Το Toyota Yaris είναι το πρώτο στις πωλήσεις μοντέλο της ελληνικής αγοράς για το 2015. Πως το κατάφερε και ποια είναι τα -κρυμμένα- μυστικά της επιτυχίας του;
Το ιαπωνικό μικρό, το Toyota Yaris, είναι ο απόλυτος κυρίαρχος των πωλήσεων στην ελληνική αγορά (3.755 πωλήσεις για την περίοδο Ιαν.-Οκτ.), ενώ διαχρονικά βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις. Έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού για πολλούς λόγους, ο καθένας ιδιαίτερα σημαντικός.
Πρώτα από όλα ανέκαθεν συνοδευόταν με πολύχρονη εργοστασιακή εγγύηση η οποία ενίσχυε τη φήμη του… ιαπωνικού, ότι δηλαδή «δεν σπάει, δεν χαλάει». Έπειτα, έρχεται με πολλές επιλογές κινητήρων (υβριδικό, diesel και βενζινοκίνητο). Aρα για κάποιον που θέλει να κινείται μέσα στην πόλη είναι το απόλυτο εργαλείο, αφού σαν υβριδικό κινείται ηλεκτρικά και με «μηδενική» κατανάλωση, ενώ για όποιον κάνει πολλά χιλιόμετρα ο δοκιμασμένος 1,4 D-4D είναι πολύ οικονομικός και με εξαιρετικές επιδόσεις. Τρίτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι η ευελιξία και η ευκολία χρήσης.
Τα πάντα είναι τοποθετημένα εκεί που πρέπει, αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι του από την πρώτη φορά που θα μπεις πως το οδηγείς χρόνια. Και τέλος, πολύ σημαντικό και αυτό, είναι η άριστη εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων. Το μήκος του είναι μόλις 3,9 μέτρα, όμως οι χώροι στο εσωτερικό, όπως αποκαλύπτεται από τα νούμερα των μετρήσεών μας, μπορούν να συγκριθούν με μοντέλα της επόμενης κατηγορίας. Ας το δούμε όμως πιο αναλυτικά και τους 5 λόγους της επιτυχίας του.
Κάποιες παρατηρήσεις να κάνω ως κάτοχος τελευταίου μοντέλου Yaris Style plus.
Διαφωνώ κάθετα σε κάποια πράγματα με το άρθρο.
Στα περί θέσεων και εργονομίας, οι πίσω πόρτες δεν έχουν ούτε μια θήκη για μπουκάλι παρά ΜΙΑ μόνο κεντρική ανάμεσα στο καθίσματα οδηγού-συνοδηγού. Όποιος πρόλαβε έβαλε, ο άλλος στο χέρι για όσο διαρκεί η διαδρομή. Για όποιον έχει 2 παιδιά πίσω...καλή τύχη!
Ο υπολογιστής ταξιδιού ελέγχεται με ένα χειριστήριο που είναι ΜΕΣΑ στα όργανα (στην ένδειξη βενζίνης) και όχι σε κάποιο μπουτόν πχ φλας, φώτα κλπ.
Αν θελήσεις να αλλάξεις μια ένδειξη για να δεις άλλη μέτρηση πρέπει να βάλει το χέρι σου ΕΝΩ οδηγάς μέσα στα όργανα για να το αλλάξεις. Γινόταν έτσι, παλιά στο μακρινό 1982. Τώρα δεν θα έπρεπε.
Η μονάδα πολυμέσων είναι αρκετά κάτω του μετρίου. Αργή στο χρόνο απόκρισης και με χτυπητές αδυναμίες. Αν ετοιμάσετε π.χ. ένα USB Flash με 2 μουσικά CD μέσα σε μορφή mp3, όταν τελείωνει το πρώτο δεν πάει αυτόματα στο δεύτερο απλά παίζει ξανά το πρώτο μέχρι να σιχαθείς την μουσική και να την κλείσεις τελείως.
