Δύο από τους κύριους πρωταγωνιστές των μικρομεσαίων, τα VW Golf και Opel Astra (αριστερά-δεξιά), θα αλλάξουν γενιές μέσα στην επόμενη 3ετία, με κύριο στόχο πάντα την κορυφή (κατασκοπευτική εικόνα).
Το Top 10 των νέων μοντέλων μέχρι το 2017
89.860 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2015)
Με τη βοήθεια των κατασκόπων του, το Αuto Τρίτη βρήκε φωτογραφίες και πληροφορίες για το Top 10 των νέων μοντέλων που αναμένουμε μέχρι το 2017, αποκαλύπτοντας το μέλλον των επόμενων best-seller!
- Αισθητικό φρεσκάρισμα- Πιο πλατύ και χαμηλό- Ελαφρύτερο και με 3κύλινδρα μοτέρ- Στους δρόμους το 2017
Η 8η γενιά του VW Golf είναι προ των πυλών και ετοιμάζεται πυρετωδώς για το 2017, παρότι το τωρινό Golf 7 έχει λανσαριστεί μόλις πριν 2 χρόνια. Στη νέα του γενιά, το γερμανικό best-seller δεν θα επικεντρωθεί τόσο στην αλλαγή της σχεδίασής του, όσο στην περαιτέρω μείωση του βάρους του και την αλλαγή των διαθέσιμων κινητήρων του. Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία των κατασκόπων μας, για μια ακόμη φορά ένα νέο Golf αισθητικά δεν θα διαφοροποιηθεί ριζικά σε σχέση με πριν, αλλά θα φρεσκάρει τις γνώριμες γραμμές του. Ουσιαστικά, στο εμπρόσθιο τμήμα τα φανάρια θα πλατύνουν, η γρίλια της μάσκας ελαφρώς θα αλλάξει, ενώ ο προφυλακτήρας θα αποκτήσει νέα τετραγωνισμένα πλαίσια στις άκρες του για τα LED φώτα ημέρας.
Μείον βάρος, κύλινδροι και κατανάλωσηΣτον τομέα των διαστάσεων, το επόμενο Golf θα πλατύνει και θα κοντύνει σε ύψος, προς όφελος της αεροδυναμικής. Παράλληλα, οι τεχνικοί της VW θα φροντίσουν ώστε να μειωθεί περαιτέρω το βάρος του (σχεδόν κατά 50 κιλά ανά έκδοση), ενώ οι κινητήρες του θα διαφοροποιηθούν, με πιθανό τον 3κύλινδρο 1.400άρη diesel του Polo, αλλά και διεύρυνση των επιλογών βενζίνης με σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουν ως στόχο την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, μαζί φυσικά και με την απαιτούμενη από τις Ευρωπαϊκές νόρμες, περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων του.
Opel Astra 5ης γενιάς
- Ελαφρώς μακρύτερο- Με 1.000άρη turbo 115 PS- Στην παραγωγή το 2015
Μετά το νέο Corsa, η Opel στρέφει το ενδιαφέρον της προς τοAstra, την 5η γενιά του οποίου αναμένουμε στην αγορά την επόμενη χρονιά. Το γερμανικό μικρομεσαίο θα μεγαλώσει ελαφρώς τις διαστάσεις του και κυρίως το μήκος του, αποκτώντας ένα μακρύτερο εμπρόσθιο τμήμα. Εκεί, θα δούμε επίσης νέα φωτιστικά με λαμπτήρες ημέρας LED, αλλά και τη νεότερη μάσκα της Opel των ADAM και Corsa. Περισσότερο δυναμισμό θα εκφράσει ο προφυλακτήρας, ενώ από εκεί και πίσω, παρότι δεν φαίνεται στη φωτογραφία μας, αναμένουμε ένα πιο κάθετο πίσω τμήμα από το τωρινό Astra. Τέλος, στη γκάμα εκτός του 5θυρου μοντέλου, θα έχουμε και πάλι το 3θυρο Astra με κουπέ στοιχεία.
Και με 1.000άρη turboΣτο τεχνικό και μηχανικό κομμάτι, το επόμενο Opel Astra θα είναι ένα από τα μοντέλα της εταιρείας που θα λάβει τον νέο 3κύλινδρο 1.000άρη turbo άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρα των 115 ίππων. Το μοτέρ αυτό θα συνδυαστεί με νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, βάζοντας το Astra ακριβώς απέναντι στους μικρότερου κυβισμού αντιπάλους του, όπωςπ.χ. το Focus με τον 1.000άρη EcoBoost. Στους υπόλοιπους κινητήρες, θα δούμε 1.600άρηδες turbo βενζίνης και diesel με βελτιωμένη κατανάλωση και νέα κιβώτια. Τέλος, θα προσφερθεί και στο Astra το νέο σύστημα πολυμέσων IntelliLink του Corsa με διευρυμένη συνδεσιμότητα.
Προσθιοκίνητη, εκτός από τετρακίνητη, με νέους turbo και με πιο δυναμική σχεδίαση, η επόμενη BMW X1 αναμένεται το 2015 (κατασκοπευτική εικόνα).