Με τις νέες νόρμες για τους ρύπους να σφίγγουν τον κλοιό στην Ευρώπη και τις πωλήσεις υβριδικών να είναι ήδη σε πολύ υψηλά επίπεδα για την Toyota, υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής μάρκας αποκάλυψε πως θα προστεθούν περισσότερα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά στη γκάμα οσονούπω.
Περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Toyota στην Ευρώπη αφορούν υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων της (Yaris, C-HR, RAV4 κ.ο.κ.) με την δημοφιλία αυτών να παίζει σημαντικό ρόλο στα κέρδη της ιαπωνικής φίρμας εντός της Γηραιάς Ηπείρου. Εντούτοις, τα αυστηρότερα πλαίσια για τις εκπομπές CO2 φαίνεται πως θα οδηγήσουν το ιαπωνικό στρατόπεδο να προσθέσει περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Αυτό είπε σε δηλώσεις του στην Automotive News ο Νοτιοαφρικανός Πρόεδρος και CEO της Toyota Ευρώπης από το 2015, Johan van Zyl.
Παράλληλα, αποκάλυψε πως η Toyota θα μείνει σίγουρα στην μίνι κατηγορία, εκεί που αυτή τη στιγμή εκπροσωπείται από το Aygo, καθώς το τελευταίο ήταν ένα πολύ καλό προϊόν για τους ίδιους που έφερε μάλιστα και ανθρώπους νεαρής ηλικίας στη μάρκα. Εν καιρώ θα υπάρξει μάλιστα και αντικαταστάτης του Aygo.
Σε ό,τι αφορά τα «πράσινα» αυτοκίνητα της Toyota, ο αξιωματούχος της εταιρείας ανέφερε ότι μέχρι το 2030 τα υβριδικά θα εξακολουθήσουν να αποτελούν την βασική τεχνολογία και κυρίαρχο μέρος του mix των πωλήσεων στην Ευρώπη. Παρόλα αυτά, η γκάμα θα εμπλουτιστεί με plug-in υβριδικά αυτοκίνητα και αμιγώς ηλεκτρικά ενώ και τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου θα συμμετέχουν προς αυτή την κατεύθυνση. Μέσα στην επόμενη χρονιά, μάλιστα, θα λανσάρουν κάποια επαναφορτιζόμενα υβριδικά SUV για την Ευρώπη (σ.σ. θυμίζουμε πως πρόσφατα παρουσιάστηκε το plug-in υβριδικό RAV4 στο Λος Αντζελες).
Καταλήγοντας, ο van Zyl ερωτηθείς για τον ρόλο του υδρογόνου στις μετακινήσεις επεσήμανε πως έχει τη δυνατότητα να πρωταγωνιστήσει ωστόσο θεωρείται καταλληλότερο για φορτηγά και λεωφορεία. Γι΄αυτό το λόγο η Toyota έχει ήδη λανσάρει το πρώτο λεωφορείο με κυψέλες υδρογόνου σε συνεργασία με την CaetanoBus στην Πορτογαλία.