Στα 14000 χιλιόμετρα που έχω κάνει μέχρι στιγμής δεν είδα ποτέ κατανάλωση της τάξεως 3κάτι.
Το βέλτιστο, σε εθνική με ιδανικές συνθήκες που είδα, ήταν κοντά στα 4.8lt
Θα μου πείτε ότι κανένας δεν αγοράζει το yaris για όλα αυτά, παρά κυρίως για το "δεν σπάει/δεν χαλάει" αλλά μην γράφουμε και ότι θέλουμε.
Εχει χαθεί κάθε νόημα από τη στιγμή που ο οδηγός κυνηγάει να πετύχει το 4-4,5 στην κατανάλωση αντί για 5 πχ.Αυτό δεν είναι οδήγηση.Είναι πειθαναγκασμός και οδήγηση κονσέρβα.Δεν αξίζει και τόσο πια!Η οδήγηση πρέπει να είναι απόλαυση.Δε μας έμειναν και πολλές απολαύσεις πια!Ασε που όσο κυνηγάς την χαμηλή κατανάλωση σ' αυτά τα σύγχρονα πετρέλαια,σύντομα θα τρέχεις για dpf και μπεκ.Δεν αξίζει!Χαρείτε τα αυτοκίνητα!Φιλικά.
Θα μου επιτρεψετε να σχολιασω και εγω εχοντας το Yaris 2008, yaris 2015, polo 2015.
συμφωνω οτι μαλλον δε χαλαει με τιποτα, καθως το παλιο μου δεν εχει βγαλει τιποτα περα απο μια καμμενη λαμπα πισω, για κανεναν αλλο λογο δεν εχω ανησυχησει. Το νεο μου, το πηρα περισυ και εχει κανει 50.000χλμ, αρκετα και χωρις κανενα προβλημα.
Ομως, επειδη εχω και το μοντελο του 2008, στο θεμα θηκων και ανεσεων θα πω οτι ειναι ενα χαλι μαυρο το φετινο yaris. Εχει μειωσει δραματικα τους χωρους, απο το ντουλαπακι του που ειναι μικρο, μεχρι τις παγουροθηκες κτλ. Το παλιο μοντελο που εχω ειναι αριστο με ΑΠΕΙΡΕΣ θηκες.
Απο την αλλη το νεο yaris εχει τρομερο ταξιδι, πολυ βελτιωμενο απο το παλιοτερο, πολυ καλυτερα κρατηματα και δεν ευχαριστιεμαι να οδηγω. Ειδικα σε επαρχιακους δρομους και εθνικη, ροπη και κρατηματα σε υψηλα επιπεδα, τιμονι αρκετα βαρυ για να εχεις καλη αισθηση.
Για το Multimedia συστημα του, οντως ειναι αργο και με τραγικο ραδιοφωνο, δεν μπορεις να αποθηκευσεις πανω απο 6 σταθμους, με αποτελεσμα να ψαχνω μονιμως χειροκινητα..Επισης θα περιμενα πιο πολλες ρυθμισεις στις μεσες καταναλωσεις και γενικα να ειναι πιο συγχρονο. (πχ το Polo εδω ειναι κλασσεις ανωτερο και συνδεετε ακαριαια στο ΒΤ του κινητου, ενω το yaris εχεις φτασει στον προορισμο και ακομα δεν εχει φορτωσει καταλογο).
Τελος, για την καταναλωση, αν και με 16αρα ζαντα (αυξανει μισο λιτρο/100 σιγουρα), εχω κανει διαδρομες με 3,5 λιτρα μεση, αλλα και με 6. Επειδη μενω επαρχια, οταν κινεισαι με ταχυτητες μεχρι 100χλμ και επειδη η πολη ειναι μικρη (δεν εχω πολλα σταματα-ξεκινα), η καταναλωση ειναι χαμηλη αν δεν προσπερνας και δεν οδηγεις νευρικα (1300-2500στροφες).
