- Πρεμιέρα για το νέο μοντέλο της DS.
- Πολλά από τα χαρακτηριστικά του θα τα δούμε σε επόμενα μοντέλα της DS.
- Εμπνευσμένο σχεδιαστικά από το Citroen SM του 1970.
- Οθόνες στο ταμπλό, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα στην καμπίνα.
Αποτίει φόρο τιμής στο Citroen SM του 1970
Πρεμιέρα έκανε το DS SM Tribute. Το νέο γαλλικό μοντέλο κατασκευάστηκε για να γιορτάσει τα 10 χρόνια από τότε που η DS διαχωρίστηκε από τη Citroen, ως αυτόνομη μάρκα, ωστόσο παράλληλα επαναφέρει στο προσκήνιο το εμβληματικό, Citroen SM που έγραψε τη δική του ιστορία τη δεκαετία του 1970!
Πολλά από τα χαρακτηριστικά του θα τα δούμε σε επόμενα μοντέλα της DS
Το νέο DS SM Tribute, σκίτσα του οποίου είχαμε δει το 2020, σχεδιάστηκε από το DS Design Studio Paris. Πρόκειται για ένα νέο πρωτότυπο, εξολοκλήρου εμπνευσμένο από το Citroen SM του 1970, αλλά αυτό δε σημαίνει πως πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του θα χαθούν, το αντίθετο μάλιστα. Σύμφωνα με τον Thierry Metroz, Διευθυντή Σχεδίασης της DS Automobiles, το SM Tribute θα επηρεάσει σχεδιαστικά τα μελλοντικά premium μοντέλα που θα κατασκευάσει η DS. «Εργαζόμαστε πάνω στα γονίδια των εμβληματικών μας μοντέλων για να τροφοδοτήσουμε την έρευνά μας για τη μορφή των μελλοντικών μοντέλων που θα έρθουν στο τέλος της δεκαετίας», είπε ξεκάθαρα ο Metroz.
Εμπνευσμένο σχεδιαστικά από το Citroen SM
Η DS είπε πως η ομάδα σχεδιασμού εργάστηκε πάνω στη σχεδίαση του DS SM Tribute σα να συνέχιζε να αναπτύσσεται το Citroen SM τις τελευταίες πέντε δεκαετίες. Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι εμφανείς, ενώ και οι αναλογίες δεν απέχουν πολύ, παρά το γεγονός ότι το DS SM Tribute είναι τρία εκατοστά μακρύτερο και δύο εκατοστά ψηλότερο από το Citroen SM. Επίσης το SM Tribute είναι 14 εκατοστά πιο φαρδύ και «κάθεται» 3,5 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το αρχικό SM.
Το μπροστινό μέρος του SM Tribute φέρει λεπτά LED φωτιστικά σώματα στις δύο άκρες, ενώ και το μεσαίο τμήμα έχει τη δυνατότητα να φωτίζεται. Το μπεζ χρώμα που υιοθέτησε το μοντέλο της δεκαετίας του 1970 έρχεται σε αντίθεση με το μαύρο που βρίσκεται στο καπό. Στο πλάι μπορούμε να δούμε ζάντες 22 ιντσών, με τις πίσω φυσικά να... κρύβονται, θυμίζοντας το Citroen SM. Εντυπωσιακά είναι και τα φωτιστικά σώματα του πίσω μέρους, τα οποία επί της ουσίας ξεκινούν από τα πίσω φτερά.
Οθόνες στο ταμπλό, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα στην καμπίνα
Το εσωτερικό δεν αλλάζει τακτική στη σχεδίαση, συνδυάζοντας στοιχεία από τη δεκαετία του 1970 αλλά με το hi-tech χαρακτήρα των σημερινών αυτοκινήτων. Υπάρχει ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων, που εκτίνεται περίπου έως τη μέση του ταμπλό. Στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί μια εντυπωσιακή κυρτή οθόνη, με ένα στρογγυλό επιλογέα, ενώ εξαιρετικά εντυπωσιακό είναι και το τιμόνι τύπου yoke, με ενσωματωμένη οθόνη στο κέντρο του.
Συνέχεια του άρθρου >>>