Μιλάμε με τον αρχηγό της Ford στην Ελλάδα, κ. Νίκο Νοταρά και μας εξηγεί γιατί πιστεύει ότι «το νέο Fiesta είναι το καλύτερο μικρό που φτιάχτηκε ποτέ».
«To Fiesta είναι το καλύτερο μικρό που φτιάχτηκε ποτέ!»
17.066 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2017)
Μιλάμε με τον αρχηγό της Ford στην Ελλάδα, κ. Νίκο Νοταρά και μας εξηγεί, «πως πρέπει να ναι το τέλειο μικρό αυτοκίνητο σήμερα και πως το υλοποιεί το νέο Fiesta».
«Πιστεύω ότι το νέο Fiesta είναι το καλύτερο μικρό που φτιάχτηκε ποτέ», αυτά τα λόγια του αρχηγού της Ford στην Ελλάδα, μας τράβηξαν την προσοχή και αποφασίσαμε να τον ανακρίνουμε εφ όλης της ύλης. Πως πρέπει να είναι το τέλειο μικρό αυτοκίνητο σήμερα λοιπόν και γιατί πιστεύει ότι το Fiesta αξίζει αυτόν τον τίτλο; Οι ερωτήσεις μας, που ακολουθούν, βασίστηκαν σε όσα μας είπε η Ford , στην επίσημη παρουσίαση του νέου Fiesta.
AutoΤρίτη: Μας μιλάτε για την μοναδική ποιότητα κύλισης και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει το νέο Fiesta. Πως το καταφέρνει αυτό;
Νίκος Νοταράς: Πράγματι και τα δύο είναι τόσο αναβαθμισμένα ώστε να οδηγούν το Fiesta στην κορυφή της κατηγορίας του. Η φιλοσοφία της Ford πάντα βασιζόταν στην οδηγική απόλαυση σε όλα τα μοντέλα της , στην περίπτωση του Fiesta όμως, στόχος ήταν οι επιβάτες να νιώσουν και κορυφαία ποιότητα κύλισης μπαίνοντας στο αυτοκίνητο. Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο έπαιξαν ρόλο τόσο το στήσιμο και η λειτουργία της ανάρτησης με την απόλυτη απορρόφηση των κραδασμών, όσο και η ηχομόνωση, με τη χρήση ενός δεύτερου πλαστικού πατώματος μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Κατεβάσαμε δηλαδή στα «μικρά» μοντέλα, τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα premium μοντέλα, σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
ΑΤ: Τονίσατε τη μεγάλη σημασία που δίνετε στην εργονομία και στον πλούσιο και πλήρη εξοπλισμό του νέου Fiesta. Τι είναι αυτά τα τόσο καταπληκτικά που έχει το νέο Fiesta;
Ν.Ν.: Στη Ford θέλουμε να έχουμε ενθουσιασμένους πελάτες και για να το πετύχουμε αυτό δεν αρκεί μόνο η οδηγική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης αλλά χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πακέτο, που η εργονομία και η ασφάλεια παίζουν κύριο λόγο. Για το λόγο αυτό, έχουμε εξοπλίσει το Fiesta με στοιχεία που θα ζήλευαν αυτοκίνητα 2 κατηγοριών πιο πάνω. Εκτός της άνεσης και της ηχομόνωσης, ξεχωρίζω το νέο Bang & Olufsen (Β&Ο) ηχοσύστημα που κάποιοι χαρακτήρισαν επιπέδου Μεγάρου Μουσικής και τον υπερπλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που έχει το αυτοκίνητο.
Από τα συστήματα ασφαλείας, ξεχωρίζω το «σύστημα αναγνώρισης των οδικών σημάτων», με το αυτοκίνητο να ενημερώνει τον οδηγό για όλα τα σήματα που υπάρχουν στο δρόμο (όρια ταχύτητας, αν επιτρέπεται η προσπέραση κλπ), ενώ το αμέσως επόμενο που ξεχωρίζω, είναι το «Adaptive Cruise Control» , ένα υπερεξελιγμένο σύστημα Cruise Control που «διαβάζει» τα εμπόδια σε απόσταση 130 μέτρων μπροστά και φρενάρει όσο χρειάζεται, ενώ αν χρειαστεί ακινητοποιεί κιόλας το αυτοκίνητο. Τέλος, να μη ξεχάσω το σύστημα αναγνώρισης πεζών με τη νέα λειτουργία για καλύτερη αναγνώριση πεζών τη νύχτα.
