- Δίνεις τα λιγότερα λεφτά σε βενζίνες/χρόνο (1.400 ευρώ, μεταξύ των ανταγωνιστών του)
- Μέσα στην πόλη, καίει λιγότερο και από κάποια Plug-in υβριδικά SUV (3,6 λτ.)
- Με όριο τα 30 χιλιάρικα είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV σε κατανάλωση
- Έχει 11 χρόνια εγγύηση στη μπαταρία και 6 έτη στα μηχανικά μέρη
Μέσα στην πόλη, καίει λιγότερο και από κάποια Plug-in υβριδικά SUV (3,6 λτ.)
Το Toyota C-HR στη νέα του γενιά συνεχίζει την εμπορική επιτυχία του προκατόχου του, όπως τουλάχιστον μαρτυρούν οι πωλήσεις του 2024, αφού βρίσκεται στην 1η θέση των πωλήσεων στην κατηγορία με σχεδόν 2.000 πωλήσεις. Δεν είναι λίγοι αυτοί που εκτιμούν την ριζοσπαστική του σχεδίαση, τον πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση, ή το όνομα Toyota, όμως κακά τα ψέματα, το C-HR έχει -μεταξύ των πολλών- ως βασικό όπλο το ότι είναι οικονομικό. Είτε σε απόκτηση, είτε κυρίως σε κατανάλωση.
Συγκεκριμένα, μοναδικό ατού του Toyota C-HR είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μέσα στην πόλη, όπου ο μέσος οδηγός κάνει συνήθως και τα περισσότερα χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τα όργανα μετρήσεων, το C-HR καίει μέσα στον αστικό ιστό 3,6 λτ./100 χλμ., δηλαδή είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση ακόμη και από κάποια Plug-in υβριδικά SUV.
Δίνεις τα λιγότερα λεφτά σε βενζίνες τον χρόνο (1.400 ευρώ) σε σχέση με όλα τα υβριδικά οικογενειακά SUV
Παίρνοντας μάλιστα ως δεδομένο πως ο μέσος οδηγός κάνει το 80% των ετήσιων χιλιομέτρων μέσα στην πόλη και το υπόλοιπο 20% στον αυτοκινητόδρομο, το C-HR είναι το οικογενειακό SUV που ζητάει τα λιγότερα λεφτά από το πορτοφόλι σου, αφού συνολικά χρειάζεται 1.400 ευρώ/χρόνο για 20.000 χλμ. (με τρέχουσα τιμή αμόλυβδης 1,78€). Το ποσό αυτό είναι το μικρότερο ανάμεσα σε όλα τα υβριδικά, mild hybrid και αμιγώς βενζινοκίνητα μοντέλα της κατηγορίας του.
Με κατανάλωση 3,6 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, το C-HR είναι ασυναγώνιστο στο κομμάτι της οικονομίας.
Με όριο τα 30 χιλιάρικα είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV σε κατανάλωση
Στην αγορά της λιανικής, δηλαδή των ιδιωτών αγοραστών οικογενειαρχών και μη, τα 30 χιλιάδες ευρώ είναι ένα ποσό σημείου αναφοράς. Και σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν οι περισσότερες επιλογές στα SUV πόλης, και πολλές (αν όχι όλες οι βασικές) από την επόμενη κατηγορία των οικογενειακών SUV στην οποία ανήκει και το Toyota C-HR. Με όριο λοιπόν το νούμερο αυτό, τα 30 χιλιάδες ευρώ, το C-HR είναι το μοντέλο με την χαμηλότερη κατανάλωση. To μοναδικό άλλο μοντέλο που μπορεί να το ανταγωνιστεί σε κατανάλωση είναι το Honda HR-V που όμως κοστίζει 6-7.000 ευρώ περισσότερο (ξεκινάει από 34.990 ευρώ).
Συνέχεια του άρθρου >>>