ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά, μήπως ήρθε το τέλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και είναι σειρά Ιταλών και Γάλλων να πάρουν τα ηνία;

Τελικά, μήπως ήρθε το τέλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και είναι σειρά Ιταλών και Γάλλων να πάρουν τα ηνία;

Το τέλος των γερμανικών

(30/8/2016)

Εσείς θέλετε ακόμη το αυτοκίνητό σας να δείχνει «υπουργικό», να είναι σκούρο και να μην ξεχωρίζει αν σχεδιάστηκε το 2006 ή το 2016; Μήπως η σοβαρή και μετρημένη αισθητική των Γερμανών έκανε τον κύκλο της; Ποιοι έχουν σειρά;

Όποιος είδε το νέο Citroen C3 και δεν του άρεσε, δικαίωμά του. Όποιος όμως δεν είδε πως ανοίγει μία νέα σελίδα στο τι περιμένει και θέλει ο κόσμος από ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, μάλλον κάτι έχασε. Η Citroen πειραματίστηκε με το C4 Cactus και φανέρωσε στο νέο C3 την εικόνα που θα γίνει σύμβολο της αυτοκίνησης για την τρέχουσα δεκαετία.
Αρκεί όμως ένα μοντέλο για να φέρει την αλλαγή; Μα το C3 δεν είναι ο μόνος κούκος της γαλλικής άνοιξης. Την ίδια στιγμή η Renault έχει βάλει στην παραγωγή μία σειρά από μοντέλα που κερδίζουν την αγορά χάρη στην σχεδίασή τους. Με πρώτο το Clio, τα μοντέλα που χρησιμοποιούν την σχεδιαστική του γλώσσα αυξάνονται συνεχώς στη γκάμα της μάρκας. To Captur, το Kadjar, ακόμη και το νέο pickup της μάρκας έχουν τις ίδιες βασικές γραμμές. Και αναμένουμε και περισσότερα. Και η Peugeot όμως έχει μπει δυνατά στο παιχνίδι. Τα νέα της μοντέλα είναι ενδιαφέροντα σχεδιαστικά, μέσα/έξω.
Η γερμανική ηγεμονία όμως δεν περνά μόνο σχεδιαστική αμφισβήτηση. Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως εκτός από τα μικρά, οι Γερμανοί φαίνεται να χάνουν και στα μικρά SUV όπου οι Γάλλοι κερδίζουν κατά κράτος. 
Η αμφισβήτηση όμως χτυπάει και στις κατηγορίες που τα γερμανικά μοντέλα θεωρούνται μονόδρομος. Στα μεσαία η πίεση έρχεται τόσο από τους Ιταλούς, με την Alfa Romeo Giulia αλλά και με τους Βρετανούς (τουλάχιστον στις εκτός Ελλάδας αγορές) με την Jaguar XE. Οι Βρετανοί φαίνεται να κερδίζουν έδαφος σημαντικά και στα πολυτελή SUV με τα μοντέλα των Range και Land Rover.
Φαίνεται πως η γερμανική εμμονή στην παράδοσή τους έχει αρχίσει να κουράζει. Τουλάχιστον στις κατηγορίες όπου το κοινό είναι πιο νεαρό και σίγουρα όχι στα sportscar όπως αυτά της Porsche. Και φαίνεται πως η αδιαφορία των νέων γενιών προς το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε ενδιαφέρον πιο συχνά από τις μη γερμανικές προτάσεις. 
Αυτό δε σημαίνει πως οι Γερμανοί θα κλείσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους. Αλλά ίσως χάνοντας την σχεδιαστική τους ηγεμονία, θα μπορέσουμε να μπούμε ξανά σε έναν κύκλο αρκετών ετών όπου τα αυτοκίνητα διαφέρουν έντονα μεταξύ τους, έχουν περισσότερο χαρακτήρα, γούστο και ταμπεραμέντο. 
Εσείς τι βλέπετε; Αλλάζουν οι προτιμήσεις προς τα λιγότερο γερμανικά σχέδια; Οι δικές σας προτιμήσεις; Παραμένουν γερμανικές; Ή μήπως έχετε αρχίσει να ανοίγεστε προς τα νέα γαλλικά μοντέλα που κυριαρχούν σήμερα σχεδιαστικά; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
POIO BRIDGESTONE