AT: Εμάς μας έκαναν περισσότερο από όλα εντύπωση τα 8 χρόνια εγγύηση που δίνει η Ford. Κανείς άλλος δεν έχει δώσει τέτοια εγγύηση… Την ίδια στιγμή πολύς κόσμος εξακολουθεί να πιστεύει ότι οι turbo κινητήρες δεν αντέχουν όσο οι παλιοί καλοί ατμοσφαιρικοί. Και εσείς έρχεστε και λέτε ότι ο δικός σας turbo EcoBoost είναι τόσο αξιόπιστος ώστε δίνετε και 8 χρόνια εγγύηση για αυτόν;
Ν.Ν.: Πρώτα από όλα αυτό γίνεται γιατί όπως σας είπα θέλουμε να έχουμε ενθουσιασμένους πελάτες και τι καλύτερο από το να έχει ο ιδιοκτήτης το κεφάλι του ήσυχο. Από την άλλη εμείς εμπιστευόμαστε απόλυτα τα αυτοκίνητά μας, ενώ ο ΕcoBoost ξέρουμε πόσο αξιόπιστος είναι και τι προβλήματα έχει. Δεν έχει!!! Το ίδιο ισχύει και για τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα μας, με αποτέλεσμα τα 8 χρόνια εγγύηση να μην περιέχουν κανένα ρίσκο για εμάς.
Η οικονομία-ηρεμία για τον αγοραστή, δεν έρχεται μόνο μέσω της εγγύησης αλλά και μέσω των διαστημάτων service για ένα Ford Fiesta. Και μιλάμε για ανάγκη service κάθε 30.000 χιλιόμετρα, ή κάθε 2 χρόνια, ότι γίνει πρώτο.
ΑΤ: Για να έχω λοιπόν το καλύτερο μικρό, όπως λέτε, ποιον κινητήρα να επιλέξω;
Ν.Ν.: Η γκάμα των κινητήρων στο Fiesta ξεκινά από 85 ίππους και θα φτάνει τους 200 από την επόμενη χρονιά με το Fiesta ST. Ο κινητήρας που πιστεύουμε ότι θα πουλήσει περισσότερο στην Ελλάδα είναι ο πολυβραβευμένος για 6 συνεχόμενες χρονιές EcoBoost, σε κάποια από τις εκδόσεις του, 100-125 και 140 ίππων, αλλά εξίσου καλή επιλογή είναι και ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας με τους 120 ίππους που δίνει σπορ αίσθηση και πολύ χαμηλή κατανάλωση κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης. Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για δυνατά και οικονομικά μοτέρ, με ροπή από πολύ χαμηλά (1.400στροφές) που κάνουν κάθε Ford εύκολο και ξεκούραστο στην οδήγηση.
Ανάλογα λοιπόν το πόσα χιλιόμετρα κάνει κανείς, μπορεί να επιλέξει τον κινητήρα ντίζελ που δεν χάνει σε επιδόσεις και προσφέρει τρομερή οικονομία εφόσον ταξιδεύει πολύ, ενώ και οι 3 EcoBoost βενζίνης προσφέρουν ίδια ροπή (170Νm) ενώ η κατανάλωση επηρεάζεται ελάχιστα και στις 3 εκδόσεις παρά την διαφορά στην ιπποδύναμη.
