4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο Fiesta παρότι δεν αλλάζει πάτωμα μακραίνει κατά 71 χλστ. και πλαταίνει κατά 12 χλστ.
To νέο Fiesta στην Ελλάδα
23.318 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2017)
Το νέο Ford Fiesta αναμένεται σε λίγες μόνο μέρες στην χώρα μας με τις πρώτες παράδοσεις να αρχίζουν τον Ιούλιο. Δείτε τις τιμές του αναλυτικά!
Το λανσάρισμα του νέου Ford Fiesta ξεκινά από την Ελλάδα, αφού η χώρα μας θα υποδεχτεί τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής. Οι πρώτες εκδόσεις Trend, Business και Titanium αναμένονται σε λίγες ημέρες, με τις παραδόσεις να αρχίζουν τον Ιούλιο ενώ οι εκδόσεις ST-Line και Vignale αναμένονται αργότερα μέσα στη χρονιά. Το λανσάρισμα των υπόλοιπων εκδόσεων Active και ST είναι προγραμματισμένο για την επόμενη χρονιά.
Το νέο Ford Fiesta ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία όπου η μάρκα έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.
Στο πλάι από την άλλη, ξεχωρίζουν οι δύο οριζόντιες νευρώσεις στα δύο άκρα της πόρτας, ενώ πίσω τα φώτα είναι πιο μακρόστενα και πλέον οριζόντια, ενώ δεν λείπει και η απαραίτητη αεροτομή πάνω από το τζάμι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το νέο Ford Fiesta ξεκίνησε να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία όπου η μάρκα έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.
Η σχεδίαση του νέας γενιάς Fiesta έρχεται για να προσδώσει στο μικρό μοντέλο ένα πιο ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές, αλλά με την αισθητική απλότητα που γνωρίζουμε και στο Focus. Μεμονωμένα τώρα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η χρωμιωμένη γρίλια της μάσκας, που πλαισιώνεται από περισσότερο καμπυλόγραμμα φώτα, αλλά και κάθετες θέσεις για τους προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα. Στο πλάι από την άλλη, ξεχωρίζουν οι δύο οριζόντιες νευρώσεις στα δύο άκρα της πόρτας, ενώ πίσω τα φώτα είναι πιο μακρόστενα και πλέον οριζόντια, ενώ δεν λείπει και η απαραίτητη αεροτομή πάνω από το τζάμι.
Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο Fiesta παρότι δεν αλλάζει πάτωμα μακραίνει κατά 71 χλστ. και πλαταίνει κατά 12 χλστ., κερδίζοντας σε ό,τι αφορά στην παρουσία του στο χώρο. Φυσικά και στο πνεύμα της εποχής, η Ford δίνει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης του Fiesta, με επιλογή για διαφορετικού χρώματος οροφής και καπάκια καθρεπτών, αλλά και μέσω της διεύρυνσης της παλέτας των αποχρώσεων με αρκετά νέα χρώματα.
Διαβασα σε αλλο σαιτ οτι θα συνοδευονται με 8 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη! Αν αληθευει αυτο νομιζω οτι ειναι η πιο μεγαλη εγγυηση που εχει δωθει ποτε σε αυτοκινητο παραγωγης και αξιζουν συγχαρητηρια στη Ford! Ελπιζω η κινηση των Αμερικανων να συμπαρασυρει Ιαπωνες, Κορεατες και Γαλλους (καλα οι Γερμανοι ποτε δεν προκειται να κανουν κατι τετοιο) ωστε και εκεινοι με τη σειρα τους να αυξησουν τη χρονικη διαρκεια των δικων τους εγγυησεων προς οφελος δικο μας.
bye bye c3 . . bye bye micra . . τα λεμε !!
Το καλό γίνετε ακόμα καλύτερο,σημείο αναφοράς σε οδική συμπεριφορά της κατηγορίας του,αξιόπιστο και με 8 χρόνια εγγύηση όπως λέει η FORD,μπράβο της.
Αν η εγγυηση ειναι πραγματικη και οχι μουφα, δηλαδη καλυπτει οντως τα μηχανικα μερη, χωρις αλλα και χωρις αλλα τερτιπια, τοτε σιγουρα θα ειναι το επομενο αυτοκινητο μου. Ειναι σπουδαιο να απολαμβανεις σωστη οδικη συμπεριφορα χωρις αγχος για τυχαιες ζημιες, σε αυτους τους χαλεπους καιρους. Μηπως ομως υπαρχει οριο χιλιομετρων που στην πραξη ακυρωνει την οκταετη εγγυηση, πραγμα που θα επρεπε το περιοδικο να το αναφερει;
Το αυτοκίνητο αναμένεται να πουλήσει ακόμα περισσότερο σε σχέση με τώρα.Επιτέλους το 6άρι κιβώτιο και τα 120 άλογα με το πετρέλαιο,θα το απογειώσουν ενώ αν θα είναι ακόμα καλύτερο στο δρόμο δεν θα έχει αντίπαλο. Προβλέπω μεγάλη μάχη σε αυτό και το Ibiza..
Καλά μη χαίρεστε και τόσο πολύ. Όσο περισσότερα χρόνια εγγύηση έχει ένα αμάξι, τόσο πιο πολλά χρόνια σου κρατάει και η θηλιά στο λαιμό σου να χρυσοπληρώνεις δηλαδή τα σέρβις στη μαμά εταιρία χωρίς να μπορείς να πας σε ανεξάρτητο συνεργείο ή βενζινάδικο να αλλάξεις έστω και λάδια.. Άσε που όπως βλέπω αυτή την 8χρονη εγγύηση την πληρώνεις και με την αγορά του αμαξιού αφού βλέπω τις τιμές του να ξεφεύγουν εντελώς... 2.500 ευρώ πάνω από τον ανταγωνισμό...
Aναβαθμισμενο σημαντικα σε εσωτερικο και κινητηρες,αλλα κριμα που η αντιπροσωπεια διαλεξε αυτην την τιμολογιακη πολιτικη.Το αυτοκινητο λογικα θα ειναι κοντα η ακομη και στην κορυφη της κατηγοριας αλλα αυτο δεν δικαιολογει το να ειναι τοσο ακριβο.Ενδικτικα αναφερω σε μερικες εκδοσεις με τον ecoboost ειναι λιγο ακριβοτερο απο το focus!! Επισης δεν γινεται αναφορα στους χωρους,απο συνεπιβατες και πορτ-μπαγκαζ υπαρχουν επισημα στοιχεια?