Απο την αλλη στην εθνικη αν πας πανω απο 120 αυξανει καταναλωση, και περνας τα 5 λιτρα, ειδικα αν το πας κανα 140αρι σταθερα. Γενικα πλεον οι δρομοι ειναι καλοι για να πηγαινεις πανω απο 100 σε πολλα σημεια οποτε καταναλωσεις των 3 λιτρων δε θα δειτε, αυτα ειναι με μετρησεις σε αλλες ταχυτητες..
Το Polo Που εχω αν και με 14αρα ζαντα δε μοιαζει να καιει πολυ λιγοτερο..αλλα ακομα ειναι πολυ νεο και το τεσταρω, ειναι περιπου στα 4-4,5 λιτρα οταν το yaris Μου ειναι μισο λιτρο παραπανω στις ιδιες συνθηκες. Μονο στην εθνικη εκαψε πολυ λιγοτερο, το πηγαινα πολυ γρηγορα και δεν εκαψε πανω απο 5 λιτρα/100 οταν το yaris θα πλησιαζε τα 6 με τετοια οδηγηση. Επισης εχει καλυτερη ροπη και πιο καλο τραβηγμα, αλλα το μοτερ του εχει τρομερο θορυβο σε αντιθεση με το αθορυβο Yaris. βεβαια μεσα και τα 2 ειναι αθορυβα και το Polo ενα κλικ καλυτερο στους αεροδυναμικους θορυβους.
Τελος, θεωρω κορυφαια τα 2 αυτα αμαξια, με καλυτερο συνολικα το Yaris λογω δεδομενης αξιοπιστιας, πιο στρωτου μοτερ (το Polo Οντως σβηνει οταν πεσει κατω απο 1000 στροφες και αν δεν το μαθεις να το οδηγεις μπορει να σου σβησει και με 5 - πχ πας χαλαρα σε μια ευθεια και απο συνηθειο με βενζινη βαζεις μια 5 ενω εχεις 50χλμ, σβηνει, κατι που η βενζινη δεν κανει ουτε αλλο πετρελαιο.) και πιο ανετου πισω. αν το Yaris ειχε το συστημα multimedia της vw και την αεροδυναμικη ηχομονωση του Polo τοτε θα ηταν μακραν το καλυτερο αμαξι.
Φιλε 555, τι να απολαυσεις με το yaris? δεν ειναι 150 αλογα τουρμπατο..Οκ και το κανω οταν το φτανω στα 6 λιτρα μεση και υποτιθεται οτι απολαμβανω τρεξιμο, ομως το να μαθεις να οδηγεις το πετρελαιο σωστα δεν ειναι κακο, καθως οι περισσοτεροι οδηγουν λαθος και γιαυτο εχουν υψηλες καταναλωσεις. Επισης η απολαυση στη μανικα οπου μετα απο 250 χιλιομετρα βαζεις 12-13 ευρω ειναι μεγαλυτερη!
Εγω το 1ο yaris που εχω το οποιο ειναι βενζινη, το οδηγουσα στις 2000-2500 στροφες συνηθως, ομως οταν μπηκα σε μερικα αυτοματα (κυριως vw-dsg) και ειδα τη φιλοσοφια τους οπου το πανε στις 1100-1400 στροφες σε πορεια, ειπα να το δοκιμασω και πιστεψε με, η απολαυση στην οικονομια ηταν τοσο μεγαλυτερη που πλεον δε με ενοιαζε αν θα κανω 3 ή 3,5 ωρες στο ταξιδι εφοσον δεν ειχα λογο να βιαστω, πχ αν ταξιδευα νυχτα και πηγαινα για υπνο σιγα τη διαφορα..ομως μου εμενα το 5ευρω στην τσεπη, τουλαχιστον. Τωρα αν εσυ κανεις 10.000χλμ το χρονο οκ, οταν κανεις ομως και 50.000χλμ το χρονο οπως εγω, τοτε σε νοιαζει..