ΑΤ: Επίσης λέτε ότι έχετε μια από τις καλύτερες αεροδυναμικές της κατηγορίας. Γιατί επενδύσατε τόσο σε αυτό, μήπως έχει σχέση με το πολύ καλό ηχοσύστημα του Fiesta;
N.N.: Βελτιωμένη αεροδυναμική σημαίνει, μειωμένος θόρυβος στην καμπίνα και οικονομία καυσίμου στο ταξίδι, για το λόγο αυτό δώσαμε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό τον τομέα, καταφέρνοντας αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξεως του 0,28 cd. Ένας ακόμα λόγος που θα κάνει τον κάτοχο ενός Fiesta να χαμογελάει.
ΑΤ: Παρότι το μεταξόνιο είναι σχεδόν ίδιο, οι χώροι του νέου Fiesta είναι πολύ καλύτεροι. Πως το καταφέρατε αυτό;
N.N.: Πράγματι το μεταξόνιο μεγάλωσε, ενώ και το αυτοκίνητο φάρδυνε. Έγινε όμως και καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων του νέου Fiesta, με λεπτότερα καθίσματα που οδηγούν σε περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος.
ΑΤ: Πως πρέπει να είναι το «τέλειο μικρό» αυτοκίνητο σήμερα λοιπόν και γιατί πιστεύετε ότι το νέο Fiesta αξίζει αυτόν τον τίτλο;
N.N.: Όλα όσα σας είπα, κάνουν το Fiesta να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο μικρό. Το πιο σημαντικό ωστόσο, πιστεύω ότι είναι μια βόλτα με το Fiesta. Λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι του, σε κάνουν να αισθανθείς ότι είσαι μέσα σε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, μεγαλύτερης κατηγορίας, προσφέροντας πολλά χαμόγελα. Ένα test drive αρκεί.
ΑΤ: Και πόσο παραπάνω πρέπει να πληρώσω για όλα αυτά;
Ν.Ν.: Αυτό που κατάφερε η Ford είναι να προσφέρει όλα αυτά, στα ίδια επίπεδα τιμών. Στην πραγματικότητα τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο, αφού οι νέοι κανονισμοί που θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από το Σεπτέμβριο, θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων.
Να προσθέσω ακόμα ότι με τα νέα μας χρηματοδοτικά προγράμματα, μπορεί να αγοράσει κάποιος το Fiesta, με 182 ευρώ το μήνα.
ΑΤ: Κλείνοντας, πείτε με 10 λέξεις, «γιατί να αγοράσω Fiesta»;
Ν.Ν.: Το ολοκαίνουργιο Ford Fiesta είναι ένα αυτοκίνητο για αυτούς που δεν θέλουν συμβιβασμούς, είναι για αυτούς που, απλά, απαιτούν το καλύτερο!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
AutoΤρίτη: Μας μιλάτε για την μοναδική ποιότητα κύλισης και την οδηγική απόλαυση που προσφέρει το νέο Fiesta. Πως το καταφέρνει αυτό;
Νίκος Νοταράς: Πράγματι και τα δύο είναι τόσο αναβαθμισμένα ώστε να οδηγούν το Fiesta στην κορυφή της κατηγορίας του. Η φιλοσοφία της Ford πάντα βασιζόταν στην οδηγική απόλαυση σε όλα τα μοντέλα της , στην περίπτωση του Fiesta όμως, στόχος ήταν οι επιβάτες να νιώσουν και κορυφαία ποιότητα κύλισης μπαίνοντας στο αυτοκίνητο. Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο έπαιξαν ρόλο τόσο το στήσιμο και η λειτουργία της ανάρτησης με την απόλυτη απορρόφηση των κραδασμών, όσο και η ηχομόνωση, με τη χρήση ενός δεύτερου πλαστικού πατώματος μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Κατεβάσαμε δηλαδή στα «μικρά» μοντέλα, τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στα premium μοντέλα, σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
ΑΤ: Τονίσατε τη μεγάλη σημασία που δίνετε στην εργονομία και στον πλούσιο και πλήρη εξοπλισμό του νέου Fiesta. Τι είναι αυτά τα τόσο καταπληκτικά που έχει το νέο Fiesta;
Ν.Ν.: Στη Ford θέλουμε να έχουμε ενθουσιασμένους πελάτες και για να το πετύχουμε αυτό δεν αρκεί μόνο η οδηγική συμπεριφορά και η ποιότητα κύλισης αλλά χρειάζεται ένα ολοκληρωμένο πακέτο, που η εργονομία και η ασφάλεια παίζουν κύριο λόγο. Για το λόγο αυτό, έχουμε εξοπλίσει το Fiesta με στοιχεία που θα ζήλευαν αυτοκίνητα 2 κατηγοριών πιο πάνω. Εκτός της άνεσης και της ηχομόνωσης, ξεχωρίζω το νέο Bang & Olufsen (Β&Ο) ηχοσύστημα που κάποιοι χαρακτήρισαν επιπέδου Μεγάρου Μουσικής και τον υπερπλήρη εξοπλισμό ασφαλείας που έχει το αυτοκίνητο.
