- Ο δημιουργός του κρύβεται πίσω από τα κορυφαία hypercars
- Πόρτες α λα Gullwing & σασί από ανθρακόνημα
- Καμπίνα μόνο με τα απαραίτητα και χωρίς… οθόνες
- Με πανίσχυρο ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων
Ο δημιουργός του κρύβεται πίσω από τα κορυφαία hypercars
Η Nilu27 μας συστήθηκε πρόσφατα, ως μια νέα μάρκα υπεραυτοκίνητων, με το πρώτο της μοντέλο να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την ερχόμενη εβδομάδα. Δημιουργός της νέας φίρμας και σχεδιαστής του Nilu 27 NILU (και όμως αυτό είναι το όνομα του μοντέλου), είναι ο Sasha Selipanov, ο οποίος έχει βαρύ βιογραφικό, καθώς έχει διατελέσει αρχισχεδιαστής των Bugatti και Koenigsegg, ενώ στο portfolio του υπάρχουν μοναδικές δημιουργίες, όπως η Bugatti Chiron, η Lamborghini Huracan και το Koenigsegg Gemera.
Πόρτες α λα Gullwing & σασί από ανθρακόνημα
Το εξωφρενικό σχέδιο του NILU έχει λάβει επιρροές από τα πάντα. Από αμερικανικά muscle cars έως ντριφτάδικα οχήματα του σήμερα, ενώ το monocoque σασί είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και ενισχυμένο με δοκούς αλουμινίου. Τα διπλά ψαλίδια στην ανάρτηση και τα κεραμικά φρένα θεωρούνται… δεδομένα. Όμως το πλέον εντυπωσιακό στη σχεδίαση του μοντέλου είναι οι πόρτες-φτερά γλάρου, που ανοίγουν προς τα πάνω, όπως έκανε πρώτη η θρυλική Mercedes 300 SL Voupe, ή αλλιώς… Gullwing.
Καμπίνα μόνο με τα απαραίτητα και χωρίς… οθόνες
Στο εσωτερικό υπάρχουν τα απαραίτητα. Σταθερά καθίσματα, τριάκτινο τιμόνι χωρίς κουμπιά και μπροστά του ένας αναλογικός πίνακας οργάνων. Η μόνη οθόνη εντός της καμπίνας είναι για να προβάλει τον μεσαίο καθρέπτη ο οποίος αναγκαστικά, λόγω της ανύπαρκτης ορατότητας προς τα πίσω, λειτουργεί με κάμερα.
Με πανίσχυρο ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων
Η γενικότερη φιλοσοφία της κατασκευής είναι βασισμένη στην απλότητα, χωρίς πολλά τεχνολογικά τερτίπια, όπως συνηθίζεται σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, η Nilu27 συνεργάστηκε με την Hartley Engines από τη Νέα Ζηλανδία, για να κατασκευάσει «έναν από τους ισχυρότερος ατμοσφαιρικούς κινητήρες στον κόσμο». Ο ατμοσφαιρικός V12 έχει μέγιστη ισχύ 1.70 ίππων και 860 Nm ροπή, ενώ δεν συνεργάζεται με κάποιο ηλεκτρικό ή υβριδικό σύστημα. Η τριπλή απόληξη της εξάτμισης αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα του μοντέλου. Στις 15 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί στην California η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, το οποίο αρχικά θα κατασκευαστεί σε 15 μονάδες αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν άλλες 54 street legal μονάδες.