Το συγκεκριμένο μοντέλο «κονταροχτυπήθηκε» με τρία εξίσου αξιόλογα GT-R : το Nissan GT-R NISMO GT3 που κέρδισε στα Bathurst 12 Hour, Blancpain GT Series και ατο πρωτάθλημα του GT300, το Nissan Skyline GT-R R34 που κατέκτησε το πρωτάθλημα του JGTC του 2003 και με το Nissan GT-R NISMO GT500, που κέρδισε το πρωτάθλημα Super GT 2014/15.
Τελικά, το αγωνιστικό DNA του R32 και η αγάπη του κοινού, ήταν οι λόγοι που το «εκτόξευσαν» στην κορυφή.
Στην παραγωγή για μόλις πέντε χρόνια, το Skyline GT-R R32 κατέκτησε κορυφαίες διακρίσεις σε πρωταθλήματα και διακεκριμένους αγώνες, σε τρεις διαφορετικές ηπείρους. Στην Ευρώπη, το R32 κέρδισε στην γενική κατάταξη στο Spa 24 το 1991. Επιπλέον το 1991, κέρδισε για πρώτη φορά το πρωτάθλημα στο Australian Touring Car, κάτι που επαναλήφθηκε και το 1992, χρονιά στην οποία κέρδισε και το Bathurst 1000. Ωστόσο, το R32 έγραψε τις αναμφισβήτητα μεγαλύτερες επιτυχίες του στα Ιαπωνικά αυτοκίνητα τουρισμού. Συγκεκριμένα, το Nissan Skyline GT-R R32 σημείωσε σερί νίκες σε κάθε αγώνα Πρωταθλήματος των Ιαπωνικών Αυτοκινήτων Τουρισμού, κατά τη διάρκεια των ετών 1990, 1991, 1992 και 1993, κερδίζοντας τα αντίστοιχα πρωταθλήματα για λογαριασμό των ομάδων Hasemi και Impul.
Εκτός από το αγωνιστικό ρεπερτόριό του, το status του R32 ως αγαπημένο αγωνιστικό για το κοινό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θεμελιώθηκε μέσω της δημοφιλούς σειράς video games του Gran Turismo.
Όντας μια διαχρονική και πολύ δημοφιλής επιλογή για τους απανταχού gamers με πολλά και σημαντικά πρωταθλήματα σε σημαντικούς αγώνες, το Nissan Skyline GT-R R32 απέδειξε την αντοχή του στις πίστες, στις οθόνες και φυσικά στο #NISMOtop20, ως το καλύτερο αυτοκίνητο Nissan NISMO όλων των εποχών!
Αειθαλές...