Toyota: Οι diesel κινητήρες έχουν ακόμη πολλά χρόνια ζωής μπροστά τους
- Στέλεχος Toyota: «Είναι αξιόπιστο καύσιμο για βαριά οχήματα, φορτηγά και μεγάλα SUV»
- Πιθανό να δούμε συνθετικό diesel καύσιμο
- O Toyoda πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν σε μερίδιο αγοράς το 30%
Στέλεχος Toyota: «Είναι αξιόπιστο καύσιμο για βαριά οχήματα, φορτηγά και μεγάλα SUV»
H Volvo πρόσφατα σταμάτησε πλήρως την παραγωγή αυτοκινήτων με diesel κινητήρα, όμως η Toyota έχει διαφορετική άποψη σε σχέση με τον μέλλον των πετρελαιοκινητήρων, καθώς σύμφωνα με ένα υψηλόβαθμο στέλεχός της, το diesel θα βρίσκεται στην αγορά για πολλά χρόνια ακόμη. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας Sean Hanley πιστεύει ότι «το diesel δεν έχει πεθάνει. Το diesel έχει ακόμα μέλλον μπροστά του, οπότε δεν πρόκειται να πεθάνει σύντομα. Παραμένει ένα πολύ αξιόπιστο καύσιμο για βαριά οχήματα, για τα φορτηγά και τα μεγάλα SUV». Ωστόσο, ο Hanley εκτιμά ότι ο κινητήρας diesel πρέπει να προσαρμοστεί στους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων για να επιβιώσει.
Πιθανό να δούμε συνθετικό diesel καύσιμο
Ο Hanley δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να δούμε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα λειτουργεί με συνθετικό diesel. Παράλληλα, η Toyota προσπαθεί να κρατήσει ζωντανούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνοντάς τους να λειτουργούν με υδρογόνο. Πριν από μερικούς μήνες, ο πρόεδρος Akio Toyoda ανακοίνωσε ότι μια νέα οικογένεια κινητήρων εσωτερικής καύσης βρίσκεται στα σκαριά, σηματοδοτώντας την πρόθεση της εταιρείας να πουλάει συμβατικά αυτοκίνητα για πολύ καιρό ακόμη.
O Toyoda πιστεύει ότι τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν σε μερίδιο αγοράς το 30%
Ο Akio Toyoda προβλέπει ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν ποτέ ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 30%. Το υπόλοιπο 70% των αυτοκινήτων θα εξακολουθεί να λειτουργεί με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Toyota πιστεύει ότι τα συνθετικά καύσιμα και το υδρογόνο θα μπορούσαν να γίνουν καλές εναλλακτικές λύσεις. Το 2023, τα ηλεκτρικά ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα diesel στην ΕΕ, αντιπροσωπεύοντας το 14,6% των συνολικών πωλήσεων. Τα υβριδικά ήταν επίσης πολύ πιο δημοφιλή από τα diesel, με μερίδιο 25,8%.