Το Opel Experimental Concept έκανε το επίσημο ντεμπούτο του, όντας το νέο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της γερμανικής φίρμας που διαθέτει αναδιπλούμενο τιμόνι, τεχνολογία steer-by-wire και τετρακίνηση.
Πρεμιέρα έκανε το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο crossover της Opel, το οποίο όπως μας είχε προϊδεάσει η γερμανική φίρμα πήρε την ονομασία Experimental. Το νέο concept έρχεται για να ανοίξει το δρόμο στην επόμενη γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας όσον αφορά τη σχεδίαση και την πιθανή ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών.
Όντας προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στο κοινό για πρώτη φορά στη φετινή έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, τον προσεχή Σεπτέμβρη, η Opel αναφέρει πως το Experimental βασίζεται σε μία υπερσύγχρονη πλατφόρμα για ηλεκτρικά της Stellantis. Προφανώς μία έκδοση της πλατφόρμας STLA. Αν σε αυτό αναλογιστεί κάποιος πως το Opel Experimental υπάγεται στην μικρομεσαία κατηγορία, τότε πιθανότατα η πλατφόρμα πρόκειται για την STLA Medium.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του Experimental είναι η τεχνολογία steer-by-wire που στην προκριμένη περίπτωση επιτρέπει στο τιμόνι να κρύβεται όταν δεν χρειάζεται. Επίσης το ηλεκτρικό concept διαθέτει τετρακίνηση. Από κει και πέρα το Experimental αποφεύγει εντελώς το χρώμιο στην εμφάνισή του, το οποίο έχει αντικατασταθεί από στοιχεία φωτισμού και έντονα γραφικά υψηλής αντίθεσης που υπογραμμίζουν τις αναλογίες του κουπέ crossover.
Στο μπροστινό μέρος το σήμα της Opel είναι φωτιζόμενο και πλαισιώνεται από πολύ λεπτά και μεγάλα σε μήκος φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος, τα κομψά φώτα συμπληρώνουν τη φουτουριστική εμφάνιση του crossover, «σχεδιάζοντας» το σχήμα του σταυρού. Το Experimental εξοπλίζεται από αεροδυναμικά πτερύγια μπροστά και πίσω καθώς και έναν διαχύτη πίσω. Ο τελευταίος μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης για να βελτιώσει την αεροδυναμική απόδοση. Επιπλέον τα ελαστικά που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Goodyear – είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο καουτσούκ και συνδυάζονται με αεροδυναμικές ζάντες της Ronal, οι οποίες αυξάνουν την απόδοση του μοντέλου, όπως αναφέρει η Opel.
Ευρύχωρη καμπίνα - Προτζέκτορας αντί για οθόνες
Στο εσωτερικό, η Opel κάνει λόγο για μεγάλους χώρους. Οι συμβατικές οθόνες έχουν αντικατασταθεί από ένα σύστημα προβολής επαυξημένης πραγματικότητας που εμφανίζει όλες τις πληροφορίες πάνω από το ταμπλό. Οι παραδοσιακοί πλαϊνοί καθρέφτες επίσης δεν υπάρχουν πουθενά, καθώς έχουν αντικατασταθεί από πλήρως ενσωματωμένες κάμερες 180 μοιρών που βρίσκονται μέσα στις κολόνες.
Δεν αναφέρθηκαν πληροφορίες για το σύστημα κίνησης
Λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ, τη χωρητικότητα της μπαταρίας ή την πιθανή αυτονομία δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο όπως φαίνεται το Experimental ήρθε κυρίως για να μας δείξει την προσέγγιση που θα έχουν τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Opel.