Τα «γυμνάσια» του στην πίστα του Nurburgring συνεχίζει το νέο Skoda Scala ένα μήνα περίπου πριν γίνει η επίσημη παρουσίαση του, με σκοπό να γίνει το Golf της τσέχικης μάρκας και να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο αγοράς στην μικρομεσαία κατηγορία.
Μια πρώτη γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε από το νέο μοντέλου μπορούμε να πάρουμε από το Vision RS conceptπου παρουσίασε η μάρκα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, σίγουρο θεωρείται πάντως πως θα είναι πιο συντηρητικό σε σχεδίαση αλλά το ίδιο σπορτίφ. Το μοντέλο θα βασίζεται πάνω στην MQB A0 πλατφόρμα του VW Group που χρησιμοποιούν το SEAT Ibiza, το VW T-Roc και η Fabia, αλλά σε μια πιο μακριά έκδοση που θα επιτρέψει στην Skoda να μεγαλώσει τις διαστάσεις με το μεταξόνιο να αγγίζει έως και τα 2.649 χλστ., ώστε να αυξηθούν παράλληλα και οι χώροι των επιβατών.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου Scala θα απαρτίζεται από πέντε επιλογές κινητήρων που αναλύονται σε τρεις βενζίνης, έναν ντίζελ και έναν διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο και βενζίνη. Ειδικότερα, στη βάση της γκάμας των βενζινοκινητήρων θα τοποθετείται ο 1.000άρης TSI με απόδοση 95 ίππων, που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ ένα σκαλοπάτι ψηλότερα θα βρούμε τον ίδιο κινητήρα σε έκδοση ισχύος 115 ίππων που θα προσφέρεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με 7άρι αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων θα εδρεύει ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI Evo κινητήρας των 150 ίππων που θα προσφέρεται με τις προαναφερθείσες επιλογές μετάδοσης. Στο ντίζελ θα υπάρχει αποκλειστικά η επιλογή του TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. με απόδοση 115 ίππων και 250 Nm ροπής και τις τελευταίες επιλογές στη μετάδοση.