Τελικά, μήπως ήρθε το τέλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και είναι σειρά Ιταλών και Γάλλων να πάρουν τα ηνία;
Το τέλος των γερμανικών
(30/8/2016)
Εσείς θέλετε ακόμη το αυτοκίνητό σας να δείχνει «υπουργικό», να είναι σκούρο και να μην ξεχωρίζει αν σχεδιάστηκε το 2006 ή το 2016; Μήπως η σοβαρή και μετρημένη αισθητική των Γερμανών έκανε τον κύκλο της; Ποιοι έχουν σειρά;
Όποιος είδε το νέο Citroen C3 και δεν του άρεσε, δικαίωμά του. Όποιος όμως δεν είδε πως ανοίγει μία νέα σελίδα στο τι περιμένει και θέλει ο κόσμος από ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, μάλλον κάτι έχασε. Η Citroen πειραματίστηκε με το C4 Cactus και φανέρωσε στο νέο C3 την εικόνα που θα γίνει σύμβολο της αυτοκίνησης για την τρέχουσα δεκαετία.
Αρκεί όμως ένα μοντέλο για να φέρει την αλλαγή; Μα το C3 δεν είναι ο μόνος κούκος της γαλλικής άνοιξης. Την ίδια στιγμή η Renault έχει βάλει στην παραγωγή μία σειρά από μοντέλα που κερδίζουν την αγορά χάρη στην σχεδίασή τους. Με πρώτο το Clio, τα μοντέλα που χρησιμοποιούν την σχεδιαστική του γλώσσα αυξάνονται συνεχώς στη γκάμα της μάρκας. To Captur, το Kadjar, ακόμη και το νέο pickup της μάρκας έχουν τις ίδιες βασικές γραμμές. Και αναμένουμε και περισσότερα. Και η Peugeot όμως έχει μπει δυνατά στο παιχνίδι. Τα νέα της μοντέλα είναι ενδιαφέροντα σχεδιαστικά, μέσα/έξω.
Η γερμανική ηγεμονία όμως δεν περνά μόνο σχεδιαστική αμφισβήτηση. Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως εκτός από τα μικρά, οι Γερμανοί φαίνεται να χάνουν και στα μικρά SUV όπου οι Γάλλοι κερδίζουν κατά κράτος.
Η αμφισβήτηση όμως χτυπάει και στις κατηγορίες που τα γερμανικά μοντέλα θεωρούνται μονόδρομος. Στα μεσαία η πίεση έρχεται τόσο από τους Ιταλούς, με την Alfa Romeo Giulia αλλά και με τους Βρετανούς (τουλάχιστον στις εκτός Ελλάδας αγορές) με την Jaguar XE. Οι Βρετανοί φαίνεται να κερδίζουν έδαφος σημαντικά και στα πολυτελή SUV με τα μοντέλα των Range και Land Rover.
Φαίνεται πως η γερμανική εμμονή στην παράδοσή τους έχει αρχίσει να κουράζει. Τουλάχιστον στις κατηγορίες όπου το κοινό είναι πιο νεαρό και σίγουρα όχι στα sportscar όπως αυτά της Porsche. Και φαίνεται πως η αδιαφορία των νέων γενιών προς το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε ενδιαφέρον πιο συχνά από τις μη γερμανικές προτάσεις.
Αυτό δε σημαίνει πως οι Γερμανοί θα κλείσουν την αυτοκινητοβιομηχανία τους. Αλλά ίσως χάνοντας την σχεδιαστική τους ηγεμονία, θα μπορέσουμε να μπούμε ξανά σε έναν κύκλο αρκετών ετών όπου τα αυτοκίνητα διαφέρουν έντονα μεταξύ τους, έχουν περισσότερο χαρακτήρα, γούστο και ταμπεραμέντο.
