Οι εταιρείες κάθε φορά που βγάζουν καινούργιο μοντέλο προσπαθούν να το κάνουν είδηση. Καλούν όσο το δυνατόν περισσότερους δημοσιογράφους και τους διαθέτουν αυτοκίνητα για δοκιμή, ώστε όλα τα Μέσα να γράφουν για το νέο τους μοντέλο.
Το περιοδικό AutoΤρίτη είναι το πιο δυνατό περιοδικό. Πουλάει κάθε μήνα περισσότερα περιοδικά από ΟΛΑ τα υπόλοιπα περιοδικά μαζί. Αρα για να το αποκλείσεις από την παρουσίαση, κάτι δεν πάει καλά με το νέο Volvo XC40.
Το site Autotriti.gr εκανε ρεκόρ τον προηγούμενο μήνα: 1.200.000 επισκέπτες διάβασαν πάνω από 5 εκατομμύρια σελίδες του. ΟΛΑ τα άλλα sites μαζί, δεν φτάνουν αυτά τα νούμερα. Αρα για να αποκλείσεις το Autotriti.gr από την παρουσίαση, κάτι δεν πάει καλά με το νέο Volvo XC40.
Μόλις το μάθαμε αναρωτηθήκαμε: γιατί το κάνει πάλι αυτό η Volvo; Τόσο μάπα είναι το νέο Volvo XC40; Το ψάξαμε λοιπόν!
Κατ`αρχάς να πούμε ότι πήγε ο ίδιος ο πρόεδρος της Volvo και έκανε την απονομή βραβείων γερμανικού περιοδικού, παρ`όλο που η Volvo δεν πήρε κανένα βραβείο, λίγο πριν δοθούν τα XC40 για δοκιμή και συνέχισε την περιοδεία του στην υπόλοιπη Ευρώπη, σε μια περιοδεία δημοσίων σχέσεων. Κατάφερε έτσι μάλιστα, να βάλει το XC40 στα 7 υποψήφια για καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς. Μετά από αυτά όμως, δημοσιεύτηκε το συγκριτικό του XC40 με την BMW X1 και έσκασε το μυστικό. Το αυτοκίνητο είναι αυτό, είναι εκείνο, είναι το άλλο, αλλά είναι πολύ ψηλό και καθόλου ευκίνητο.
Οι Γερμανοί το έψαξαν καλά και είδαν ότι είναι 300 κιλά βαρύτερο, κάτι που δεν είναι λογικό για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Πήγανε λοιπόν στον αρχισχεδιαστή της Volvo να μάθουν γιατί συμβαίνει αυτό. Η απάντηση ήταν ότι η νέα πλατφόρμα της Geely πάνω στην οποία παταέι το XC40,(αλλά θα πατήσουν και τα μοντέλα της θυγατρικής Lync) ειναι πολύ βαριά, γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο. Ετσι αυτή η πλατφόρμα δεν μπορεί να δώσει ελαφρύτερα αυτοκίνητα.
Τελικά είναι τόσο μάπα το νέο Volvo XC40 με τα 300 «παραπανίσια κιλά»;
Τι σημαίνει τώρα αυτό στην πράξη. Το βάρος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός. Δεν προσπερνάς, δεν φρενάρεις, έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, χειρότερη παθητική ασφάλεια και ούτε λόγος βέβαια για ενεργητική ασφάλεια, που θέλει ευελιξία αποφυγής κινδύνου.
Η θεωρία ότι τα αυτοκίνητα-οδοστρωτήρες της δεκαετίας του `60 ήταν τα πιο καλά για την προστασία των επιβατών, σε περίπτωση σύγκρουσης, είναι βέβαιια για γέλια, όπως απεδείχθη σε πρόσφατα crash tests. Τα αυτοκίνητα αυτά δεν σκότωναν μόνο τους απέναντι, αλλά και ακαριαία τους δικούς τους επιβάτες. Για την ενεργητική ασφάλεια φυσικά, δεν μιλάμε. Απλά δεν είχαν. Καθόλου.
