ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στη σημερινή εποχή, η εταιρεία που δείχνει να στηρίζει πιο πολύ και να απλώνει το σχέδιο αυτό σε όλη της τη γκάμα είναι η Ford, με τα Active μοντέλα.

To «λίγο» SUV μήπως είναι «πολύ»;

8.196 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2019)

Mήπως δεν χρειάζεται να πάει κανείς προς ένα «αυθεντικό» SUV; Μήπως οι εκδόσεις που απλώς αναβαθμίζουν πρωτίστως την εμφάνιση και το στιλ, μπορούν να κάνουν εξίσου καλά και οικονομικά τη δουλειά;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η πορεία στην κλάση των οχημάτων ελευθέρου χρόνου είναι εδώ και δεκαετίες αφαιρετική. Από τα σκληρά 4x4 πριν από 30 χρόνια φτάσαμε στα SUV με πιο απλές τετρακινήσεις. Από εκεί πήγαμε σε ίδια αμαξώματα αλλά με κίνηση επί της ουσίας μόνο μπροστά. Μετά οι κατηγορίες αυξήθηκαν και πλέον έχεις SUV και Crossover σε κάθε κατηγορία μεγέθους. Η τετρακίνηση έχει εξαφανιστεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών προτάσεων ενώ και ο χαρακτήρας είναι πλέον σχεδόν αποκλειστικά ασφάλτινος.
 
Σαν πιο πρόσφατη κίνηση, μπορεί να δει κανείς τις νέες προτάσεις, οι οποίες δε χτίζουν ένα νέο SUV αλλά παίρνουν ένα συμβατικό (μικρό ή μικρομεσαίο συνήθως) και πάνω εκεί, χωρίς να αλλάζει το αμάξωμα, φτιάχνουν μια SUVοειδή έκδοση. Πολλές εταιρείες ακολουθούν αυτή τη λογική την οποία εγκαινίασε πριν από αρκετό καιρό η VW (με CrossPolo και CrossTouran τότε).
 
Στη σημερινή εποχή, η εταιρεία που δείχνει να το στηρίζει πιο πολύ και να το απλώνει το σχέδιο αυτό σε όλη της τη γκάμα είναι η Ford, με τα Active μοντέλα. Τις εκδόσεις αυτές μπορείς να τις βρεις σε κάθε επίπεδο μεγέθους από το Ka+, στο Fiesta και φυσικά εσχάτως και στο Focus. Η εμφάνιση ενσωματώνει στοιχεία περιπέτειας, ο διάκοσμος γίνεται πιο έντονος οπτικά και πιο δραστήριος μέσα-έξω, η θέση οδήγησης ανυψώνεται και το αποτέλεσμα μοιάζει πιο ή έστω εξίσου έξυπνο με ενός κλασσικού SUV. Αντίστοιχη κίνηση έχει ετοιμάσει π.χ. και η Kia με το νέο ΧCeed.
 
H συνταγή έχει πολλά θετικά: δίνει αυτά που θέλει ο κόσμος (ψηλή θέση οδήγησης, νέο στιλ) χωρίς να ξεφεύγει οικονομικά πολύ. Επίσης, με δεδομένο ότι η βάση είναι συμβατικού επιβατικού αυτό σημαίνει ότι διατηρεί προβάδισμα σε θέματα οδικής συμπεριφοράς έναντι ενός SUV. Το κέντρο βάρους παραμένει οπωσδήποτε πιο χαμηλά κι έτσι οι παραχωρήσεις, είναι συνήθως μικρές.
 
Αν δούμε το παράδειγμα του Fiesta ή του Focus, μοντέλα που έχουν κατά τεκμήριο την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κλάση του το καθένα, όταν γίνονται Active διατηρούν αυτό το προβάδισμα ενώ, ταυτόχρονα δίνουν την εμφάνιση που θέλει το SUV κοινό και τον περιπετειώδη χαρακτήρα που είναι τόσο πολύ της μόδας.
 
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι το «λιγότερο» τελικά «περισσότερο» σε ό,τι αφορά τα SUV; Μπορεί η λογική των Crossover με βάση ένα συμβατικό αμάξωμα να κερδίσει ή να πλησιάσει τα SUV που έχουν από την αρχή σχεδιαστεί ως τέτοια;

Hyundai
KGM