ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με πόσα «έστριψε» το ηλεκτρικό VW ID.4 στο Elk Test;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με πόσα «έστριψε» το ηλεκτρικό VW ID.4 στο Elk Test;

3.732 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2023)

Η πισωκίνητη διάταξη και η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος βοήθησαν το VW ID.4 να μην «προδοθεί» από το μεγάλο του βάρος. Με πόσα χλμ./ώρα «έστριψε» τελικά;

Όχι και άσχημα για «βαρύ« & «ψηλό» ηλεκτρικό!

Το VW ID.4 είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της γερμανικής φίρμας και βασίζεται στο ηλεκτρικό μικρομεσαίo χάτσμπακ ID.3 (δες εδώ το ELK TEST του ID.3). To μεγάλο βάρος και το υψηλό αμάξωμα δεν είναι σύμμαχοι για μια κορυφαία επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Τι κατάφερε όμως τελικά το ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV;

Πριν ξεκινήσουμε την αναλυτική περιγραφή να σημειώσουμε πως δοκιμάσαμε το πισωκίνητο VW ID.4 με τα 204 άλογα και την μπαταρία των 77 kWh, που έχει συνολικό βάρος 2.124 κιλά με τον οδηγό. Σε αυτά προσθέστε το βάρος τριών ακόμη επιβατών με τις αποσκευές τους, όπως έχουμε τυποποιήσει τη δοκιμή σε όλα τα μοντέλα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FILIKOS DIAK