Από τα συστήματα ασφαλείας, ξεχωρίζω το «σύστημα αναγνώρισης των οδικών σημάτων», με το αυτοκίνητο να ενημερώνει τον οδηγό για όλα τα σήματα που υπάρχουν στο δρόμο (όρια ταχύτητας, αν επιτρέπεται η προσπέραση κλπ), ενώ το αμέσως επόμενο που ξεχωρίζω, είναι το «Adaptive Cruise Control» , ένα υπερεξελιγμένο σύστημα Cruise Control που «διαβάζει» τα εμπόδια σε απόσταση 130 μέτρων μπροστά και φρενάρει όσο χρειάζεται, ενώ αν χρειαστεί ακινητοποιεί κιόλας το αυτοκίνητο. Τέλος, να μη ξεχάσω το σύστημα αναγνώρισης πεζών με τη νέα λειτουργία για καλύτερη αναγνώριση πεζών τη νύχτα.
AT: Εμάς μας έκαναν περισσότερο από όλα εντύπωση τα 8 χρόνια εγγύηση που δίνει η Ford. Κανείς άλλος δεν έχει δώσει τέτοια εγγύηση… Την ίδια στιγμή πολύς κόσμος εξακολουθεί να πιστεύει ότι οι turbo κινητήρες δεν αντέχουν όσο οι παλιοί καλοί ατμοσφαιρικοί. Και εσείς έρχεστε και λέτε ότι ο δικός σας turbo EcoBoost είναι τόσο αξιόπιστος ώστε δίνετε και 8 χρόνια εγγύηση για αυτόν;
Ν.Ν.: Πρώτα από όλα αυτό γίνεται γιατί όπως σας είπα θέλουμε να έχουμε ενθουσιασμένους πελάτες και τι καλύτερο από το να έχει ο ιδιοκτήτης το κεφάλι του ήσυχο. Από την άλλη εμείς εμπιστευόμαστε απόλυτα τα αυτοκίνητά μας, ενώ ο ΕcoBoost ξέρουμε πόσο αξιόπιστος είναι και τι προβλήματα έχει. Δεν έχει!!! Το ίδιο ισχύει και για τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα μας, με αποτέλεσμα τα 8 χρόνια εγγύηση να μην περιέχουν κανένα ρίσκο για εμάς.
Η οικονομία-ηρεμία για τον αγοραστή, δεν έρχεται μόνο μέσω της εγγύησης αλλά και μέσω των διαστημάτων service για ένα Ford Fiesta. Και μιλάμε για ανάγκη service κάθε 30.000 χιλιόμετρα, ή κάθε 2 χρόνια, ότι γίνει πρώτο.
ΑΤ: Για να έχω λοιπόν το καλύτερο μικρό, όπως λέτε, ποιον κινητήρα να επιλέξω;
Ν.Ν.: Η γκάμα των κινητήρων στο Fiesta ξεκινά από 85 ίππους και θα φτάνει τους 200 από την επόμενη χρονιά με το Fiesta ST. Ο κινητήρας που πιστεύουμε ότι θα πουλήσει περισσότερο στην Ελλάδα είναι ο πολυβραβευμένος για 6 συνεχόμενες χρονιές EcoBoost, σε κάποια από τις εκδόσεις του, 100-125 και 140 ίππων, αλλά εξίσου καλή επιλογή είναι και ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας με τους 120 ίππους που δίνει σπορ αίσθηση και πολύ χαμηλή κατανάλωση κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης. Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για δυνατά και οικονομικά μοτέρ, με ροπή από πολύ χαμηλά (1.400στροφές) που κάνουν κάθε Ford εύκολο και ξεκούραστο στην οδήγηση.
