ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To smart #5 ετοιμάζεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση!

 Σχολιάστε 
1.136 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2025)
To smart #5 ετοιμάζεται και σε Plug-in υβριδική έκδοση!
2 Φωτογραφίες »

Βάζει... νερό στο κρασί της σχετικά με τα ηλεκτρικά η smart!
Σε διαδικασία δοκιμών το αυτοκίνητο.
Πιθανότατα θα εξοπλίζεται με το σύστημα κίνησης Thor της Geely.
Στις αγορές το 2026.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Βάζει... νερό στο κρασί της σχετικά με τα ηλεκτρικά η smart!

Το καλοκαίρι που μας πέρασε το smart #5 έκανε το ντεμπούτο του ως το τρίτο μοντέλο της μάρκας στη νέα της αμιγώς ηλεκτρική εποχή μετά τα #1 και #3. Ωστόσο, μετά την αναθεώρηση που έκανε η smart στο πλάνο της, το οποίο προϋπόθετε την πώληση αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το #5 ετοιμάζεται να λανσαριστεί και σε plug-in υβριδική έκδοση!

Σε διαδικασία δοκιμών το αυτοκίνητο

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, το PHEV smart #5 θα είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Επί του παρόντος δεν έχουν γίνει γνωστές ποιες ακριβώς θα είναι αυτές, σε αντίθεση με την έλευση του plug-in υβριδικού smart #5, η οποία επιβεβαιώθηκε τόσο από αξιωματούχους της μάρκας, όσο και από τις πρώτες εικόνες των καμουφλαρισμένων δοκιμαστικών πρωτότυπων, που εντοπίστηκαν κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.

Πιθανότατα θα εξοπλίζεται με το σύστημα κίνησης Thor της Geely

Οι τεχνικές λεπτομέρειες της plug-in υβριδικής έκδοσης του #5 παραμένουν ακόμα ανεπιβεβαίωτες. Πιστεύεται όμως πως το μοντέλο θα χρησιμοποιεί μια παραλλαγή του συστήματος Thor που έχει ήδη τοποθετηθεί σε άλλα πρόσφατα νέα μοντέλα από μάρκες που ανήκουν στην Geely, η οποία κατέχει το 50% της smart, με το άλλο 50% να βρίσκεται στα χέρια της Mercedes-Benz. Το εν λόγω σύστημα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 111 ίππων, ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DHT) και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 215 ίππων. Η μπαταρία που το συνοδεύει πρόκειται για φωσφορικού λιθίου σιδήρου 8,5 kWh ή 19,1 kWh που παρέχει αντίστοιχη αυτονομία 55 και 120 χιλιομέτρων.

Στις αγορές το 2026

Ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που θα αποκτήσει, το νέο plug-in υβριδικό smart #5  αναμένεται να τεθεί προς πώληση στις αγορές μέσα στο 2026. Δεν αποκλείεται λοιπόν η επίσημη πρεμιέρα του να γίνει κάποια στιγμή προς το τέλος του έτους.

Autotriti.gr
HANKOOK VENTUS S1 EVO3