Ιστορία βγαλμένη από ταινία δράσης θυμίζει η αλληλουχία των γεγονότων για τον ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου γκρι ματ Audi A6. Μέσα σε τρεις μέρες έγιναν όλα...
Τυχερός στην ατυχία του στάθηκε ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Audi A6 quattro, μοντέλου του 2000, με τον 20vt turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ., με την ιστορία του αυτοκινήτου να χαρακτηρίζεται περιπετειώδης. Ας τα πάρουμε, όμως, όλα από την αρχή.
Η αγγελία πώλησης του αυτοκινήτου καταχωρήθηκε από τον ιδιοκτήτη πριν μόλις 3 ημέρες σε δημοφιλή ιστότοπο για μεταχειρισμένα, στην οποία όμως δεν είχε προνοήσει να καλύψει τον αριθμό της πινακίδας. Χωρίς φυσικά να υπάρχουν πληροφορίες, ενδέχεται από τις πινακίδες του αυτοκινήτου κάποια επιτήδειοι να βρήκαν τα στοιχεία του κατόχου, σχεδιάζοντας πως θα αποσπάσουν άμεσα από εκείνον το premium σεντάν.
Η μέρα και ώρα της κλοπής δεν έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα, ωστόσο πριν λίγα λεπτά δημοσιεύθηκαν στο Facebook και πιο συγκεκριμένα σε αυτοκινητική ομάδα φίλων του VW Group, φωτογραφίες του κλεμμένου Audi το οποίο βρέθηκε παρατημένο στην περιοχή του Ασπροπύργου. Μετά από μπαράζ κοινοποιήσεων κάποιος βρήκε την αγγελία, αναγνωρίζοντας το κλεμμένο μοντέλο από τις φωτογραφίες και ειδοποίησε τον ιδιοκτήτη. Μόνη απώλεια, σύμφωνα με όσα φαίνονται στις εικόνες, είναι οι ζάντες του A6, ενώ στον κατάλογο προστίθενται και κάποιες υλικές ζημιές που προκλήθηκαν κατά την κλοπή, όπως το σπασμένο τζάμι της πόρτας του οδηγού.
Συνοψίζοντας, λοιπόν, μέσα σε τρεις μόνο μέρες ο τυχερός στην ατυχία του ιδιοκτήτης έβαλε αγγελία για να πουλήσει το αυτοκίνητο, του το έκλεψαν και το βρήκε παρατημένο με τις ζάντες να λείπουν. Φυσικά, ιδιαίτερη μνεία αξίζουν και οι διαδικτυακοί φίλοι της σελίδας που κινητοποιήθηκαν άμεσα, κοινοποιώντας τις φωτογραφίες σε περισσότερα από ένα group, οδηγώντας με τον τρόπο τους στο αίσιο τέλος της ιστορίας.
Επειδή, τέλος, οι επιτήδειοι καραδοκούν και κανείς δεν ξέρει από που μπορεί να του «έρθει» συμβουλεύουμε τους ιδιοκτήτες να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή στην καταχώρηση αγγελιών αλλοιώνοντας τα στοιχεία κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Επιπλέον, καλό θα ήταν η λήψη των φωτογραφιών να γίνεται σε ουδέτερη ζώνη (όχι σε σημεία που σταθμεύει συχνά το αυτοκίνητο και χωρίς να φαίνεται οδός και αριθμός) ούτως ώστε να κάνετε πιο δύσκολο το «σταμπάρισμα» από τους κλέφτες.