Ανάλογα λοιπόν το πόσα χιλιόμετρα κάνει κανείς, μπορεί να επιλέξει τον κινητήρα ντίζελ που δεν χάνει σε επιδόσεις και προσφέρει τρομερή οικονομία εφόσον ταξιδεύει πολύ, ενώ και οι 3 EcoBoost βενζίνης προσφέρουν ίδια ροπή (170Νm) ενώ η κατανάλωση επηρεάζεται ελάχιστα και στις 3 εκδόσεις παρά την διαφορά στην ιπποδύναμη.
ΑΤ: Επίσης λέτε ότι έχετε μια από τις καλύτερες αεροδυναμικές της κατηγορίας. Γιατί επενδύσατε τόσο σε αυτό, μήπως έχει σχέση με το πολύ καλό ηχοσύστημα του Fiesta;
N.N.: Βελτιωμένη αεροδυναμική σημαίνει, μειωμένος θόρυβος στην καμπίνα και οικονομία καυσίμου στο ταξίδι, για το λόγο αυτό δώσαμε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό τον τομέα, καταφέρνοντας αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξεως του 0,28 cd. Ένας ακόμα λόγος που θα κάνει τον κάτοχο ενός Fiesta να χαμογελάει.
ΑΤ: Παρότι το μεταξόνιο είναι σχεδόν ίδιο, οι χώροι του νέου Fiesta είναι πολύ καλύτεροι. Πως το καταφέρατε αυτό;
N.N.: Πράγματι το μεταξόνιο μεγάλωσε, ενώ και το αυτοκίνητο φάρδυνε. Έγινε όμως και καλύτερη εκμετάλλευση των χώρων του νέου Fiesta, με λεπτότερα καθίσματα που οδηγούν σε περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες, ενώ και ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος.
ΑΤ: Πως πρέπει να είναι το «τέλειο μικρό» αυτοκίνητο σήμερα λοιπόν και γιατί πιστεύετε ότι το νέο Fiesta αξίζει αυτόν τον τίτλο;
N.N.: Όλα όσα σας είπα, κάνουν το Fiesta να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο μικρό. Το πιο σημαντικό ωστόσο, πιστεύω ότι είναι μια βόλτα με το Fiesta. Λίγα λεπτά πίσω από το τιμόνι του, σε κάνουν να αισθανθείς ότι είσαι μέσα σε ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, μεγαλύτερης κατηγορίας, προσφέροντας πολλά χαμόγελα. Ένα test drive αρκεί.
ΑΤ: Και πόσο παραπάνω πρέπει να πληρώσω για όλα αυτά;
Ν.Ν.: Αυτό που κατάφερε η Ford είναι να προσφέρει όλα αυτά, στα ίδια επίπεδα τιμών. Στην πραγματικότητα τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο, αφού οι νέοι κανονισμοί που θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από το Σεπτέμβριο, θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων.
Να προσθέσω ακόμα ότι με τα νέα μας χρηματοδοτικά προγράμματα, μπορεί να αγοράσει κάποιος το Fiesta, με 182 ευρώ το μήνα.
ΑΤ: Κλείνοντας, πείτε με 10 λέξεις, «γιατί να αγοράσω Fiesta»;
Ν.Ν.: Το ολοκαίνουργιο Ford Fiesta είναι ένα αυτοκίνητο για αυτούς που δεν θέλουν συμβιβασμούς, είναι για αυτούς που, απλά, απαιτούν το καλύτερο!
