ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To νέο Honda HR-V e:HEV αποκαλύπτεται
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο Honda HR-V e:HEV αποκαλύπτεται

13.256 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2021)

Η Honda αποκάλυψε μια σειρά από καινούριες φωτογραφίες του νέου Honda HR-V που πρόκειται σύντομα να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά και φυσικά, στην Ελλάδα.

Το ολοκαίνουριο Honda HR-V e: HEV πρόκειται να φτάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες πολύ σύντομα, ωστόσο οι φωτογραφίες που είχαμε στην διάθεσή μας μέχρι αυτή την στιγμή ήταν λιγοστές. Εν αναμονή λοιπόν του εμπορικού λανσαρίσματος του μοντέλου, η Honda αποφάσισε να αποκαλύψει μια σειρά από νέες εικόνες, ώστε να γνωρίσουμε καλύτερα το νέο SUV της ιαπωνικής φίρμας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ισχύς 131 ίππων και οικονομικό 
Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πως κλειδί για την επιτυχία ενός αυτοκινήτου είναι αυτό να κινείται με ένα προηγμένο σύστημα κίνησης και για αυτό η Honda εξόπλισε το νέο HR-V με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει την αποδοτική λειτουργία και τις δυναμικές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Καρδιά του αυτοκινήτου είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..

Εξελιγμένο κιβώτιο και 60άρα μπαταρία
Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 60 kWh, αντί 48 του Jazz, χάρη στο μεγαλύτερο μέγεθος που έχει το SUV, με την Honda να ξεκαθαρίζει πως η μπαταρία δεν έχει επηρεάσει σε κανένα βαθμό τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα.  Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
fiat