Ολα καλα με το Yaris ομορφο ευχάριστο στην οδήγηση καλες επιδόσεις ο d4d αλλα το 3,5 κατανάλωση δεν υπαρχει ουτε σε κατηφόρα. Μέση κατανάλωση εχει 6-7 λίτρα αν οδηγάς σαν ανθρωπος βεβαια Οχι να σου κορνάρει απο πισω όλη η Ελλαδα
μολις απεκτησα το Yaris 1.0. Ολα καλα, οικονομικο κ ανετο, με πολυ καλους χωρους.
Αλλα οντως οι θηκες για αντικειμενα στο εσωτερικο, εχουν μειωθει...
Το πρωτο πραγμα που μ εκανε εντυπωση μεσα, ειναι τα σκληρα πλαστικα, οι μουντοι χρωματισμοι, η σχεδιαση που δεν ειναι για αυτοκινητο του μεγεθους της TOYOTA εν ετει 2016.
Αγόρασα τον Μάρτιο του ‘17 ένα Yaris active plus .Μεχρι σήμερα έχω ταλαιπωρηθεί με ήδη τρεις βλάβες που παρουσίασε το αυτοκίνητο .(Αλλαγή συστήματος κλιματισμού ,αλλαγή σερβοφρενου-συστήματος υποβοήθησης φρενών, πρόβλημα στον αεραγωγό και μόνωσης του λόγο έντονου τριγμου ). Απαράδεκτη και αγενής συμπεριφορά των κεντρικών της Toyota .Ουτε συζήτηση για αντικατάσταση του προβληματικού αυτοκινήτου αλλά δυστυχώς ούτε και έκπτωση για αγορά νέου αυτοκινήτου .Επιεικως απαράδεκτη συμπεριφορά σε ένα πελάτη που αγοράζει το 3ο του Toyota ! Ποτε ξανά Toyota !!!!
Νίκο,εντάξει δε χρειάζεσαι να έχεις και 150 άλογα turbo για να απολαύσεις ένα αυτοκίνητο.Και με πιο απλά αμαξάκια μια χαρά μπορείς να περάσεις.Ναι,το πετρέλαιο είναι για οικονομία και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο καίνε 2-3 λίτρα κάτω στο ταξίδι και αν σκεφτείς την τιμη του πετρελαίου κάνεις τεράστια οικονομία.Εεε μην αρρωστήσουμε και παίζουμε και με τα δέκατα τώρα.Εγώ προσωπικά αποφεύγω τα διόδια,και η οικονομία που κάνεις είναι τεράστια για να ασχοληθώ και με το αν τα 5,3 ανέβηκαν στο 5,8.Δεν είμαι υπεράνω,μη με παρεξηγήσεις,απλά έτσι πιστεύω εγώ.
Σε μένα το yaris active 1,33 παρουσίασε κάτι που με χάλασε. Ανοίγοντας το καπό είδα τον προστατευτικό-μονωτικό υαλοβάμβακα να έχει τριφτεί και να κρέμεται κυρίως πάνω από τον κινητήρα και διάσπαρτα στα υπόλοιπα σημεία. Απορώ τι ποιότητα βάζουν εκεί στην toyota. Οικονομία στον υαλοβάμβακα κάνουν; Το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα. Θα το πάω στην αντιπροσωπεία είναι στην εγγύηση, αλλά γιατί να συμβεί αυτό στην υποτίθεται αξιόπιστη toyota.
