Η Honda θέλοντας να αποδείξει τις off-road ικανότητες του νέου της επιβατικού SUV, συμμετείχε σε απαιτητικό εκτός δρόμου αγώνα που διεξήχθη στις Η.Π.Α.
«Παλικάρι» αποδείχτηκε το νέο Honda Passport, καθώς το επιβατικό SUV της ιαπωνικής φίρμας συμμετείχε σε αγώνα για off-road οχήματα και τον έφερε εις πέρας. Μάλιστα το αυτοκίνητο που πήρε μέρος, ήταν σχεδόν σε εργοστασιακή μορφή, χωρίς μετατροπές σε κιβώτιο και αναρτήσεις, αποδεικνύοντας πόσο καλό είναι στο χωμάτινο περιβάλλον, κάτι που ήταν και ο βασικός στόχος της ιαπωνικής φίρμας.
Το ιαπωνικό SUV ως επί το πλείστον παρέμεινε όπως βγήκε από την μαμά Honda, με τις αναρτήσεις του να παραμένουν απείραχτες. Χρησιμοποιήθηκε η εργοστασιακή έκδοση με τον V6 κινητήρα των 3.5 λίτρων και το αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων που δίνει κίνηση και στους 4 τροχούς. Οι επιδόσεις του Passport φτάνουν τους 283 ίππους και τα 355Nm ροπής αρκετά ανταγωνιστικά για τις χωμάτινες προδιαγραφές του αγώνα.
Ελάχιστες αλλαγές με μόνο στόχο την αντοχή
Οι μόνες αλλαγές που δέχτηκε είχαν στόχο την αντοχή των τεχνικών του μερών σε ένα τέτοιο απαιτητικό τερέν, κάτω από την πίεση του αγώνα. Η μετάδοση του SUV είχε την βοήθεια παραπάνω υδρόψυξης, καθώς και ειδικά κατασκευασμένες αλουμινένιες ποδιές, που προστάτευαν τα κάτω ευαίσθητα μέρη του αμαξώματος από χώμα και πέτρες. Τα φρένα του αναβαθμίστηκαν χρησιμοποιώντας τακάκια με καλύτερα υλικά τριβής, ώστε να ανταπεξέλθουν στα συχνά απότομα και δυνατά φρεναρίσματα ενός αγώνα.
«Πολεμικό» εσωτερικό
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έπεσε αρκετή δίαιτα ώστε να γίνει πιο ελαφρύ. Αφού «γδύθηκε», προστέθηκε roll cage και σύστημα πυρόσβεσης για την ασφάλεια των οδηγών. Ένα rally κομπιούτερ δεσπόζει πλέον στην κεντρική κονσόλα του οχήματος καθώς και το σύστημα ενδοεπικοινωνίας οδηγού και συνοδηγού. Η άνεση περιορίζεται πια στην χρήση των αγωνιστικών καθισμάτων με ζώνες έξι σημείων.
Έδειξε αυτό που ήθελε
Η ομάδα του Honda Passport αν και τερμάτισε 22η από τους 42 αγωνιζόμενους, εμφανίζεται αρκετά ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα και την απόδοση του αυτοκινήτου. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι η προσπάθεια τους περιείχε ελάχιστες μετατροπές, παραμένοντας όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή του μορφή. Οι οδηγοί του πάντως, ελπίζουν και υπόσχονται καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον.
«Παλικάρι» το νέο Honda Passport! -Συμμετείχε σε αγώνα off-road χωρίς μετατροπές σε κιβώτιο και αναρτήσεις! -Ελάχιστες αλλαγές με στόχο της αντοχή. Είναι τόσο καλά τα ιαπωνικά που μπορούν να ολοκληρώνουν αγώνες χωρίς μετατροπές;