- Ήπιες αλλαγές εξωτερικά.
- 27άρα οθόνη στην καμπίνα και έξτρα μεγαλύτεροι χώροι.
- Με 370 άλογα και μεγαλύτερη αυτονομία.
- Τον Αύγουστο το εμπορικό του λανσάρισμα.
Η Genesis φρέσκαρε το ηλεκτρικό G80
Το ανανεωμένο ηλεκτρικό Genesis G80 παρουσιάστηκε επίσημα, κάνοντας το ντεμπούτο του για την αγορά της Νοτίου Κορέας. Το ηλεκτρικό σεντάν της premium μάρκας της Hyundai έφτασε με μεγαλύτερη αυτονομία, ενώ προσφέρει περισσότερη άνεση και τεχνολογικό εξοπλισμό.
Ήπιες αλλαγές εξωτερικά
Οι εξωτερικές αλλαγές περιορίζονται αποκλειστικά στις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα του προφυλακτήρα στο μπροστινό μέρος, αλλά και κάποια νίκελ διακοσμητικά στοιχεία χαμηλά. Από κει και πέρα, η Genesis προσφέρει ένα σετ νέες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ενώ το μοντέλο διατηρεί τους διαιρούμενους προβολείς LED, που πλέον υιοθετούν την τεχνολογίας Micro Lens Array (MLA).
27άρα οθόνη στην καμπίνα και μεγαλύτεροι χώροι
Το ηλεκτρικό Genesis G80 είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, καθώς το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 130 χιλιοστά, φτάνοντας πλέον τα 3.139 χλστ. Αυτή η αλλαγή «μεταφράζεται» σε περισσότερο χώρο στην καμπίνα για τους πίσω επιβάτες, άρα σε επιπλέον άνεση. Μένοντας στην καμπίνα, εκτός από τον επιπλέον χώρο, το πολυτελές σεντάν υιοθετεί μια οθόνη OLED 27 ιντσών, που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment σε ένα πλαίσιο. Οι οθόνες της καμπίνας γίνονται ακόμα περισσότερες εάν κάποιος προσθέσει αυτές που βρίσκονται τοποθετημένες στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων για να μπορούν οι επιβάτες των πίσω ανακλινόμενων VIP καθισμάτων να περνούν πιο ευχάριστα την ώρα τους κατά τη διάρκεια των ταξιδιών.
Με 370 άλογα και μεγαλύτερη αυτονομία
Η Genesis κατά την ανανέωση του μοντέλου πρόσθεσε και μια νέα μπαταρία χωρητικότητας 95,4 kWh, από 87,2 kWh του προκατόχου του. Αυτό επεκτείνει την αυτονομία από τα 427 στα 475 χιλιόμετρα, σύμφωνα τον κορεατικό κύκλο δοκιμών. Αλλαγές στο σύστημα κίνησης δεν αναφέρονται, οπότε το ηλεκτρικό Genesis G80 συνεχίζει να εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικού κινητήρες που του αποφέρουν συνδυαστικά 370 άλογα και 700 Nm ροπής.
Συνέχεια του άρθρου >>>