Κάποιες παρατηρήσεις να κάνω ως κάτοχος τελευταίου μοντέλου Yaris Style plus. Διαφωνώ κάθετα σε κάποια πράγματα με το άρθρο. Στα περί θέσεων και εργονομίας, οι πίσω πόρτες δεν έχουν ούτε μια θήκη για μπουκάλι παρά ΜΙΑ μόνο κεντρική ανάμεσα στο καθίσματα οδηγού-συνοδηγού. Όποιος πρόλαβε έβαλε, ο άλλος στο χέρι για όσο διαρκεί η διαδρομή. Για όποιον έχει 2 παιδιά πίσω...καλή τύχη! Ο υπολογιστής ταξιδιού ελέγχεται με ένα χειριστήριο που είναι ΜΕΣΑ στα όργανα (στην ένδειξη βενζίνης) και όχι σε κάποιο μπουτόν πχ φλας, φώτα κλπ. Αν θελήσεις να αλλάξεις μια ένδειξη για να δεις άλλη μέτρηση πρέπει να βάλει το χέρι σου ΕΝΩ οδηγάς μέσα στα όργανα για να το αλλάξεις. Γινόταν έτσι, παλιά στο μακρινό 1982. Τώρα δεν θα έπρεπε. Η μονάδα πολυμέσων είναι αρκετά κάτω του μετρίου. Αργή στο χρόνο απόκρισης και με χτυπητές αδυναμίες. Αν ετοιμάσετε π.χ. ένα USB Flash με 2 μουσικά CD μέσα σε μορφή mp3, όταν τελείωνει το πρώτο δεν πάει αυτόματα στο δεύτερο απλά παίζει ξανά το πρώτο μέχρι να σιχαθείς την μουσική και να την κλείσεις τελείως. Στα 14000 χιλιόμετρα που έχω κάνει μέχρι στιγμής δεν είδα ποτέ κατανάλωση της τάξεως 3κάτι. Το βέλτιστο, σε εθνική με ιδανικές συνθήκες που είδα, ήταν κοντά στα 4.8lt Θα μου πείτε ότι κανένας δεν αγοράζει το yaris για όλα αυτά, παρά κυρίως για το "δεν σπάει/δεν χαλάει" αλλά μην γράφουμε και ότι θέλουμε.
Εχει χαθεί κάθε νόημα από τη στιγμή που ο οδηγός κυνηγάει να πετύχει το 4-4,5 στην κατανάλωση αντί για 5 πχ.Αυτό δεν είναι οδήγηση.Είναι πειθαναγκασμός και οδήγηση κονσέρβα.Δεν αξίζει και τόσο πια!Η οδήγηση πρέπει να είναι απόλαυση.Δε μας έμειναν και πολλές απολαύσεις πια!Ασε που όσο κυνηγάς την χαμηλή κατανάλωση σ' αυτά τα σύγχρονα πετρέλαια,σύντομα θα τρέχεις για dpf και μπεκ.Δεν αξίζει!Χαρείτε τα αυτοκίνητα!Φιλικά.
