Μία «γεύση» των ισχυρών μοντέλων Ν της επόμενης γενιάς, αλλά και των ηλεκτρικών προσδοκιών της μάρκας μας έδωσε η Hyundai, παρουσιάζοντας στο κοινό το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο RM20e.
Η Hyundai κάνει την εμφάνισή της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Πεκίνο της Κίνας, το οποίο και χρησιμοποίησε για να δείξει σε ολόκληρο τον κόσμο τι ακριβώς να περιμένει από τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα επιδόσεων που θα χαρακτηρίζονται από το λογότυπο Ν. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που το πρωτότυπο RM20e είναι βασισμένο πάνω στο «σώμα» ενός Veloster N.
Το εν λόγω πρωτότυπο είναι εστιασμένο στην πίστα με το μπροστινό σπλίτερ να είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα, ενώ τα διευρυμένα φτερά στεγάζουν τους τροχούς 19 και 20 ιντσών. Το RM20e έχει επίσης εξοπλιστεί με μία τεράστια αεροτομή όπως και με ένα επίσης τεράστιο αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος. Αναφορικά με το εσωτερικό η κορεατική μάρκα κράτησε κλειστά τα χαρτιά της, αλλά κρατήστε κατά νου πως το μοντέλο διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και τιμόνι που προέρχεται από το Veloster N TCR, καθώς και σπορ καθίσματα.
Όπως προαναφέραμε μπροστά μας έχουμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η πηγή ισχύος είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ εγκατεστημένο στη μέση του αυτοκινήτου που προσφέρει ισχύ 810 ίππων και 960 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με τη Hyundai γίνεται σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-200 χλμ./ώρα χρειάζεται 9,88 δευτερόλεπτα. Η κίνηση κατευθύνεται στους πίσω τροχούς και η τελική ταχύτητα του RM20e φτάνει πάνω από τα 250 χλμ./ώρα.
Τέλος, αναφορικά με την αυτονομία κίνησης η Hyundai δεν αποκάλυψε στοιχεία, επιβεβαίωσε όμως πως το μοντέλο διαθέτει μπαταρία 60 kWh και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης 800V.