
Καταλαβαν οι κρατουντες της TOYOTA οτι εχασαν πολυ απο τα μοτερ τους στα μικρομεσαια αυτοκινητα τα τελευταια 10+ χρονια. Ελπιζω να δωσει αυτο που τους ελειπε. Αντε και με λιγο καλυτερα κρατηματα θα ειναι αυτο που χρειαζεται ο μεσος Ελληνας οδηγος
φανταστείτε να μπει αυτός ο κινητήρας 1.2Τ στο YARIS
Petros Nikolaou bre tous giaponezous????????argisan arketa xronia......pou einai oi filogiaponezoi atmosferikoi tora????????i antigrafi paei sinefo apo tous sxistomates
Iakovos Papastamatis Ξυπνησαν; Επιτελους
Λευτέρης Δημητριάδης Επιτέλουςςςς, καιρος ηταν να μπουν τα τουρμπακια.
Fotis Kravvaris Εγώ για πατάτα το κόβω
Spyros Antoniadis Kairos itan...
Savvina Gkadri Δηλαδή τώρα θα τραβάει στην ανηφόρα???
Spyros Antoniadis Tha paratravaei....!
Savvina Gkadri Θα απογειωνόμαστε κιόλας??
Nikos Kokkalis μηπως φτιαχνετε στην Τουρκια????????????????
βίκτωρας γιαννακάρας Αγγλια φτιαχνεται
Γρηγόρης Στάμος Εχει πολη με ονομα Αγγλια η Τουρκια ?
Στησίλαος εν Πειραιεί Για να μην ξεχνιόμαστε, τέλη δεκαετίας '80 αρχές '90 αν θυμάμαι καλά, NISSAN MICRA 1.0 TURBO ~127 Hp, TOYOTA STARLET 1.3 Turbo 135 Hp... Η ΤΟΥΟΤΑ ξανά στα Turbo...
Steve Karachalios Ευχαριστώ αλλά θα μείνω στα 1400cc
Πάνος Στρ Στα πλαίσια της συνεργασίας με τη BMW, να υποθέσω, ότι ο κινητήρας είναι ο 1,2 twinpower turbo ή THP των BMW / Peugeot;;;