Ειμαι σίγουρος ότι οι μηχανικοί της Volvo θα έχουν σκιστεί στη δουλειά για να περιορίσουν όσο μπορούν το πρόβλημα, αλλά η όλη ιστορία είναι λάθος. Λάθος να κουβαλάς 300 κιλά «σίδερο» παραπάνω. End of story.
Και ότι θαύματα και να έχουν κάνει, η κατανάλωση θα είναι μεγαλύτερη και η ενεργητική ασφάλεια χειρότερη, λόγω μειωμένης ευελιξίας, όπως διαπίστωσαν και οι Γερμανοί που το δοκίμασαν.
Αυτά μάλλον διάβασε, δυο μέρες πρίν, ο κινέζος ιδιοκτήτης της Volvo, Li Shufu και πήγε και έκανε πρόταση 4 δις ευρώ για να αγοράσει το 5% της Mercedes. H Mercedes αρνήθηκε και οι πληροφορίες λένε ότι θα επανέλθει. Χρειάζεται λέει, την τεχνολογία της Mercedes. Λέτε να δούμε στο μέλλον ένα XC40 με σωστό βάρος, με πάτωμα Mercedes;
Εσείς τι λέτε; Πως σας φαίνεται η ιδέα του να κουβαλάς χωρίς λόγο 300 κιλά παραπάνω;
Παρα πολύ βαρύ το συγκεκριμένο Volvo και αυτό το γεγονός είναι πολύ αρνητικό. Όλα τα Volvo είναι πολύ βαριά. Όπως και πολλά Ford είναι πολύ βαριά και τα παλιότερα Opel γιατί τα καινούργια θα επωφεληθουν από τις σύγχρονες πλατφόρμες της Psa. Νομίζω πως η Peugeot και η Citroën είναι από τις λίγες εταιρίες που πάντα είχαν το σωστό βάρος και παρόλο που έχουν πολύ καλό εξοπλισμένα και ποιοτικά μοντέλα έχουν χαμηλό βάρος. Τα Volvo εκτός από βαριά δεν έχουν και καθόλου καλούς χώρους για το μέγεθος τους
Ο Μηνάς τα είπε σωστά πιο πάνω. Περιμένουμε να είστε το ίδιο αιχμηροί και όταν δεν συντρέχουν λόγοι επί προσωπικού με κάποιον κατασκευαστή. Ομολογούμενως το έχετε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, χωρίς να μασάτε τα λόγια σας. Όμως κάποιες (λιγότερες) φορές, τα άρθρα σας έιναι ελαφρώς "μακιγιαρισμένα" για να μην ξεφύγουν από την πεπατημένη.
Νταξ, στην αρχή νόμισα πως το παρατραβήξατε επειδή δεν πήρατε πρόσκληση. Αλλά μετά το έψαξα και στις ιστοσελίδες τους. Το XC40 δεν υπάρχει εδώ στην Ελλάδα και έτσι έψαξα στα αγγλικά. Εχετε ΔΙΚΙΟ , αν και δεν σας π΄ιστευα.
Το XC40 Τ5 ζυγίζει 1755 κιλά, ενώ GLA 250 τετρακίνητη 1505 κιλά. Στo diesel η διαφορά είνια μεγαλύτερη
Δεν αναφέρεσαι στο ελαφρύτερο της κατηγορίας αγαπητέ Θάνο : Peugeot 308 1.6 GT 205 HP με μόλις 1200 κιλά!! Πλαίσιο με μίγμα αλουμινίου η Peugeot και όχι τσιγκουνιές εκεί που δεν βλέπει ο καταναλωτής...
