Πριν λίγες μέρες η Opel παρουσίασε το ολοκαίνουριο Astra με εντελώς διαφορετική εξωτερική εμφάνιση από τον προκάτοχό του, πλήθος επιλογών στους κινητήρες και περισσότερη τεχνολογία από ποτέ. Αμέσως, οι σχεδιαστές της X-Tomi Design δεν έχασαν χρόνο και αποκάλυψαν την πρότασή τους για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια σπορ GSi έκδοση, ακόμα και εάν το ενδεχόμενο να γίνει κάτι τέτοιο δεν μοιάζει αυτή την στιγμή ιδιαίτερα πιθανό.
Στο ψηφιακό σχέδιο που βλέπετε, το Opel Astra λαμβάνει νέο πορτοκαλί χρώμα που σε συνδυασμό με το μαύρο στις κολόνες, στην οροφή και στο καπό, το κάνουν να ξεχωρίζει. Το αυτοκίνητο έχει λάβει επίσης νέο σετ από ζάντες, ανασχεδιασμένο πιο σπορ μπροστινό προφυλακτήρα με μαύρες λεπτομέρειες και πιο ενισχυμένους θόλους, ενώ φαίνεται πως η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος έχει μικρύνει.
Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση πως η Opel αναπτύσσει ένα Astra GSi, ακόμα και για κάποιους θα υπήρχε λογική πίσω από αυτην την κίνηση, αφού υπάρχουν μικρομεσαία που προσφέρονται σε σπορ εκδόσεις για τους «ανήσυχους οικογενειάρχες», με χαρακτηριστικό παράδειγμα να είναι τα VW Golf, Ford Focus και Renault Megane. Mε δεδομένο πως το Astra μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα και τα ίδια κινητήρια σύνολα με το Peugeot 308, δεν πρέπει να περιμένουμε κάποια σπορ έκδοση, αφού η Peugeot έχει δηλώσει πως δεν πρόκειται να αναπτύξει κάποια σπορ έκδοση του 308.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Θυμίζουμε πως το νέο Astra θα προσφέρεται με ευρεία γκάμα κινητήρων. Στη βάση θα βρίσκεται ο τρικύλινδρος τούρμπο κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων με δύο ιπποδυνάμεις 110 και 130 άλογα. Το παρών δίνει επίσης και ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος diesel με 130 ίππους. Αυτοί οι κινητήρες διατίθενται στάνταρ με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αλλά υπάρχει επιλογή και για οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το νέο Astra θα έχει μαζί του και δύο Plug-in υβριδικές επιλογές. Το βασικό PHEV Astra συνδυάζει έναν τούρμπο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων (150 ίππους) με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που του προσφέρουν συνδυαστική ισχύ 180 ίππων. Το κορυφαίο μοντέλο PHEV συνδυάζει τους ίδιους κινητήρες αλλά με την έκδοση των 180 ίππων του κινητήρα καύσης. Ως αποτέλεσμα η τελική συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 225 ίππους. Αμφότερα τα Plug-In υβριδικά μοντέλα μπορούν κα κινηθούν αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 50 χιλιόμετρα αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12,4 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί σε λιγότερο από δύο ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW.