.jpg)
Σε όλη την γκάμα του EV4.
Το EV4 GT θα έχει και ψεύτικο κόφτη.
Hyundai- Kia θέλουν να κάνουν τα ηλεκτρικά τους πιο ελκυστικά.
Εν' αναμονή της επίσημης πρεμιέρας.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Εν' αναμονή της επίσημης πρεμιέρας
Η Kia την περασμένη εβδομάδα δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του νέου EV4 και στις 27 του μήνα έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει πλήρως το νέο της ηλεκτρικό. Ενώ, βρισκόμαστε εν αναμονή της πλήρους αποκάλυψης, πληροφορίες που διαρρέονται υποστηρίζουν πως η κορεατική μάρκα θα προσφέρει στο νέο EV4 τη δυνατότητα εξοπλισμού με το «ψεύτικο» κιβώτιο ταχυτήτων, που γνωρίσαμε για πρώτη φορά μέσω του Hyundai Ioniq 5 N.
Hyundai- Kia θέλουν να κάνουν τα ηλεκτρικά τους πιο ελκυστικά
Η Kia και η Hyundai θέλουν να καταστήσουν τα ηλεκτρικά τους πιο ελκυστικά για τους αγοραστές και το εν λόγω κιβώτιο είναι ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάλιστα, πριν από το EV4, που όπως φαίνεται θα επωφεληθεί από αυτή τη δυνατότητα, το ίδιο συνέβη και στο ανανεωμένο Kia EV6 GT.
Τι κάνει η τεχνολογία N e-Shift της Hyundai
Για όσους δεν γνωρίζουν, θυμίζουμε πως η τεχνολογία N e-Shift, όπως λέει την λειτουργία αυτή η Hyundai, προσομοιώνει τη συμπεριφορά του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων N DCT στα ηλεκτρικά. Παρότι δεν απαιτείται κιβώτιο για κινηθούν, μέσω της τεχνολογίας οι οδηγοί χρησιμοποιούν τα paddles στο τιμόνι για να ανεβάζουν και να κατεβάζουν ταχύτητες, όπως ακριβώς θα έκαναν σε ένα αυτοκίνητο με πραγματικό κιβώτιο ταχυτήτων. Την ίδια στιγμή, το λογισμικό προσαρμόζει την παροχή ισχύος για να μιμείται τη συμπεριφορά ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σε όλη την γκάμα του EV4, ενώ το EV4 GT θα έχει και ψεύτικο κόφτη
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Kia θα διαθέσει αυτό το χαρακτηριστικό σε ολόκληρη την γκάμα των εκδόσεων του EV4, ακόμα και σε αυτούς που θα αγοράσουν το βασικό μοντέλο. Ωστόσο, εκείνοι που θα επιλέξουν το κορυφαίο EV4 GT, θα επωφεληθούν επιπλέον από τον ψεύτικο κόφτη που θα κάνει ακόμα πιο ρεαλιστική τη λειτουργία του κιβώτιου. Από κει και πέρα, περιμένουμε πως το κορυφαίο EV4 GT θα συνοδεύεται και από το ένα σύστημα που θα προσφέρει ηχητική εμπειρία στον οδηγό, όπως κάνε το N Active Sound+ στο Ioniq 5 N.