Η σχεδίασή του είναι σαφώς πιο μοντέρνα από το Niva 4x4.
Το «καινούριο» Lada Niva
30.353 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2020)
Όλοι θυμούνται το Niva 4x4 που πωλείται από την AvtoVAZ σχεδόν απαράλλαχτο εδώ και πολλά χρόνια, όμως τώρα η Lada βάζει στις γραμμές παραγωγής και ένα δεύτερο τετρακίνητο Niva με πιο μοντέρνα εμφάνιση. Διαβάστε την ιστορία του.
Τον Δεκέμβριο του 2019, η General Motors πούλησε το μερίδιό της στην κοινοπραξία της με την AvtoVAZ που είχε εξ αρχής δημιουργηθεί για την κατασκευή του Chevrolet Niva.
To μερίδιο αγοράστηκε από την AvtoVAZ που ήδη από την περασμένη εβδομάδα άρχισε να κατασκευάσει το Niva της Chevrolet κάτω από τα δικά της εμβλήματα στο Togliatti της Ρωσίας. Πέρα από διαφορετικό σήμα μπροστά, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται τώρα και με νέα γρίλια.
Αυτό το «καινούριο» Niva είναι ουσιαστικά ένα «μακρινό ξαδελφάκι» του πιο γνωστού Lada Niva 4x4 που πωλείται στην Ρωσία αλλά και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες. Το «καινούριο» αναπτύχθηκε και αυτό από την AvtoVAZ και μπήκε σε παραγωγή το 2000 από την Lada για δύο χρόνια μέχρι που η κατασκευή του συνεχίστηκε από την κοινοπραξία GM-AvtoVAZ για λογαριασμό της Chevrolet.
«To Lada Niva συμπληρώνει απρόσκοπτα την γκάμα, καθιστώντας το ως το δεύτερο τετρακίνητο SUV στην οικογένεια της Lada», δήλωσε ο Olivier Morne, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Lada Sales and Marketing. «Σκοπεύουμε να αναπτύξουμε περαιτέρω τις πωλήσεις του, οι οποίες είναι πλέον οργανωμένες στο μεγαλύτερο δίκτυο αντιπροσώπων στη Ρωσία, το οποίο σήμερα διαθέτει περισσότερα από 300 κέντρα πωλήσεων και υπηρεσιών», πρόσθεσε.
Η AvtoVAZ λέει ότι η ζήτηση εξακολουθεί να είναι μεγάλη για το «νέο» Niva, παρά το γεγονός ότι είναι ένα SUV 20 ετών. Το 2014, η GM παρουσίασε το Niva επόμενης γενιάς με το Niva Concept. Το μοντέλο παραγωγής έπρεπε να κυκλοφορήσει μέσα στο 2016, αλλά αυτά τα σχέδια δεν υλοποιήθηκαν ποτέ.