Είναι όντως αδικαιολόγητα βαριά τα Volvo. Οδηγώντας το V40 με τα 152Ps με έκανε το ψάξω. Το αυτοκίνητο ήταν ράθυμο και πλαδαρό κάτι που δεν δικαιολογούνταν από την ιπποδύναμη και την πολύ σκληρή ανάρτηση (παρά τους 16αριδες τροχούς). Η απάντηση σε μεγάλο βαθμό είναι στο βάρος. Ενδεικτικά Volvo 1.5 152hp 1471kg, Alfa giulietta 1.4 150hp 1280kg, DS4 1,2 130hp 1255Kg, BMW 118i 136hp 1375Kg, Civic 1,5 182hp 1307kg, Focus 1,5 150hp 1325kg, A200 1.6 156hp 1370kg, Pulsar 1,2 1258hg, Megane 1.2 130hp 1205kg, Leon 1.4 150hp 1241kg, Golf 1.5 150hp 1294kg. Με λίγα λόγια 100 με 270!! Κιλα παραπάνω. Σαν να μεταφέρεις μόνιμα 2 με 4 άτομα επιπλέον!
Ότι λέγαμε πάντα κύριοι του Autotriti... ότι δηλαδή, το τζάμπα βάρος είναι πράγματι λάθος απ' όλες τις απόψεις. Ειδικά όταν πρόκειται για medsized κινητήρες που έχουν γίνει της μόδας επειδή κερδίζουν σε φοροελαφρύνσεις, το τζάμπα βάρος είναι μεγάλο πρόβλημα. Και ίσως να είμαι ο μόνος ή από τους ελάχιστους που το σχολιάζουν εδώ και καιρό. Ωστόσο, για να είμαι δίκαιος απέναντί σας θα πω, ότι διακριτικά το αναδεικνύατε το θέμα κάθε φορά. Για παράδειγμα στη σύγκριση του Peugeot 3008 με το Ford Kuga, αναφέρατε τη διαφορά βάρους (216 κιλά) των δύο αυτοκινήτων, αλλά σαν να μην έτρεχε τίποτα και στη λογική "έλα μωρέ 216 κιλά είναι η διαφορά, όποιο και να πάρεις καλό είναι"... Το ίδιο και στο συγκριτικό CRV -X trail. Τα πράγματα στα SUV δεν είναι και τόσο δύσκολα : εάν έχεις χρήμα και θέλεις σίγουρη λύση χωρίς να το ψάξεις πας σε premium γερμανικό. Εάν το ψάχνεις και δεν σε εναδιαφέρει η 4κίνηση αλλά η τεχνολογία, η άνεση και να πατάς χώμα πας σε γαλλικό 3008, 5008 και Kajdar και εάν θέλεις 4κίνηση πας στις Skoda, Seat (διότι τα ιταλικά Jeep έχουν και αυτά κάποια θεματάκια)... εάν τα θέλεις όλα και τα λεφτά στην τσέπη σου πας στη Nissan !
Τι λέτε ρε παιδιά?? Για διαβάστε τι λέει το top gear που του δίνει 8 στα 10.
The XC40 doesn’t use a shrunk version of the XC60/XC90 structure and suspension, either. The XC40’s brand-new platform is called ‘compact modular architecture’. The CMA uses more space-efficient, cheaper rear suspension (four-link with steel arms and coils as opposed to five-link with composite leaf spring).
loukia, έχεις λάθος από την αρχή ως το τέλος. Να δεχτώ τη "διαφορετική σχολή"-άλλος βαρύ όχημα, άλλος ελαφρύ, εδώ μιλάμε για διαφορά 300 κιλών σε ίδια κατηγορία. 300 κιλά, όχι 30 ή 50, 300! Τα περί "τεχνολογίας και οικονομίας" τι σχολιασμό να χρειάζεται; Άλλες εταιρίες το έχουν λύσει το θέμα μια χαρά (δες psa-bmw, fiat-ford-opel, fiat-alfa romeo-vw group). Απλά η volvo είναι σα να μας λέει "ότι έχει το ψυγείο" και αν σας αρέσει, δλδ πουλάει μονάχα όνομα, δλδ υποτιμά/κοροϊδεύει τον πελάτη. Και μάλιστα τον οικογενειάρχη πελάτη, που είναι το target group της εταιρίας εδώ και δεκαετίες, αυτόν που θέλει ασφάλεια και οικονομία.
