H Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να λανσάρει μοντέλα που, αντικειμενικά, τραβούν το βλέμμα των φίλων του αυτοκινήτου και όχι μόνο. Το 208 κάνει την διαφορά χάρη στα σπορτίφ χαρακτηριστικά του στην κατηγορία των μικρών ενώ το 508 απέδειξε πως και τα οικογενεικά μπορούν να γίνουν πανέμορφα.
Το 508 προσφέρεται σε liftback και wagon εκδόσεις με έως και 225 ίππους στην έκδοση GT, όσοι ωστόσο επιθυμούν κάτι πιο ισχυρό μπορούν να περιμένουν λίγο ακόμα μέχρι να γίνει το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα του plug-in υβριδικού Peugeot 508 Sport Engineered που θα εξoπλίζεται με έναν 1.600άρη PureTech 200 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα τοποθετούνται και στους δύο άξονες προσφέροντας κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με την συνολική ισχύ να ορίζεται κοντά στα 350 άλογα.
H φίρμα έκανε λόγο στο παρελθόν πως το concept με ισχύ 400 ίππους μπορεί να κάνει το 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα και ότι η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 11,8 kWh που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα.
Σε σχέση με το εργοστασιακό 508, η Peugeot προσφέρει στο 508 Sport Engineered νέας σχεδίασης προφυλακτήρα που βελτιώνει την ψύξη των μηχανικών του μερών όπου χρειάζεται, ενώ μια σειρά από νέα βοηθήματα, όπως μικρά φτερά στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, έχουν προστεθεί για να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι αισθητά μειωμένη.
Το 508 Sport Engineered θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες μέχρι τα τέλη του 2020.