Συγκεκριμένα, η καμπάνια Nissan Generation απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Use of Social Media for a Corporate Brand / Best in Auto, για την καινοτομία της και τον αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης του κοινού στα social media.
Μέσω αυτής της καμπάνιας η Nissan στηρίζει ανθρώπους οι οποίοι παρά το νεαρό της ηλικίας τους, έχουν ήδη καταφέρει να ξεχωρίσουν για τις καινοτόμες ιδέες και πράξεις τους, κάνοντας με αυτό τον τρόπο πράξη το σλόγκαν της μάρκας «Innovation that Excites» (Καινοτομία που Ενθουσιάζει).
Αφού επιλέχθηκαν 20 ξεχωριστοί εκπρόσωποι της generation N των οποίων οι μοναδικές δράσεις παρουσιάζονται μέσα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα της αυτοκινητοβιομηχανίας, το κοινό κλήθηκε να ψηφίσει εκείνους που θέλει να κερδίσουν και οι πρώτοι 10 επιβραβεύτηκαν με ένα αυτοκίνητο προσφορά της Nissan, για ένα ολόκληρο χρόνο.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σύντομα θα ξεκινήσει ένας δεύτερος κύκλος της επιτυχημένης καμπάνιας, ακολουθώντας πιστά το όραμα της Nissan για πρωτοπορία και καινοτομία.