Θα μου επιτρεψετε να σχολιασω και εγω εχοντας το Yaris 2008, yaris 2015, polo 2015. συμφωνω οτι μαλλον δε χαλαει με τιποτα, καθως το παλιο μου δεν εχει βγαλει τιποτα περα απο μια καμμενη λαμπα πισω, για κανεναν αλλο λογο δεν εχω ανησυχησει. Το νεο μου, το πηρα περισυ και εχει κανει 50.000χλμ, αρκετα και χωρις κανενα προβλημα. Ομως, επειδη εχω και το μοντελο του 2008, στο θεμα θηκων και ανεσεων θα πω οτι ειναι ενα χαλι μαυρο το φετινο yaris. Εχει μειωσει δραματικα τους χωρους, απο το ντουλαπακι του που ειναι μικρο, μεχρι τις παγουροθηκες κτλ. Το παλιο μοντελο που εχω ειναι αριστο με ΑΠΕΙΡΕΣ θηκες. Απο την αλλη το νεο yaris εχει τρομερο ταξιδι, πολυ βελτιωμενο απο το παλιοτερο, πολυ καλυτερα κρατηματα και δεν ευχαριστιεμαι να οδηγω. Ειδικα σε επαρχιακους δρομους και εθνικη, ροπη και κρατηματα σε υψηλα επιπεδα, τιμονι αρκετα βαρυ για να εχεις καλη αισθηση. Για το Multimedia συστημα του, οντως ειναι αργο και με τραγικο ραδιοφωνο, δεν μπορεις να αποθηκευσεις πανω απο 6 σταθμους, με αποτελεσμα να ψαχνω μονιμως χειροκινητα..Επισης θα περιμενα πιο πολλες ρυθμισεις στις μεσες καταναλωσεις και γενικα να ειναι πιο συγχρονο. (πχ το Polo εδω ειναι κλασσεις ανωτερο και συνδεετε ακαριαια στο ΒΤ του κινητου, ενω το yaris εχεις φτασει στον προορισμο και ακομα δεν εχει φορτωσει καταλογο). Τελος, για την καταναλωση, αν και με 16αρα ζαντα (αυξανει μισο λιτρο/100 σιγουρα), εχω κανει διαδρομες με 3,5 λιτρα μεση, αλλα και με 6. Επειδη μενω επαρχια, οταν κινεισαι με ταχυτητες μεχρι 100χλμ και επειδη η πολη ειναι μικρη (δεν εχω πολλα σταματα-ξεκινα), η καταναλωση ειναι χαμηλη αν δεν προσπερνας και δεν οδηγεις νευρικα (1300-2500στροφες). Απο την αλλη στην εθνικη αν πας πανω απο 120 αυξανει καταναλωση, και περνας τα 5 λιτρα, ειδικα αν το πας κανα 140αρι σταθερα. Γενικα πλεον οι δρομοι ειναι καλοι για να πηγαινεις πανω απο 100 σε πολλα σημεια οποτε καταναλωσεις των 3 λιτρων δε θα δειτε, αυτα ειναι με μετρησεις σε αλλες ταχυτητες.. Το Polo Που εχω αν και με 14αρα ζαντα δε μοιαζει να καιει πολυ λιγοτερο..αλλα ακομα ειναι πολυ νεο και το τεσταρω, ειναι περιπου στα 4-4,5 λιτρα οταν το yaris Μου ειναι μισο λιτρο παραπανω στις ιδιες συνθηκες. Μονο στην εθνικη εκαψε πολυ λιγοτερο, το πηγαινα πολυ γρηγορα και δεν εκαψε πανω απο 5 λιτρα/100 οταν το yaris θα πλησιαζε τα 6 με τετοια οδηγηση. Επισης εχει καλυτερη ροπη και πιο καλο τραβηγμα, αλλα το μοτερ του εχει τρομερο θορυβο σε αντιθεση με το αθορυβο Yaris. βεβαια μεσα και τα 2 ειναι αθορυβα και το Polo ενα κλικ καλυτερο στους αεροδυναμικους θορυβους. Τελος, θεωρω κορυφαια τα 2 αυτα αμαξια, με καλυτερο συνολικα το Yaris λογω δεδομενης αξιοπιστιας, πιο στρωτου μοτερ (το Polo Οντως σβηνει οταν πεσει κατω απο 1000 στροφες και αν δεν το μαθεις να το οδηγεις μπορει να σου σβησει και με 5 - πχ πας χαλαρα σε μια ευθεια και απο συνηθειο με βενζινη βαζεις μια 5 ενω εχεις 50χλμ, σβηνει, κατι που η βενζινη δεν κανει ουτε αλλο πετρελαιο.) και πιο ανετου πισω. αν το Yaris ειχε το συστημα multimedia της vw και την αεροδυναμικη ηχομονωση του Polo τοτε θα ηταν μακραν το καλυτερο αμαξι.
