Η έκδοση GT 120 EDC θα διαθέτει ένα αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη και 6 σχέσεων, σε συνδυασμό με τον 1.2 TCe κινητήρα των 120 ίππων.
To Renault Clio GT 120 με EDC
23.536 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2013)
Μια νέα έκδοση προστίθεται στην γκάμα του Renault Clio, με την ονομασία GT 120 EDC, που θα συνοδεύει τόσο την χάτσμπακ όσο και στην στέισον βάγκον έκδοση.
Η έκδοση GT 120 EDC (Efficient Dual Clutch) φέρει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο συνδυάζεται με τον 1.2 TCe κινητήρα των 120 ίππων και 190 Nm ροπής. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητα αγγίζει τα 199 χλμ./ώρα. Παρά τις πολύ καλές επιδόσεις μάλιστα, η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 5,2 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 στα 120 γρ./χλμ.Μια γρήγορη έκδοση όμως δεν πρέπει μόνο να είναι γρήγορη, θα πρέπει και να δείχνει κιόλας. Έτσι λοιπόν οι σπορτίφ πινελιές του Clio GT 120 EDC τόσο στην χάτσμπακ όσο και στην στέισον βάγκον έκδοση τονίζουν στοιχεία όπως είναι οι πιο μυώδεις προφυλακτήρες που συνοδεύονται με φώτα LED, οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, τα σκουρόχρωμα πίσω παράθυρα, η διπλή απόληξη της εξάτμισης, τα λογότυπα «GT» και το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα Malte Blue.Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου και paddles πίσω από το δερμάτινο τιμόνι για τις εναλλαγές των σχέσεων του EDC.Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο στήσιμο του αυτοκινήτου, μιας και το set up της ανάρτησης είναι διαφοροποιημένο συγκριτικά με τα μοντέλα που κυκλοφορούν, με τα εμπρός και πίσω αμορτισέρ και ελατήρια να είναι πιο σφιχτά κατά 40% και 30% αντίστοιχα. Επιπλέον ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το βάρος του τιμονιού και την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου των ταχυτήτων.
Το Clio GT 120 EDC τόσο στην χάτσμπακ όσο και στην στέισον βάγκον έκδοση, διαθέτει σπορτίφ στοιχεία καιτο χαρακτηριστικό μπλε χρώμα Malte Blue.