Εσείς τι βλέπετε; Αλλάζουν οι προτιμήσεις προς τα λιγότερο γερμανικά σχέδια; Οι δικές σας προτιμήσεις; Παραμένουν γερμανικές; Ή μήπως έχετε αρχίσει να ανοίγεστε προς τα νέα γαλλικά μοντέλα που κυριαρχούν σήμερα σχεδιαστικά; Τι λέτε;
Τα γαλλικά αυτοκίνητα πάντα ξεχώριζαν και προτοτυπούσαν σχεδιαστηκα! Τα γερμανικά έχουν και αυτά ωραία εμφάνιση αν και πιο συντηρητική αλλά έχουν καταντήσει βαρετά πλέον. Ειδικά οι μάρκες BMW, audi και VW παρουσιάζουν όλο τα ίδια και τα ίδια.. Πέρα απο τη σχεδίαση τα γαλλικά αυτοκίνητα ξεχωρίζουν σε πολλούς τομείς! Σε μακρυνο ταξίδι με γαλλικό αυτοκίνητο δεν εχω κουραστεί ποτε σε αντίθεση με αλλες μαρκες που εχω μπει και με πιάνει πονοκέφαλος. Τα γαλλικα έχουν φοβερή ποιότητα κύλισης και άνεση και είναι οτι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους! Εχουν πολύ καλή υχομόνωση και πολύ αναπαυτικά και ευρύχωρα καθίσματα και πολύ αξιοποιήσημους χώρους.. Εχουν μικρή μουρη μπροστα και έτσι περισεύει πολύ εσωτερικός χωρος.. Οχι σαν τα BMW που πιάνει τόσο υπερβολικό χωρο η μούρη τους και ο εσωτερικός χώρος που μένει για τους επιβάτες είναι για γέλια. Επίσης τα γαλλικά ξεχωρίζουν και για τον πολύ πλούσιο εξοπλισμό και πολλά καινοτομικά εξοπλιστικά μπιχλιμπίδια όπως για παράδειγμα καποια Citroen που έχουν ενσωματωμένες αρωματικές αμπούλες μεσα στο ταμλό και βγάζουν άρωμα από τους αεραγωγούς! Επίσης έχουν πολύ καλό value for money! Ακόμα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά και δεν βγάζουν κουλά και γελία προβλήματα όπως για παράδειγμα τα VW που πέφτουν παράθυρα, κρεμάει ο ουρανός τους και ξεσκίζονται οι ταπετσαρίες και καίνε περισσότερο λάδι απο ότι βενζίνη.. Ούτε έχουν πανάκρυβα ανταλλακτικά και servise όπως η opel που μας το παίζει και porsche τρομάρα της. Τέλος, οι γαλλικές μαρκες παίζει να είναι οι μόνες μάρκες που δεν εμπλέκονται σε γελία σκανδαλα όπως η Toyota με κολλημένα γκάζια, προβληματικούς αερόσακους και γελίες και επικύνδινες ανακλήσεις.. Η η VW με τα αμέτρητα σκάνδαλα τις όπως ψεύτικα βραβεία, λαδώματα, σκάνδαλο ρύπων, ψεύτικες εργοστασιακες μετρήσεις κατανάλωσεις, προβληματικόι αερόσακοι κ,α.. Στους προβληματικούς αερόσακους εκτός απο toyota και VW βάλτε μέσα και Audi, mercedes, honda κ.α.. τά σκάνδαλα της Mercedes και της daimler που τα πας? τo σκάνδαλο της GM? και αλλα πολλά.. Συμπέρασμα ΜΟΝΟ γαλλικα αυτοκίνητα και οχι μόνο για την σχεδιασή τους αλλά για όλους τους τομείς!
Καθε σχολη εχει την δικη της παρουσια και μονο χαζος δεν ειναι ο πελατης που την εμπιστευεται. Γνωριζει ποσο αντεχει η τσεπη του τι ειναι ομορφο ποιος τον συντροφευει και μετα την αγορα και της εγγυησεις που προσφερουν οι κατασκευαστες. Και επιτελους η καραμελα της γερμανικης τελειοτητας με την μοναδικοτητα που αποπνεουν δηθεν ας σταματησει γιατι περα απο κουραστικη ειναι και ανοητη....μην προσπαθουν οσοι την πατρωναρουν να υποβαθμισουν το μυαλο μας επιτελους!
