Για πολλά έτη, η Toyota απέφευγε να εμπλακεί στην μάχη των diesels στην Ευρώπη, προωθώντας έντονα τα υβριδικά της μοντέλα. Φαίνεται λοιπόν ότι η συγκεκριμένη στρατηγική, τελικά απέδωσε καρπούς.
Σύμφωνα με τα στατιστικά, η Toyota είδε αύξηση πωλήσεων κατά 40% στα υβριδικά της μοντέλα εντός της γηραιάς ηπείρου, μέσα στον τελευταίο χρόνο που ακολούθησε το σκάνδαλο Dieselgate. Ως αποτέλεσμα του σκανδάλου, οι πωλήσεις diesel στην Ευρώπη σημείωσαν πτώση, ενώ οι συνέπειες του Dieselgate στην αποδοχή των πετρελαιοκινητήρων από το κοινό είχε ως αποτέλεσμα να δικαιώσει την επιλογή της Toyota να μην επικεντρωθεί στα diesel οχήματα.
Ο Karl Schlict, αντιπρόεδρος της ευρωπαϊκής Toyota, δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει έτσι ώστε οι μισές πωλήσεις της εντός της Ευρώπης να είναι υβριδικά αυτοκίνητα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Μάλιστα, μίλησε σχετικά με τα νέα δεδομένα λέγοντας το εξής: «Όταν έχεις μια στρατηγική η οποία βασίζεται σε ανάγκες και κάνει το σωστό για τους πελάτες και τον κόσμο, αυτό είναι μεγάλη δύναμη. Έπρεπε να δράσουμε έτσι και αυτό μας έκανε να συγκεντρωθούμε»
Σχετικά με την άνοδο των υβριδικών οχημάτων αλλά και την πτώση στα diesel, ο εκπρόσωπος της VW, Eric Felber, αρνήθηκε να κάνει κάποια δήλωση. Στην παρούσα φάση, η Toyota κατέχει μερίδιο 4,3% στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η πρώτη VW βρίσκεται στο 24,1%.
Εχει στα χερια της την τεχνολογια τους μακραν των υπολοιπων αφου η ιδια την εχει εξελιξη και κανενας δεν μπορει να την πλησιασει γιατι απλα δεν μπορει οποτε κανει μονη της παιχνιδι....βασιλισσα η toyota.
Χαρακτηριστικη η σταση των υπευθυνων του group γιατι δεν εχουν να πουν τιποτα ελεω dieselgate...μουγκα στην στρουγκα!
Εχει στα χερια της την τεχνολογια τους μακραν των υπολοιπων αφου η ιδια την εχει εξελιξη και κανενας δεν μπορει να την πλησιασει γιατι απλα δεν μπορει οποτε κανει μονη της παιχνιδι....βασιλισσα η toyota. Χαρακτηριστικη η σταση των υπευθυνων του group γιατι δεν εχουν να πουν τιποτα ελεω dieselgate...μουγκα στην στρουγκα!