τα 5 μικρά με την μικρότερη πραγματική κατανάλωση σε αστικές συνθήκες.
Top 5 μικρά σε κατανάλωση στην πόλη
22.084 Επισκέψεις στο άρθρο
Αστικοί... μύθοι: Δείτε τα 5 μικρά με την μικρότερη πραγματική κατανάλωση σε αστικές συνθήκες και ξεχάστε τους μύθους των κατασκευαστών…
Ο βασικότερος λόγος επιλογής αυτοκινήτου από την μικρή κατηγορία, είναι φυσικά ο αστικός του προσανατολισμός. Αυτός διαμορφώνεται από τις μικρές του διαστάσεις την ευελιξία του και την χαμηλή του κατανάλωση ακριβώς σε αυτό το πεδίο κίνησης. Γιατί είναι δεδομένο πως ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για κίνηση στην πόλη σχεδόν αποκλειστικά, θα πρέπει να καταναλώνει όσο το δυνατόν λιγότερες ποσότητες καυσίμου. Και πως θα διαπιστώσουμε αν ένα αυτοκίνητο «καίει» πραγματικά λίγο; Εδώ έρχεται να μας δώσει την απάντηση το τμήμα Test Center του AutoΤρίτη, το οποίο ως εκτελεστικό όργανο και με την αριθμολαγνία που το διακρίνει, μας δίνει ότι του ζητήσουμε κάνοντας πάντοτε μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες. Στην προκειμένη περίπτωση, του ζητήσαμε να μας βρει τα 5 πιο οικονομικά μικρά αυτοκίνητα μέσα στην πόλη. Δείτε τις απαντήσεις στο θέμα που ακολουθεί…
Πως γίνονται οι μετρήσεις
Οι μετρήσεις βασίζονται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο.
Στα πλαίσια αυτού του κύκλου κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (η διαδικασία επαναλαμβάνεται πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει», κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξομειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρων. Από την επανάληψη του κύκλου για 3 φορές προκύπτει η μέση κατανάλωση σε αστικές συνθήκες κίνησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πως γίνονται οι μετρήσεις
Οι μετρήσεις βασίζονται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο.
Στα πλαίσια αυτού του κύκλου κινούμαστε για ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και έπειτα μας... πιάνει φανάρι για ένα λεπτό. Ανάβει πράσινο και συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Μας ξαναπιάνει φανάρι για ένα λεπτό και όταν ανάψει πάλι πράσινο, πέφτουμε σε... κίνηση με αποτέλεσμα να κάνουμε 100 μέτρα, να σταματάμε για 20 δλ. και να ξαναξεκινάμε (η διαδικασία επαναλαμβάνεται πέντε φορές). Μετά ο δρόμος «ανοίγει», κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο με ταχύτητα πόλης και αυξομειώσεις ταχύτητας και ξαναπέφτουμε σε φανάρια, τα οποία έχουν διάρκεια 30 δλ. και απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρων. Από την επανάληψη του κύκλου για 3 φορές προκύπτει η μέση κατανάλωση σε αστικές συνθήκες κίνησης.