Α ξέχασα να πω ότι τα γαλλικα εχουν και τους πιο αξιόπιστους και αθορυβους diesel κινητηρες και δεν παρουσιαζουν τα προβληματα με το φίλτρο αναγεννησης dpf οπως εμφανιζουν τα toyota, opel,fiat, vw κ.α και πως η mercedes σε πολλά μοντελα της εχει τον γαλλικο diesel της renault.. kai η peugeot - Citroen εδινε για χρόνια diesel κινητηρες σε bmw,mini, ford, volvo.. Aς δειξει παρακαλώ η Peugeot - Citroen στις υπόλοιπες μάρκες και κυρίως στην VW πως πρέπει να λειτουργει υποδειγματικα το συστημα start and stop
Το τελος δεν εχει ερθει για τους γερμανους αλλα για τα γαλλικα ιταλικα αμαξια,τα οποια δεν κανουν πωλήσεις.Τα γερμανικα αμαξια παντα υπερισχιουν εναντι των αλλων γιατι είναι πιο στιβαρα και από θεμα ποιοτητας ετη μπροστα από τα αλλα.Συμφωνω πως ορισμενα γερμανικα μοντελα εμφανισαν βλαβες και από τα συγκεκριμενα,τα γερμανικα αμαξια εχασαν την αξιοπιστια τους στα ματια του κοσμου και βγηκαν μπροστα οι ιαπωνες ως οι πιο αξιοπιστοι.Απο προσωπικη γνωμη ως κατοχος ενός toyata avensis 1.6 2000 μοντελο και ενός BMW 316i 2002 εχω να πω πως η διαφορα μεταξι τους είναι χαοτικη.Η BMW την αισθανομαι πιο στιβαρη στο δρομο καλυτερη ηχομονωση δεν ακους τιποτα από εξω στην οδηγιση τελιο τιμονι και αμεσα φρενα στις στροφες δεν γερνει και μπαινω με μπολικα χιλιόμετρα στην εθνικη με 180 και δεν αισθάνεσαι το παραμικρο που θα σε ανησυχησει,ενω το Toyota ναι μεν αξιοπιστο αλλα από ποιοτητα μηδεν τα πλαστικα αλλαξαν χρωμα στο εσωτερικο και τριζουν στιν οδηγηση αγευστο πολύ ελαφρυ τιμονι και μετρια φρενα στις στροφες γερνει στο οριο και γενικα τωρα χρησιμοποιω μονο την 316.Με λιγα λογια η BMW είναι κλασεις ανωτερη από το Toyota.
Καντε και ενα αρθρο για το τελος των Ιαπωνικων ομως..Οι κορεατες τους εχουν συνθλιψει σε ολους τους κλαδους(βλ Samsung,LG)
Η γνώμη του κάθε ενός είναι σεβαστή Για να λέμε την αλήθεια οι γερμανικές εταιρίες έχουν καβαλήσει το καλάμι (vw=αυτοκίνητο του λαού, με την τιμή που έχουν μόνο του λαού δεν είναι) Και όσο αφορά το θέμα αξιοπιστίας μόνο ο Ιάπωνας υπερέχει Ακόμα και η Renault συνεργάζεται με την Nissan για τους κινητήρες της Όσο αφορά τη σχεδίαση πάλι αν είσαι βαρετό και μονότονο άτομο ακολούθαβτο γερμανικό κοπάδι Πιστεύω και βκέπω ότι Γάλλοι Ιταλοί Κορεάτες και Ιάπωνες ξεχωρίζουν και με διαφορά μάλιστα
Αγαπητε φιλε nikos οταν συγκρινεται ενα αυτοκινητο ,καλο θα ηταν να το συγκρινεται με το αντιστοιχο brand name ,αν και δεν θα επαιρνα ιαπωνεζικο (ουτε και γερμανικο φυσικα) Απλως θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι η bmw συγκρινεται με το premium παρακλαδι της ΤΟΥΟΤΑ που ειναι η LEXUS.Οποτε οι συγκρισεις σε ποιοτητα κυλισης και ηχομονωσης πρεπει να γινουν με την LEXUS .Καθε αλλη συγκριση με τα απλα ΤΟΥΟΤΑ σε εκθετει ανεπανορθωτα δειχνοντας οτι δεν εχεις επαφη με το αντικειμενο.Επισης τι να πει και η Alfa που τεχνολογικα ριχνει στα αυτια της BMW.......Αλλα καλυτερα μην το ανοιξουμε το θεμα με την Alfa γιατι προφανως δεν εχεις περασει ουτε απ εξω απο αντιπροσωπεια της. Απλως απ οτι φαινεται ειχες το ΤΟΥΟΤΑ και μετα μπηκες στην bmw και νομιζες οτι ειδες το φως το αληθινο λογω ποιοτητας κυλισης και ηχομονωσης