Κάτοχος Ford εδώ και 20 χρόνια, ερωτευμένος με τη κορυφαία οδική συμπεριφορά των Focus και τη "τραίνο" συμπεριφορά του Mondeo, με την αξιοπιστία τους, με το "value for money" τους, έχω να πω ότι καλά τα λόγια αλλά καλύτερη είναι η πράξη. Βάλτε τα λοιπόν σε μια πίστα για ένα συγκριτικό και τότε τα λέμε... Αυτά. Πιστεύω όμως ότι θα τα πάει καλά εμπορικά. Μ άρεσε πάντως η 8χρονη εγγύηση και το σέρβις κάθε 30000 χλμ.
Hyundai i20, new Kia Rio, Honda Jazz, Toyota Yaris, Mitsubishi Space Star!
μας επεισες.....
Mitsubishi space star γράφει ο άλλος... Τα καλύτερα μικρά είναι το C3 και το 208! Ειδικά εμφανισιακά είναι 10 χρόνια μπροστά από όλα τα άλλα.. Μοναδική εξαίρεση το Clio και το νεο micra που είναι και αυτά όμορφα και μοντέρνα
Για να καταλάβετε την διαφορά, την ώρα που στην Toyota μιλάνε για υβριδικά και συγκεκριμένα προμοταρουν τα υβριδικά και ούτε αναφέρουν τα diesel ,οι άλλοι μιλάνε ακόμα για 1500 diesel....
Ειδικα αυτον το καιρο,με τοσα καλα μικρα να κυκλοφορουν,δεν θα το ελεγα αυτο κ.Νοταρα μου...
Άν δεν παινέψεις το σπίτι σου, θα πέσει να σε πλακώσει !!!
1). Φυσικα και περιμενω να ακουσω τα καλυτερα απο τον αρχηγο της ford για ενα οχημα ford. Αληθεια, γιατι τον ρωτησατε; περιμενατενα σας πει τα μειονεκτηματα του αυτοκινητου; 2). Το fiesta ΔΕΝ ειναι μικρο πλεον. Το μικρο της ford ειναι τι Ka. 3). Την δικη σας γνωμη θελουμε. Οχι "συνεντευξεις".
Τί είναι αυτό που λέει οτι από Σεπτέμβρη θα ανεβουν οι τιμές? ?
Πολύ ωραία όλα αυτά που ακούγονται στην συνέντευξη αρκεί να μην είναι μόνον Marketing. Η δική εμπειρία είναι κάπως διαφορετική από την FORD. Αγόρασα στο όνομα της συζύγου μου τον Νοέμβριο του 2013 ένα FIESTA Diesel 1,6 από το οποίο ήμουν ευχαριστημένος και υπερήφανος για την επιλογή μου έως προ μερικών εβδομάδων σε σημείο που κανόνιζα να αντικαταστήσω και το δικό CITROEN C5 με το Kuga 2,0 Diesel. Προ μερικών εβδομάδων κατά το Service των 80000χλμ με ενημερώσανε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο ότι πρέπει να αντικαταστήσω πίσω αμορτισέρ λόγω διαρροής, μπαταρίας, και εμπρός δίσκων φρένων σε τιμές απαγορευτικές για την αξία του αυτοκινήτου τα οποία δεν τα καλύπτει η πενταετής εγγύηση. Έστειλα e-mail στη FORD ζητώντας να καλυφθούν από την 5ετή εγγύηση αλλά ποτέ δεν έλαβα απάντηση. Κατόπιν διαφόρων τηλεφωνικών επικοινωνιών ανακάλυψα ότι κατά την αγορά του οχήματος είχε υπογράψει η σύζυγος μου την επέκταση της εγγύησης η οποία σαφώς εξαιρούσε τα ανωτέρω και αρκετά ακόμη. Τα ανωτέρω προς γνώση και συμμόρφωση των συνάδελφων αγοραστών οι οποίοι καλοβλέπουν την οκταετή εγγύηση. Εγώ προς το παρόν ψάχνω την aftermarket αγορά για εύρεση αξιόπιστων ανταλλακτικών σε συμφέρουσες τιμές.