Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το άσχημο πρόσωπο της «πράσινης κόλασης» γνώρισε μία Toyota Supra.

Το ατύχημα αυτό έλαβε χώρα στο τμήμα Exmühle της γερμανικής πίστας.

Toyota Supra «τραυματίζεται» στο Ring

1.720 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2019)

Το άσχημο πρόσωπο της «πράσινης κόλασης» γνώρισε μία Toyota Supra η οποία αποχώρησε με… συνοδεία από την πίστα του Nürburgring.

Αν και έχει περάσει αρκετό διάστημα από την ημέρα που η Toyota παρουσίασε επίσημα τη νέα Supra, ένα ατύχημα που είχε κάποιο από τα εργοστασιακά μοντέλα κατά τη διάρκεια που πραγματοποιούσε δοκιμές εξέλιξης ήρθε το φως της δημοσιότητας, με τις εικόνες να κάνουν τον γύρο του διαδικτύου.
 
Το ατύχημα αυτό έλαβε χώρα στο τμήμα Exmühle της γερμανικής πίστας και όπως φαίνεται το μοντέλο υπέστη αρκετές υλικές ζημιές στο εμπρόσθιο μέρος. ¶λλες πληροφορίες δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο φαίνεται πως ο οδηγός στην προσπάθειά του να πάρει το μάξιμουμ από το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών διαδρομών, έχασε τον έλεγχο και κατέληξε στην μπαριέρα.
 
Αφήνοντας το ατύχημα και το τραυματισμένο εξωτερικό μέρος, να θυμίσουμε πως στο εσωτερικό της η νέα Toyota Supra διαθέτει τριάκτινο πολυχρηστικό τιμόνι και μεγάλη οθόνη  αφής 8,8 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα infotainment. Παράλληλα είναι εξοπλσιμένη με το πακέτο τεχνολογίας Supra Safety+ που περιλαμβάνει συστήματα όπως:  σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος για αυτόνομο φρενάρισμα, σύστημα ανίχνευσης τυφλών σημείων κ.α.
 
Σε ότι αφορά τον κινητήρα, το ιαπωνικό σπορ μοντέλο παίρνει ισχύ από ένα 6κύλινδρο σε σειρά twin-scroll υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 3,0 λίτρων απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής που συνεργάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (με δύο modes Νοrmal και Sport) που με την σειρά του στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και δίνει την δυνατότητα στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα (με Launch Control) και να φτάνει μέγιστη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. 

FORD
VW