3 Φωτογραφίες »
Η Audi θέλει να διευρύνει το πεδίο εφαρμογών του ΑΙ στο άμεσο μέλλον
- Η Audi ενισχύει τις φωνητικές εντολές με το ChatGΡΤ σε τωρινά και μελλοντικά μοντέλα
- Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών θα είναι ασφαλή, υποστηρίζει η μάρκα
- Θέλει να εφαρμόσει την τεχνητή νοημοσύνη μέχρι και στην παραγωγή η Audi
Η Audi ενισχύει τις φωνητικές εντολές με το ChatGΡΤ σε τωρινά και μελλοντικά μοντέλα
Η Audi αναμένεται να προχωρήσει στην εγκατάσταση του ChatGΡΤ στα τωρινά μοντέλα της όσο και αυτής που θα έρθουν στο μέλλον μέσω της υπηρεσίας Microsoft Azure OpenAI. Από τον μήνα Ιούλιο, οι ιδιοκτήτες περίπου δύο εκατομμυρίων Audi τα οποία έχουν κατασκευαστεί από το 2021 και μετά θα δουν τα οχήματα τους να διαθέτουν την δυνατότητα να δεχθούν ερωτήσεις σε απλή γλώσσα και να απαντήσουν στις ερωτήσεις των οδηγών ενώ οι τελευταίοι οδηγούν. Νέα οχήματα όπως το Q6 e-tron και μελλοντικά μοντέλα με την τεχνολογία E3 1.2 θα διαθέτουν το ChatGΡΤ ως επέκταση του Audi Assistant.
Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών θα είναι ασφαλή, υποστηρίζει η μάρκα
H ύπαρξη του ChatGΡΤ προσδίδει πολλαπλές δυνατότητες στα μοντέλα που θα το διαθέτουν όπως: έλεγχο της πλοήγησης, του infotainment, του κλιματισμού, ακόμα και να απαντάει σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων θα μπορεί! Η Audi υποστηρίζει ότι το ChatGΡΤ θα κάνει την οδήγηση πιο ασφαλή, ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο.
Οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιήσουν το Audi assistant λέγοντας “Hey Audi” ή να χρησιμοποιήσουν το αντίστοιχο κουμπί που θα βρίσκεται στο τιμόνι. Το Audi assistant αυτόματα αναγνωρίζει εάν πρόκειται για εκτέλεση κάποιας λειτουργίας ή για εύρεση κάποιας τοποθεσίας, ενώ θα προωθεί τα ερωτήματα στο ChatGΡΤ, μόνο όταν δεν μπορεί να τα απαντήσει το ίδιο. Η ασφάλεια των δεδομένων είναι βασική προτεραιότητα της Audi, με όλες τις αναζητήσεις να διαγράφονται και το ChatGΡΤ να μην διαθέτει πρόσβαση σε στοιχεία του αυτοκινήτου.
Οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιήσουν το Audi assistant λέγοντας “Hey Audi” ή να χρησιμοποιήσουν το αντίστοιχο κουμπί που θα βρίσκεται στο τιμόνι. Το Audi assistant αυτόματα αναγνωρίζει εάν πρόκειται για εκτέλεση κάποιας λειτουργίας ή για εύρεση κάποιας τοποθεσίας, ενώ θα προωθεί τα ερωτήματα στο ChatGΡΤ, μόνο όταν δεν μπορεί να τα απαντήσει το ίδιο. Η ασφάλεια των δεδομένων είναι βασική προτεραιότητα της Audi, με όλες τις αναζητήσεις να διαγράφονται και το ChatGΡΤ να μην διαθέτει πρόσβαση σε στοιχεία του αυτοκινήτου.
Θέλει να εφαρμόσει την τεχνητή νοημοσύνη μέχρι και στην παραγωγή η Audi
«Με την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του ChatGΡΤ στις φωνητικές εντολές των οχημάτων μας παντρεύουμε αρμονικά τα θετικά και των 2 εφαρμογών» ανέφερε ο Marcus Keith, αντιπρόεδρος ανάπτυξης συστημάτων συνδεσιμότητας της Audi. «Παράλληλα με τις φωνητικές εντολές οι πελάτες μας θα λάβουν πρόσβαση σε μια ατελείωτη και ασφαλή πηγή πληροφοριών. Αυτό είναι το επόμενο βήμα για την εκπλήρωση του οράματος μας για την καλύτερη εμπειρία καμπίνας», συμπλήρωσε.
Στόχος της Audi είναι στο μέλλον το σύστημα αυτό να μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με το αυτοκίνητο, όπως για παράδειγμα για την σωστή πίεση των ελαστικών. Η Audi θέλει να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης τόσο στον τομέα της παροχής υπηρεσιών όσο και κατά τον σχεδιασμό και παραγωγή του αυτοκινήτου με την πιο πρόσφατη εφαρμογή να εντοπίζει προβλήματα στην συναρμολόγηση του αυτοκινήτου.
Στόχος της Audi είναι στο μέλλον το σύστημα αυτό να μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικές με το αυτοκίνητο, όπως για παράδειγμα για την σωστή πίεση των ελαστικών. Η Audi θέλει να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης τόσο στον τομέα της παροχής υπηρεσιών όσο και κατά τον σχεδιασμό και παραγωγή του αυτοκινήτου με την πιο πρόσφατη εφαρμογή να εντοπίζει προβλήματα στην συναρμολόγηση του αυτοκινήτου.