5. Skoda Kamiq: 41,9 πόντοι και 85%
Μοναδική ένσταση για το Skoda Kamiq η επιβάρυνση του αυχένα στην κούκλα των 10 ετών κατά την μετωπική σύγκρουση.
Η ασφάλεια των παιδιών σε πρώτο πλάνο
31.319 Επισκέψεις στο άρθρο
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η κορυφαία 5άδα των μοντέλων σε σχέση με την ασφάλεια των παιδιών με κριτήριο, φυσικά, την αξιολόγηση του EuroNCAP. Στις σχετικές δοκιμές δεν εξετάζεται μόνο το κατά πόσο τραυματίστηκαν οι πίσω επιβάτες. Επιπλέον, αξιολογούνται επιμέρους τομείς όπως η διαθεσιμότητα βάσεων ISOFIX για τα παιδικά καθίσματα, ή ακόμη και η ευκολία τοποθέτησής τους.
5. Skoda Kamiq: 41,9 πόντοι και 85%
Η πεντάδα των ασφαλέστερων SUV πόλης για τους ανήλικους επιβάτες ανοίγει με το Skoda Kamiq. Στην σχετική αξιολόγηση του EuroNCAP, το τσεχικό μικρό crossover παίρνει συνολικά 41,9 πόντους (85%). Η μοναδική ένσταση, έχει να κάνει με την επιβάρυνση του αυχένα στην κούκλα των 10 ετών κατά την μετωπική σύγκρουση. Σε όλες τις θέσεις (πλην πίσω μεσαίας) υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση βάσεων ISOFIX.
4. Nissan Juke: 42,1 πόντοι και 85%
Τέταρτο με 42,1 πόντους και 85% κατατάσσεται το Nissan Juke, ο πρωτεργάτης της κατηγορίας των μικρών SUV. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στα αποτελέσματατου EuroNCAP, επιβάρυνση είχε η κούκλα 6 ετών στην μετωπική σύγκρουση, ενώ στην πλευρική έπιασε το μάξιμουμ πόντων. Στην δεξιά και αριστερά πίσω θέση του Nissan Juke υπάρχει πρόβλεψη τοποθέτησης βάσεων ISOFIX.
3. DS 3 Crossback: 42,4 πόντοι και 86%
Θέση στην κορυφαία 5άδα έχει και το DS3 Crossback (με στάνταρ και προαιρετικό πακέτο). Το premium crossover πόλης έλαβε 42,4 πόντους για την αξιολόγησή του. Στην κούκλα ηλικίας 10 ετών η προστασία ήταν καλή, ενώ στην αντίστοιχη των 6 ετών υπήρξε καταπόνηση στον αυχένα και το κεφάλι στην μετωπική σύγκρουση (πορτοκαλί και κίτρινη ένδειξη αντίστοιχα). Όσον αφορά την δυνατότητα τοποθέτησης βάσεων ISOFIX, υπάρχει σχετική πρόβλεψη τόσο για τα πίσω ακριανά καθίσματα, όσο και για το κάθισμα του συνοδηγού.
2. VW T-Cross: 42,4 πόντοι και 86%
Ίδια βαθμολογία με το γαλλικό SUV είχε και το VW T-Cross, το οποίο κερδίζει την θέση λόγω του συνολικού επιπέδου ασφάλειας. Και αυτό έλαβε 42,4 πόντους και ποσοστό 86% στις δοκιμές με κούκλες ηλικίας 6 και 10 ετών. Πιο συγκεκριμένα, καλή ήταν σε κάθε είδος σύγκρουσης η προστασία της μικρότερης ηλικιακά κούκλας, ενώ για την μεγαλύτερη οριακή ήταν η προστασία του αυχένα σε με μετωπική πρόσκρουση. Βάσεις ISOFIX μπορούν να τοποθετηθούν στις πίσω ακριανές θέσεις αλλά και σε εκείνη του συνοδηγού.
1. VW T-Roc: 43 πόντοι και 87%
Στην κορυφή βρίσκεται το Volkswagen T-Roc με 43 πόντους και ποσοστό 87%, με το γερμανικό μικρό crossover να αναδεικνύεται ασφαλέστερο για τους ανήλικους επιβάτες, βάσει της αναλυτικής φόρμας αξιολόγησης του EuroNCAP. Οι παιδικές κούκλες 6 και 10 ετών δεν έφεραν κανένα σημείο τραυματισμού (πράσινες στην σχετική εικονογράφηση του EuroNCAP), με τα ζωτικά μέρη να μένουν προστατευμένα τόσο στην μετωπική όσο και στην πλευρική σύγκρουση. Οριακή ήταν η προστασία της κούκλας 10 ετών στον αυχένα (πορτοκαλί χρώμα) στην μετωπική σύγκρουση. Πρόβλεψη για τοποθέτηση βάσεων ISOFIX υπάρχει για τις δύο πίσω ακριανές θέσεις.
Ξεχάσατε απο το συγκριτικό σας άρθρο το Suzuki Vitara με 7 αερόσακκους και όλα τα απαραίτητα για την ασφάλεια των επιβατών. Ενα εξαιρετικο απο κάθε άποψη και ικανότατο b suv σε πολυ καλη τιμή και στην τετρα-
κίνητη έκδοση και φυσικά αξιόπιστο. Δεν μας πειράζει αν του λείπουν τα μαλακά πλαστικα αλλά η ουσία. Ρίξτε μια ματια στη θέση της Suzuki στην αξιοπιστία στις δικές σας ή πανευρωπαϊκές έρευνες ως προς τις αλλες μάρκες που συγκρίνετε.
Ευχαριστώ.
Ξεχάσατε απο το συγκριτικό σας άρθρο το Suzuki Vitara με 7 αερόσακκους και όλα τα απαραίτητα για την ασφάλεια των επιβατών. Ενα εξαιρετικο απο κάθε άποψη και ικανότατο b suv σε πολυ καλη τιμή και στην τετρα- κίνητη έκδοση και φυσικά αξιόπιστο. Δεν μας πειράζει αν του λείπουν τα μαλακά πλαστικα αλλά η ουσία. Ρίξτε μια ματια στη θέση της Suzuki στην αξιοπιστία στις δικές σας ή πανευρωπαϊκές έρευνες ως προς τις αλλες μάρκες που συγκρίνετε. Ευχαριστώ.