8eleis na pareis suv kai na xeis to kefali sou hsuxo apo problhmata kai tautoxrona na xeis image poiothta kai ta panta? Pairneis to Q3 kai telos. Ok se merikous mhnes 8a allaksei kai mesa to uparxon deixnei ligo palio (eksw einai panemorfo akomh) alla se ola ta reviews katanalwtwn apo olo to kosmo einai to pio aksiopisto suv.
...στα της εργασίας σας αγαπητό autotriti... σώφρον είναι ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, κ.τ.λ. αυτό επιτάσσει η δημοκρατία ακόμα και αν με κάποιους έχουμε επι προσωπικού εχθρότητες, κ.τ.λ.
...δεν μπορώ να γνωρίζω, ΟΜΩΣ ακόμα και εσκεμμένα να μην σας κάλεσαν, οι υπόλοιποι ακόμα και εχθροί σας... δεν πρόκειται να το δεχτούν, οπότε θα σας το ανταποδώσουν με πιο όμορφο τρόπο... ΥΠΟΜΟΝΗ, κ.τ.λ. μην στεναχωριέστε...
Από την φυσική και την μηχανολογία, τίθενται θέμα κατασκευαστικών σχολών που η μία "λέει" βαρύ όχημα και η άλλη ελαφρύ, για διάφορους λόγους ας μην το αναλύσω...
Οδηγοκεντρικά και οι δύ οι σχολές δίκιο έχουν και οι δύο άδικο, διότι αλλού χρειάζεσαι βαρύ όχημα και αλλού ελαφρύ... το να δημιουργηθεί όπως τα μοτέρ... , ένα μεταβλητό... σασί το οποίο να αλλάζει το βάρος του σύμφωνα με τις οδηγικές επιθυμιές των όποιων είναι το καλύτερο... όμως τεχνολογικά και οικονομικά για την ώρα είναι ασύμφορο...
300 kg επιπλέον από την ΒΜW x1?
Απάντηση: Στα ίδια λεφτά: BMW X1 - 1470Kg, Audi Q3-1460Kg, Mercedes Gclass-1395kg, Volvo Xc40 - 1733kg. Δηλαδή απο 266 μέχρι 338 kg βαρύτερο το Volvo.
Παρα πολύ βαρύ το συγκεκριμένο Volvo και αυτό το γεγονός είναι πολύ αρνητικό. Όλα τα Volvo είναι πολύ βαριά. Όπως και πολλά Ford είναι πολύ βαριά και τα παλιότερα Opel γιατί τα καινούργια θα επωφεληθουν από τις σύγχρονες πλατφόρμες της Psa. Νομίζω πως η Peugeot και η Citroën είναι από τις λίγες εταιρίες που πάντα είχαν το σωστό βάρος και παρόλο που έχουν πολύ καλό εξοπλισμένα και ποιοτικά μοντέλα έχουν χαμηλό βάρος. Τα Volvo εκτός από βαριά δεν έχουν και καθόλου καλούς χώρους για το μέγεθος τους
Ο Μηνάς τα είπε σωστά πιο πάνω. Περιμένουμε να είστε το ίδιο αιχμηροί και όταν δεν συντρέχουν λόγοι επί προσωπικού με κάποιον κατασκευαστή. Ομολογούμενως το έχετε κάνει πολλές φορές στο παρελθόν, χωρίς να μασάτε τα λόγια σας. Όμως κάποιες (λιγότερες) φορές, τα άρθρα σας έιναι ελαφρώς "μακιγιαρισμένα" για να μην ξεφύγουν από την πεπατημένη.
