ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το «μυθικό» Renault 5 50άρισε
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το «μυθικό» Renault 5 50άρισε

3.058 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2022)

50 χρόνια ζωής συμπλήρωσε το «μυθικό» Renault 5, το οποίο έχει γράψει τη δική του ιστορία στο χώρο και είναι έτοιμο για τη μεγάλη του επιστροφή ως ηλεκτρικό!

Από την πένα του άτυχου Michel Boué

Τον Μάιο του 1968, όταν ο Michel Boué, ένας 36χρονος σχεδιαστής της Renault  σκίτσαρε για πλάκα ένα αυτοκίνητο πάνω από μία φωτογραφία του τρέχοντος τότε Renault 4, κανείς δεν περίμενε πως το μοντέλο αυτό θα έγραφε ιστορία στο χώρο. Ο λόγος για το Renault 5 το οποίο πλέον έχει συμπληρώσει 50 χρόνια ζωής και ετοιμάζεται για πολλά περισσότερα χάρη στην αναβίωσή που του ετοιμάζει η Renault ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κέρδισε πολύ γρήγορα το αγοραστικό κοινό

Η μοναδική εμφάνιση, οι μικρές διαστάσεις αλλά και οι δύο πόρτες, ήταν κάποια από τα βασικά στοιχεία που έκαναν τους Γάλλους να φέρουν στην παραγωγή το 5, κάτι που έγινε για πρώτη φορά το 1972, σε μία εποχή όπου η κατηγορία των μίνι αναπτύσσονταν ραγδαία. Εκτός από μοντέρνο, το όχημα παρείχε εσωτερική ευελιξία, χάρη στα νέα πίσω καθίσματα τα οποία μπορούσαν να συρθούν στο πάτωμα, ενώ εντύπωση προκαλούσε και η πίσω πόρτα που άνοιγε μαζί με το πίσω τζάμι. Το μοντέλο έγινε γρήγορα αγαπητό και χάρη στην οικονομία καυσίμου που πρόσφερε το μοτέρ των 845 κυβικών που αποδείχτηκε ιδανικό σε μία εποχή που είχε χαρακτηριστεί από την πετρελαϊκή κρίση.

Το 1976 το «καυτό» Renault 5 Alpine

Ωστόσο το 1976 η Renault πήγε ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας και ένα μοντέλο επιδόσεων, το «καυτό» Renault 5 Alpine, που διέθετε κινητήρα 1,4 λίτρων, απόδοσης 93 ίππων. Πέραν των επιπλέον ίππων το μοντέλο ξεχώριζε από τα υπόλοιπα χάρη στις ζάντες αλουμινίου και τους εμπρόσθιους ορθογώνιους προβολείς ομίχλης, αλλά και στην πιο σφιχτή ανάρτηση. Μπαίνοντας στη δεκαετία του 80 και συγκεκριμένα το 1982, το ατμοσφαιρικό Renault 5 Alpine έγινε... turbo, λέξη που χρησιμοποιήθηκε και στην ονομασία του. Ο κυβισμός παρέμεινε αναλλοίωτος, αλλά η ιπποδύναμη έφτασε τα 112 άλογα. Να σημειωθεί πως δύο χρόνια νωρίτερα είχε υπάρξει και η αγωνιστική έκδοση R5 που συμμετείχε στην κατηγορία Group B των ράλλυ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
DOBLO VS COURIER