Αρχισε παλι τις γελιοτητες ο ανεκδιηγητος giorgoalfa75america με το να περηφανευεται για τις Alfa του και να προσπαθει να πεισει ολους εμας οτι οαλ τα αλλα ειναι κατωτερα. Φαινεται ποσο ψωρουπερηφανος και αλαζονας ειναι αλλα με ολα αυτα που λεει το μονο που καταφερνει να γινεται ειναι ρεζιλι και περιγελος. Δεν του εφτασε που επιασε στο στομα του τη BMW, τωρα πιανει και τους εξαιρετικους Ιαπωνες. Φιλε niko τελεια του τα ριχνεις, και μπραβο σου. Ετσι και χειροτερσ του τα εριχνα και γω για καιρο γιατι ειναι αξιολυπητος. Παρακαλω μονο το περιοδικο, αυτη τη φορα να δημοσιευσει το σχολιο μου και οχι να το κρυψει, οπως εκανε την τελευταια φορα που του τα εριξα στα αυτια και γελοιοποιησα τον giorgoalfa75america. Ευγε και παλι φιλε και συνονοματε niko.
φιλε giorgosalfa75america από το ονομα σου και μονο καταλαβαινω ότι εισαι φανατικος οπαδος της Alfa Romeo.καταρχας δεν συγκρινα την 316 με το avensis αλλα είμαι κατοχος και των δυο και εγραψα τη προσωπικη μου γνωμη και για τα δυο αυτοκίνητα τα οποια τυγχανει να ανηκουν στη μεσαια κατηγορια.Επισης αν πιστευεις ότι τα Lexus είναι πιο ποιοτητικα από BMW και mercedes αυτό το δειχνουν τα νουμερα πωλήσεων παγκοσμίως.Οσο για τα Alfa Romeo που εισαι και fun της μαρκας αυτης εχω περασει από την αντιπροσωπεια της και εχω μπει και σε μοντελα της μαρκας και όπως καλα ειπες τωρα πια είναι που δε θα ξαναπατισω ουτε απ εξω από την αντιπροσωπια γιατι όταν δουλευα βοηθος σε συνεργειο ειχα δει τις πιο τρελες βλαβες στα Alfa Romeo μοντελα 146 156 με προβλήματα σε σασμαν μεχρι φλατζες και ότι μηχανικο εξαρτημα υπηρχε που δε πηγαινε ο νους σου.ισχιει αυτό που ειπες ότι με την BMW ειδα το φως το αληθινο.
entaxei oson afora tis pwlhseis den sugrinontai re paidia ta gallika einai polu pio fthina apo ta germanika einai ligo atopo na sugrineis renault me audi k mercendes se pwlhseis oson afora sxedio axiopistia klp eee xaxaxa kala entaxei ola ta galika fhmizontai gia thn anaxiopistia tous sta hlektrika kinithres entwmetaksei epeidh piga k ta eida ola an anoixeis thn porta tou clio nomizeis oti tha sou meinei sto xeri h plasthkoura pou vlepeis otan mpaineis panw sto tamplo pou otan to piezeis na deis an einai malako spas daxtulo na sas dw meta wapo 6-7 xronia pws tha einai to tamplo enos galikou k enos audi mercendes bmw klp paidia mera me nuxta oti plhrwneis pairneis dld ti sugrinoume to clio me poio.?? me to a3??? xaxaxa ook to kandjar k to captur me to x1 x3 x5 ?? me to q3?? parolo pou den m aresei to q3 san poioththa den sugrinontai paidia oti plhrwneis pairneis s authn thn zwh k o germanos sou dinei pio oloklhrwmeno sunolo apo tous gallous mhn ta iswpedwnete ola..!
