Το ολοκαίνουργιο Ford GT έχει προγραμματιστεί να περάσει στην παραγωγή προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς.
Το νέο Ford GT με 600+ PS
6.613 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2015)
Μία από τις σημαντικότερες παρουσίες στην έκθεση του Ντιτρόιτ είναι η νέα εκδοχή του Ford GT, το οποίο φέρει στη μέση του ανθρακονημάτινου αμαξώματός του, ένα νέο twin-turbo V6 EcoBoost μοτέρ 600+ ίππων.
Ένα από τα λαμπρότερα αστέρια της φετινής έκθεσης του Ντιτρόιτ είναι η νέα εκδοχή του θρυλικού Ford GT, ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε σε έκδοση παραγωγής, πριν από το εμπορικό λανσάρισμα του 2016. Η σχεδίασή του δημιουργεί τους απαραίτητους συνειρμικούς δεσμούς με το αρχικό μοντέλο, αλλά φυσικά έχει προσαρμοστεί στα σημερινά δεδομένα. Επιπλέον, είναι αεροδυναμικά μελετημένη ώστε να μειώνει την αντίσταση από τον αέρα, αλλά και να δημιουργεί μεγαλύτερο downforce.Το διθέσιο super car της Ford διαθέτει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, αποκαλύπτοντας έναν ανθρακονημάτινο κλωβό επιβατών. Πίσω, υπάρχει ένα ενεργό spoiler, το οποίο προσαρμόζεται αυτόματο ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Οι μηχανικοί της Ford τοποθέτησαν εμπρός και πίσω αλουμινένια υποπλαίσια, με τα μέρη του αμαξώματος να είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα. Όλα αυτά τα ελαφριά υλικά επιτρέπουν στη Ford να ισχυρίζεται πως το νέο GT διαθέτει μία από τις καλύτερες σχέσεις απόδοσης ανά βάρος σε οχήματα παραγωγής.«Ψυχή» του supercar είναι ο νέος, κεντρικά τοποθετημένος, twin-turbo V6 EcoBoost κινητήρας που αποδίδει πάνω από 608 ίππους. Μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, οι οποίοι έχουν διάσταση 20 ιντσών και φέρουν τα φτιαγμένα για το GT ελαστικά Michelin Pilot Super Sport Cup 2.Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρείς μια λιτής σχεδίασης καμπίνας, με το βλέμμα να πέφτει στο εμπνευσμένο από την F1 τιμόνι. Στη θέση του πίνακα οργάνων υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη, ενώ το παρόν δίνει και το σύστημα infotainment Ford SYNC 3.Το ολοκαίνουργιο Ford GT έχει προγραμματιστεί να περάσει στην παραγωγή προς τα τέλη της επόμενης χρονιάς.
Οι μηχανικοί της Ford τοποθέτησαν εμπρός και πίσω αλουμινένια υποπλαίσια, με τα μέρη του αμαξώματος να είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα.