Ένα Dacia με τέτοια ελκυστική σχεδίαση δεν είναι κάτι που μπορεί να δει κάποιος συχνά, ωστόσο αυτό το κλασικό μοντέλο 1.300 φαίνεται χάρμα οφθαλμών.
Ο ψηφιακός σχεδιαστής Μarius Flitar πήρε το αυτοκίνητο που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής για πρώτη φορά το 1969 και το επανασχεδίασε σαν ένα μοντέρνο Shooting Brake.
Ο ψηφιακός σχεδιαστής Μarius Flitar πήρε το αυτοκίνητο που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής για πρώτη φορά το 1969 και το επανασχεδίασε σαν ένα μοντέρνο Shooting Brake. To 1.300 μοντέλο κρατά τα αρχικά του φωτιστικά σώματα, τη γρίλια και το καπό που το κάνουν αμέσως αναγνωρίσιμο σαν Dacia, αλλά στο πίσω μέρος το μόνο που θυμίζει την παλιά του εκδοχή είναι το σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Φυσικά, για να αναβιώσει ένα Dacia 1.300 στον 21ο αιώνα χρειάζεται πολύ περισσότερα από μια αλλαγή στη σχεδίαση του, γιατί πρέπει για παράδειγμα να τηρεί τους νέους κανόνες ασφαλείας, να γίνει λιγότερο ρυπογόνο και να ενσωματωθούν συστήματα που θα το κάνουν πιο ποιοτικό, όσον αφορά στην κύλιση του με κάποιο σύστημα ABS και έναν νέο κινητήρα.
Το ισχυρότερο μηχανικό σύνολο που προσφερόταν για το Dacia 1.300 ήταν ένας 1.600άρης κινητήρας απόδοσης 73 PS και μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ/ώρα.