Giorgoalfa75america εισαι μεγαλος ψευτης, αξιολυπητος, αλαζονας και απατεωνας. Για καποιο λογο επιτιθεσαι σε ολους, αλλα εισαι ο χειροτερος και πιο αμυαλος απο ολους.
φιλε giorgosalfa75america στο σχολιο μου τονιζω από την αρχη ότι λεω προσωπικη γνωμη,τωρα αν απαγορευεται να λεμε τη γνωμη μας και να σχολιαζουμε μπορεις να μας το πεις δημοσιως εδώ.Εν συνεχεια σε παραδέχομαι που ειπες ότι η συγκριση πρεπει να γινεται αναμεσα σε 2 Premium μοντελα,αρα θεωρεις και εσυ την BMW Premium.Επισης δεν πιστευεις τα νουμερα πωλήσεων και σε όλα κρυβεται μια συνομοσια για να δειξουν τα γερμανικα ότι πουλανε περισσοτερο κλπ,εγω θα σου πω στο δρομο που κυκλοφορεις ποσες BMW βλέπεις να κυκλοφορουν και ποσες Alfa,αν μου πεις ότι βλέπεις περισσοτερες Alfa από BMW θα γελασω.Ακομα εγω δεν ειπα ότι τα BMW δε βγαζουν βλαβες αλλα σε σχεση με τις Alfa βγαζουν λιγοτερες.Με εκανες και γελασα όταν ειπες ότι οι κινητήρες twin spark είναι οι πιο αξιοπιστοι,ξερεις σε ποσους είχαμε αλλαξει στροφαλους,ξερεις ότι κάθε λιγο ηθελαν χρονισμο,ξερεις ότι εκαιγαν λαδια 1 λιτρο στα 1000 χιλιόμετρα και ψάχναμε για διαρροη,μεχρι και βιδες αλλαζαμε σε καπακια γιατι στραβωναν,ασε οι αντλιες τα σασμαν οι φλατζες και τα κολαρα οσο για τα ηλεκτρικα προβλήματα το χαος,αν κατσω και αναφερθώ στις βλαβες των Alfa θα πρεπει να γραψω μυθιστόρημα.Τελος εχω να σου πω φιλε ότι όχι μονο εχω κατσει σε Alfa αλλα εχω οδηγησει την 156 εχει καλο τιμονι και στησιμο στο δρομο γενικα αλλα το 50 .50 βαρος ανα αξονα της BMW δεν το εχει και αυτό την κανει και υπερτερει στην οδηγηση εστω και με τα φθηνα mc pherson που υπονοεις.Mπορει να τυφλωθηκα από το φως των BMW όπως ειπες αλλα αλλοι ζουν στο σκοταδι των Alfa.