Νταξ, στην αρχή νόμισα πως το παρατραβήξατε επειδή δεν πήρατε πρόσκληση. Αλλά μετά το έψαξα και στις ιστοσελίδες τους. Το XC40 δεν υπάρχει εδώ στην Ελλάδα και έτσι έψαξα στα αγγλικά. Εχετε ΔΙΚΙΟ , αν και δεν σας π΄ιστευα. Το XC40 Τ5 ζυγίζει 1755 κιλά, ενώ GLA 250 τετρακίνητη 1505 κιλά. Στo diesel η διαφορά είνια μεγαλύτερη
Υπερβολικό το βάρος ειδικά σε μια εποχή, που η τάση θέλει λιγότερα κιλά για οικονομία και σωστή οδική συμπεριφορά
Δεν αναφέρεσαι στο ελαφρύτερο της κατηγορίας αγαπητέ Θάνο : Peugeot 308 1.6 GT 205 HP με μόλις 1200 κιλά!! Πλαίσιο με μίγμα αλουμινίου η Peugeot και όχι τσιγκουνιές εκεί που δεν βλέπει ο καταναλωτής...
Είναι όντως αδικαιολόγητα βαριά τα Volvo. Οδηγώντας το V40 με τα 152Ps με έκανε το ψάξω. Το αυτοκίνητο ήταν ράθυμο και πλαδαρό κάτι που δεν δικαιολογούνταν από την ιπποδύναμη και την πολύ σκληρή ανάρτηση (παρά τους 16αριδες τροχούς). Η απάντηση σε μεγάλο βαθμό είναι στο βάρος. Ενδεικτικά Volvo 1.5 152hp 1471kg, Alfa giulietta 1.4 150hp 1280kg, DS4 1,2 130hp 1255Kg, BMW 118i 136hp 1375Kg, Civic 1,5 182hp 1307kg, Focus 1,5 150hp 1325kg, A200 1.6 156hp 1370kg, Pulsar 1,2 1258hg, Megane 1.2 130hp 1205kg, Leon 1.4 150hp 1241kg, Golf 1.5 150hp 1294kg. Με λίγα λόγια 100 με 270!! Κιλα παραπάνω. Σαν να μεταφέρεις μόνιμα 2 με 4 άτομα επιπλέον!
Ότι λέγαμε πάντα κύριοι του Autotriti... ότι δηλαδή, το τζάμπα βάρος είναι πράγματι λάθος απ' όλες τις απόψεις. Ειδικά όταν πρόκειται για medsized κινητήρες που έχουν γίνει της μόδας επειδή κερδίζουν σε φοροελαφρύνσεις, το τζάμπα βάρος είναι μεγάλο πρόβλημα. Και ίσως να είμαι ο μόνος ή από τους ελάχιστους που το σχολιάζουν εδώ και καιρό. Ωστόσο, για να είμαι δίκαιος απέναντί σας θα πω, ότι διακριτικά το αναδεικνύατε το θέμα κάθε φορά. Για παράδειγμα στη σύγκριση του Peugeot 3008 με το Ford Kuga, αναφέρατε τη διαφορά βάρους (216 κιλά) των δύο αυτοκινήτων, αλλά σαν να μην έτρεχε τίποτα και στη λογική "έλα μωρέ 216 κιλά είναι η διαφορά, όποιο και να πάρεις καλό είναι"... Το ίδιο και στο συγκριτικό CRV -X trail. Τα πράγματα στα SUV δεν είναι και τόσο δύσκολα : εάν έχεις χρήμα και θέλεις σίγουρη λύση χωρίς να το ψάξεις πας σε premium γερμανικό. Εάν το ψάχνεις και δεν σε εναδιαφέρει η 4κίνηση αλλά η τεχνολογία, η άνεση και να πατάς χώμα πας σε γαλλικό 3008, 5008 και Kajdar και εάν θέλεις 4κίνηση πας στις Skoda, Seat (διότι τα ιταλικά Jeep έχουν και αυτά κάποια θεματάκια)... εάν τα θέλεις όλα και τα λεφτά στην τσέπη σου πας στη Nissan !
