H Powertune Australia κατάφερε να βγάλει 751,5 άλογα από το 3κύλινδρο 1.600άρι turbo μοτέρ του Toyota GR Yaris χωρίς μάλιστα να ενισχύσει το μπλοκ και να αλλάξει μπιέλες και πιστόνια.
Η Powertune Australia εκτόξευσε την ισχύ του GR Yaris
Το Toyota GR Yaris έχει στο μηχανοστάσιό του έναν τρικύλινδρο 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης που στις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του αποδίδει 261 άλογα. Το ίδιο μοτέρ το βρίσκουμε επίσης στη νέα GR Corolla, όπου μάλιστα αποδίδει ακόμη περισσότερα άλογα και συγκεκριμένα 304 ίππους. Θα έλεγες κανείς πως το μοτέρ είναι αρκετά «πιεσμένο» στο όριο ήδη βγαίνοντας από το εργοστάσιο, ωστόσο φαίνεται πως αρκούν λίγες αναβαθμίσεις, ώστε η ιπποδύναμή του να εκτοξευτεί ακόμη ψηλότερα.
Η Powertune Australia, η οποία στο παρελθόν είχε ανακοινώνει πως κατάφερε να ανεβάσει την ισχύ του GR Yaris στα 480 άλογα, επανέρχεται στο προσκήνιο καθώς με νέα ανακοίνωσή της, δηλώνει πως αύξησε την ισχύ του τρικύλινδρου 1.600άρη turbo του αυτοκινήτου στα 552,5 kW δηλαδή σε 751,5 PS (740,9 hp) πάνω στο ίδιο εργοστασιακό μπλοκ και με μαμά πιστόνια και μπιέλες.
Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις που προσέφερε στο μοτέρ του GR Yaris, αυτές περιλαμβάνουν τουρμπίνα Garrett G30-770, νέα φλάντζα κεφαλής, σύστημα εξάτμισης Akrapovic, νέο intercooler και καινούρια πολλαπλή εξαγωγής. Για να δουλέψουν όλα τα παραπάνω αρμονικά, η Powertune Australia τοποθέτησε νέο εγκέφαλο Motec.
Νέο κιβώτιο για να αντέχει την υψηλότερη ισχύ
Ενώ η κίνηση στο εργοστασιακό GR Yaris μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, το αυτοκίνητο λαμβάνει τώρα μια X-Shift σειριακή μετάδοση με aftermarket συμπλέκτη. Ο οίκος αναφέρει πως το αυτοκίνητο, με αυτό το setup, έχει ανέβει πάνω στο δυναμόμετρο 30 φορές, χωρίς κάποιο πιστόνι θα ταξιδέψει για το... διάστημα.
Εσείς τι λέτε; Γίνεται ένα 3κύλινδρο μοτέρ με 1.600 κυβικά να φτάσει να αποδίδει 751 άλογα με μαμά έμβολα και μπιέλες; Μήπως το δυναμόμετρο είναι πειραγμένο και λέει παραμύθια;