Φιλε nikos αδυνατω να κατανοησω το συλογισμο σου περι φανατικου λογω nick nane.....αλλα αυτο ειναι δικο σου θεμα.Απο κει και μετα θα σου πω οτι θα πρεπει να ξαναδιαβασεις αυτα που γραφεις και που στα ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΩ COPY PASTE καθως κανεις συγκριση.ΓΡΑΦΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ: ''Απο προσωπικη γνωμη ως κατοχος ενός toyata avensis 1.6 2000 μοντελο και ενός BMW 316i 2002 εχω να πω πως η διαφορα μεταξι τους είναι χαοτικη.Η BMW την αισθανομαι πιο στιβαρη στο δρομο καλυτερη ηχομονωση δεν ακους τιποτα από εξω στην οδηγιση τελιο τιμονι και αμεσα φρενα στις στροφες δεν γερνει και μπαινω με μπολικα χιλιόμετρα στην εθνικη με 180 και δεν αισθάνεσαι το παραμικρο που θα σε ανησυχησει,ενω το Toyota ναι μεν αξιοπιστο αλλα από ποιοτητα μηδεν τα πλαστικα αλλαξαν χρωμα στο εσωτερικο και τριζουν στιν οδηγηση αγευστο πολύ ελαφρυ τιμονι και μετρια φρενα στις στροφες γερνει στο οριο και γενικα τωρα χρησιμοποιω μονο την 316'' ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ??????Μην προσπαθεις να μας βγαλεις τρελους.Το γεγονο οτι ειναι στην ιδια κατηγορια δεν τα κανει σε καμια περιπτωση άμεσα συγκρισιμα.Επισης την lexus δεν την αναφερω για να αναλυσουμε αν ειναι καλυτερη ή χειροτερη απ την bmw,αλλα για να καταδειξω οτι η συγκριση πρεπει να γινεται αναμεσα σε 2 premium εταιρειες...Οσο για τα νουμερα πωλησεων που λες .......απλως το αφηνω ασχολιαστο....Οι πωλησεις δεν λενε παντα την αληθεια οι οποιες διαμορφωνονται με θαψιμο των αλλων κατασκευαστων και απονομη πλαστων βραβειων σαν αυτα της ADAC υπερ των Γερμανικων .Ητακτικη αυτη εχει παγιωσει την αποψη οτι οτιδηποτε φτιαχνουν οι Γερμανοι ειναι καλο,ενω οι αλλοι παντα προσπαθουν αλλα δεν τους φτανουν.......ενω καποιος που ξερει στοιχειωδως απο αυτοκινητα γνωριζει οτι τα Γερμανικα ειναι τεχνολογικα υποδιαιστερα αυτοκινητα.....επενδυοντας στην ''εντυπωση ποιοτητας'' Οσο για το γεγονος οτι εργαζοσουν σε συνεργειο,θα σου πω οτι πραγματα που δεν γινεται να επιβεβαιωσουμε κατα πόσο λες αληθεια ,ειναι και αχρειαστα να τα αναφερεις........Μου ειναι αδυνατον να πιστεψω οτι δουλευες σε συνεργειο και δεν ειδες τα προβληματα των bmw στι καδενες ή δεν ακουσες ποτε για τα ραγισμενα σασι των bmw M3 E46 της περιοδου 2001-2003.......Κλεινοντας ηθελα να ρωτησω....οταν λες οτι μπηκες σε μοντελα alfa.Τι εννοεις???Οτι πηγες στην αντιπροσωπεια εκατσες στο καθισμα και αυτοματως αυτο σε καθιστα γνωστη με αποψη για την μαρκα.......????Οσο για τις 146-156,μην τα λες αυτα και σε πιασουν στο δουλεμα ,καθως και οι ασπονδοι φιλοι της alfa αναγνωριζουν τους twin spark ως παρα πολυ αξιοπιστους-σκυλια κινητηρες .........Συν του γεγονοτος οτι ο πατερας μου ειναι κατοχος alfa 146 ,διαψευδω κατηγορηματικα τα οσα γραφεις περι τρελών βλαβων.Προσεχε λοιπον μην τυφλωθεις απ το πολυ αληθινο φως των BMW και πες εκει στην εταιρεια που αγαπας να βαλει επιτελους διπλα ψαλιδια στις 3 αρες γιατι εχουμε 2016.......νισαφι πια με τα φθηνα Mc Pherson
Γαλλικα;;;..ας μαθει η σιτροεν στο c5 του 2012 να μη βαζει ραφη στο καθισμα,το οποιο "κοβει"τα ποδια μας και μετα να παρει και τα ηνια...δεν αρκει μονο η υδρο3...δυστηχως.
Giorgoalfa75america εισαι μεγαλος ψευτης, αξιολυπητος, αλαζονας και απατεωνας. Για καποιο λογο επιτιθεσαι σε ολους, αλλα εισαι ο χειροτερος και πιο αμυαλος απο ολους.