Η Honda αποκάλυψε μια σειρά από καινούριες φωτογραφίες του νέου Honda HR-V που πρόκειται σύντομα να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και φυσικά, στην Ελλάδα.
Το ολοκαίνουριο Honda HR-V e: HEV πρόκειται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες πολύ σύντομα, ωστόσο οι φωτογραφίες που είχαμε στην διάθεσή μας μέχρι αυτή την στιγμή ήταν λιγοστές. Εν αναμονή λοιπόν του εμπορικού λανσαρίσματος του μοντέλου, η Honda αποφάσισε να αποκαλύψει μια σειρά από νέες εικόνες, ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα το νέο SUV της ιαπωνικής φίρμας.
Ισχύς 131 ίππων και οικονομικό Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πως κλειδί για την επιτυχία ενός αυτοκινήτου είναι αυτό να κινείται με ένα προηγμένο σύστημα κίνησης και για αυτό η Honda εξόπλισε το νέο HR-V με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει την αποδοτική λειτουργία και τις δυναμικές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Καρδιά του αυτοκινήτου είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..
Εξελιγμένο κιβώτιο και 60άρα μπαταρία Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 60 kWh, αντί 48 του Jazz, χάρη στο μεγαλύτερο μέγεθος που έχει το SUV, με την Honda να ξεκαθαρίζει πως η μπαταρία δεν έχει επηρεάσει σε κανένα βαθμό τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Διαφορετικό πρόγραμμα για κάθε συνθήκη
Τρία προγράμματα οδήγησης (Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) εναλλάσσονται, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοση είτε για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο. Όταν o οδηγός κινείται με υψηλή ταχύτητα στο ταξίδι, το σύστημα λειτουργεί αξιοποιώντας τη δυναμική του θερμικού κινητήρα. Εάν απαιτείται περαιτέρω επιτάχυνση, η μονάδα ελέγχου θα δώσει εντολή ώστε το σύστημα κίνησης να μεταβεί στο υβριδικό πρόγραμμα: εδώ η ισχύς από τη γεννήτρια που τροφοδοτείται από τον κινητήρα βενζίνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση της μπαταρίας, προσφέροντας επιπλέον οφέλη στο τομέα της οικονομίας. Επιπλέον, υπάρχει η λειτουργία Sport, για να γίνει πιο ζωηρό σε απόκριση το γκάζι, αλλά και το πρόγραμμα Econ, το οποίο εστιάζει στην οικονομία κατανάλωσης. Τέλος, η λειτουργία «Β» που επιλέγεται από τον μοχλό του κιβωτίου προσφέρει αυξημένα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας σε ελεύθερη κύλιση ή φρενάρισμα.
Ένα SUV γεμάτο όμορφες καμπύλες!
- Με Ισχύ 131 ίππων και οικονομικό σε κατανάλωση
- Εξελιγμένο κιβώτιο και 60άρα μπαταρία
- Διαφορετικό πρόγραμμα οδήγησης για κάθε συνθήκη
Το νέο Honda HR-V θέλει να γίνει το επόμενο δημοφιλές οικογενειακό SUV των Ελλήνων. Θα τα καταφέρει;