Α καλά... περίμενα και το 1500αρι, θα είναι ψόφιο μου φαίνεται τσάμπα το περιμένω...
Τι λέτε ρε παιδιά?? Για διαβάστε τι λέει το top gear που του δίνει 8 στα 10. The XC40 doesn’t use a shrunk version of the XC60/XC90 structure and suspension, either. The XC40’s brand-new platform is called ‘compact modular architecture’. The CMA uses more space-efficient, cheaper rear suspension (four-link with steel arms and coils as opposed to five-link with composite leaf spring).
loukia, έχεις λάθος από την αρχή ως το τέλος. Να δεχτώ τη "διαφορετική σχολή"-άλλος βαρύ όχημα, άλλος ελαφρύ, εδώ μιλάμε για διαφορά 300 κιλών σε ίδια κατηγορία. 300 κιλά, όχι 30 ή 50, 300! Τα περί "τεχνολογίας και οικονομίας" τι σχολιασμό να χρειάζεται; Άλλες εταιρίες το έχουν λύσει το θέμα μια χαρά (δες psa-bmw, fiat-ford-opel, fiat-alfa romeo-vw group). Απλά η volvo είναι σα να μας λέει "ότι έχει το ψυγείο" και αν σας αρέσει, δλδ πουλάει μονάχα όνομα, δλδ υποτιμά/κοροϊδεύει τον πελάτη. Και μάλιστα τον οικογενειάρχη πελάτη, που είναι το target group της εταιρίας εδώ και δεκαετίες, αυτόν που θέλει ασφάλεια και οικονομία.
8eleis na pareis suv kai na xeis to kefali sou hsuxo apo problhmata kai tautoxrona na xeis image poiothta kai ta panta? Pairneis to Q3 kai telos. Ok se merikous mhnes 8a allaksei kai mesa to uparxon deixnei ligo palio (eksw einai panemorfo akomh) alla se ola ta reviews katanalwtwn apo olo to kosmo einai to pio aksiopisto suv.
Γιατί δεν χρησιμοποίησαν του V40; Κι αυτό έχει εκτός δρόμου έκδοση, άρα, υποθέτω, η πλατφόρμα θα μπορούσε να μπει και σε τζιπάκι ίδιου μεγέθους.
...στα της εργασίας σας αγαπητό autotriti... σώφρον είναι ΝΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, κ.τ.λ. αυτό επιτάσσει η δημοκρατία ακόμα και αν με κάποιους έχουμε επι προσωπικού εχθρότητες, κ.τ.λ. ...δεν μπορώ να γνωρίζω, ΟΜΩΣ ακόμα και εσκεμμένα να μην σας κάλεσαν, οι υπόλοιποι ακόμα και εχθροί σας... δεν πρόκειται να το δεχτούν, οπότε θα σας το ανταποδώσουν με πιο όμορφο τρόπο... ΥΠΟΜΟΝΗ, κ.τ.λ. μην στεναχωριέστε... Από την φυσική και την μηχανολογία, τίθενται θέμα κατασκευαστικών σχολών που η μία "λέει" βαρύ όχημα και η άλλη ελαφρύ, για διάφορους λόγους ας μην το αναλύσω... Οδηγοκεντρικά και οι δύ οι σχολές δίκιο έχουν και οι δύο άδικο, διότι αλλού χρειάζεσαι βαρύ όχημα και αλλού ελαφρύ... το να δημιουργηθεί όπως τα μοτέρ... , ένα μεταβλητό... σασί το οποίο να αλλάζει το βάρος του σύμφωνα με τις οδηγικές επιθυμιές των όποιων είναι το καλύτερο... όμως τεχνολογικά και οικονομικά για την ώρα είναι ασύμφορο...