ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο XC90 έκανε ποδαρικό με το δεξί, καθώς η πορεία του ξεκινά με ανάκληση για πρόβλημα στους αερόσακους

Το νέο XC90 έκανε ποδαρικό με το δεξί, καθώς η πορεία του ξεκινά με ανάκληση για πρόβλημα στους αερόσακους

Το Volvo XC90 ήρθε με ανάκληση!

13.054 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Ήρθε και στην Ελλάδα το 1ο «κινέζικο» Volvo λίγες μέρες μετά την ανάκλησή του για πρόβλημα στους αερόσακους.

Ήρθε στην Ελλάδα το XC90, το πρώτο μοντέλο που παρουσιάζει η Geely Volvo μετά την εξαγορά της Volvo από την Ford. Υπενθυμίζουμε πως η κινεζική Geely αγόρασε την Volvo από την Ford το 2010 έναντι 1,8 δις δολαρίων και μέχρι σήμερα περιορίστηκε στο να πουλά μοντέλα σχεδιασμένα από την Ford πριν το 2010.Το XC90 λοιπόν είναι το πρώτο μοντέλο που κατασκευάζεται από την Geely Volvo, το πρώτο μοντέλο που σχεδιάστηκε στο νέο R&D (το τμήμα που σχεδιάζει αυτοκίνητα) στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και το οποίο είναι επανδρωμένο με Κινέζους και άλλους Ευρωπαίους μηχανικούς. 
Αυτό ιδρύθηκε το 2013, ονομάστηκε CEVT (China Euro Vehicle Technology, δηλαδή τεχνολογικό κέντρο για κινέζικα αυτοκίνητα για την Ευρώπη) και ανακοινώθηκε πως εκεί θα σχεδιάζονται μοντέλα που θα κυκλοφορούν τόσο σαν Volvo στην Ευρώπη, όσο και σαν Geely στην Κίνα.Ως το πρώτο, λοιπόν, μοντέλο της νέας εποχής Volvo, λογικό είναι το XC90 να λαμβάνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας και να ελπίζει μέχρι και στις δυνάμεις του Θωρ, του Θεού του Κεραυνού και της Αστραπής κατά την Σκανδιναβική μυθολογία, προκειμένου να κρυφτεί η Κινέζική του καταγωγή.Όμως, τελικά, φαίνεται πως το μοντέλο ξεκινάει άσχημα την πορεία του, αφού αυτή ξεκινά με ανάκληση για πρόβλημα στους αερόσακους, όπως ανακοινώθηκε στις 27 Μαΐου (Διαβάστε περισσότερα εδώ). Που να οφείλεται αυτό;Ένας λόγος ίσως να είναι η έλλειψη εμπειρίας των Κινέζων. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το CEVT, δηλαδή το τεχνολογικό κέντρο για κινέζικα αυτοκίνητα για την Ευρώπη ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια, χρόνος -όσο και αν φαίνεται παράξενο- λίγος.Δεύτερη αιτία μπορεί να είναι η βιασύνη των Κινέζων να λανσάρουν. Όταν, πιο συγκεκριμένα, έχεις έναν στόλο από την Ford που αρχίζει να γερνά, τότε λειτουργείς υπό πίεση και το λάθος έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να προκύψει…Και το τελευταίο, πιθανόν, να πηγάζει από μία νέα αντίληψη που φέρνει η Geely στην Ευρώπη. Ενώ, δηλαδή στο παρελθόν οι δοκιμές θα κρατούσαν μήνες και θα είχαν υψηλά στάνταρ (έως μηδενικού λάθους), σήμερα το ποσοστό μπορεί να είναι χαμηλότερο και μάλλον όχι αντάξιο της εταιρίας και του προηγούμενου κύρους της. Απόδειξη ότι λάθη βρέθηκαν σε κάποιες «αστοχίες» της και κατά τη διάρκεια επιδείξεων των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας (διαβάστε περισσότερα εδώ).Μοιάζει, επομένως, οι Κινέζοι να μην ακολουθούν τα υψηλά στάνταρ που ορίζει η ευρωπαϊκή αγορά, τα οποία είναι πιο απαιτητικά από τα αμερικάνικα και… 100 φορές πιο απαιτητικά από αυτά της κινεζικής αγοράς.Εσείς τι λέτε;Αρκεί ένα νέο εντυπωσιακό SUV ή νομίζετε ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια από την Geely για να σταθεί στην απαιτητική ευρωπαϊκή αγορά;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
DOBLO VS COURIER