Φιλε 555, τι να απολαυσεις με το yaris? δεν ειναι 150 αλογα τουρμπατο..Οκ και το κανω οταν το φτανω στα 6 λιτρα μεση και υποτιθεται οτι απολαμβανω τρεξιμο, ομως το να μαθεις να οδηγεις το πετρελαιο σωστα δεν ειναι κακο, καθως οι περισσοτεροι οδηγουν λαθος και γιαυτο εχουν υψηλες καταναλωσεις. Επισης η απολαυση στη μανικα οπου μετα απο 250 χιλιομετρα βαζεις 12-13 ευρω ειναι μεγαλυτερη! Εγω το 1ο yaris που εχω το οποιο ειναι βενζινη, το οδηγουσα στις 2000-2500 στροφες συνηθως, ομως οταν μπηκα σε μερικα αυτοματα (κυριως vw-dsg) και ειδα τη φιλοσοφια τους οπου το πανε στις 1100-1400 στροφες σε πορεια, ειπα να το δοκιμασω και πιστεψε με, η απολαυση στην οικονομια ηταν τοσο μεγαλυτερη που πλεον δε με ενοιαζε αν θα κανω 3 ή 3,5 ωρες στο ταξιδι εφοσον δεν ειχα λογο να βιαστω, πχ αν ταξιδευα νυχτα και πηγαινα για υπνο σιγα τη διαφορα..ομως μου εμενα το 5ευρω στην τσεπη, τουλαχιστον. Τωρα αν εσυ κανεις 10.000χλμ το χρονο οκ, οταν κανεις ομως και 50.000χλμ το χρονο οπως εγω, τοτε σε νοιαζει..
Ολα καλα με το Yaris ομορφο ευχάριστο στην οδήγηση καλες επιδόσεις ο d4d αλλα το 3,5 κατανάλωση δεν υπαρχει ουτε σε κατηφόρα. Μέση κατανάλωση εχει 6-7 λίτρα αν οδηγάς σαν ανθρωπος βεβαια Οχι να σου κορνάρει απο πισω όλη η Ελλαδα
με μαλακα πλαστικα στο ταμπλο στο δρομο και θα δειτε πως γινονται κατω απο τον λοκαλ ηλιο μετα απο λιγα χρονια
μολις απεκτησα το Yaris 1.0. Ολα καλα, οικονομικο κ ανετο, με πολυ καλους χωρους. Αλλα οντως οι θηκες για αντικειμενα στο εσωτερικο, εχουν μειωθει... Το πρωτο πραγμα που μ εκανε εντυπωση μεσα, ειναι τα σκληρα πλαστικα, οι μουντοι χρωματισμοι, η σχεδιαση που δεν ειναι για αυτοκινητο του μεγεθους της TOYOTA εν ετει 2016.
Αγόρασα τον Μάρτιο του ‘17 ένα Yaris active plus .Μεχρι σήμερα έχω ταλαιπωρηθεί με ήδη τρεις βλάβες που παρουσίασε το αυτοκίνητο .(Αλλαγή συστήματος κλιματισμού ,αλλαγή σερβοφρενου-συστήματος υποβοήθησης φρενών, πρόβλημα στον αεραγωγό και μόνωσης του λόγο έντονου τριγμου ). Απαράδεκτη και αγενής συμπεριφορά των κεντρικών της Toyota .Ουτε συζήτηση για αντικατάσταση του προβληματικού αυτοκινήτου αλλά δυστυχώς ούτε και έκπτωση για αγορά νέου αυτοκινήτου .Επιεικως απαράδεκτη συμπεριφορά σε ένα πελάτη που αγοράζει το 3ο του Toyota ! Ποτε ξανά Toyota !!!!
Νίκο,εντάξει δε χρειάζεσαι να έχεις και 150 άλογα turbo για να απολαύσεις ένα αυτοκίνητο.Και με πιο απλά αμαξάκια μια χαρά μπορείς να περάσεις.Ναι,το πετρέλαιο είναι για οικονομία και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο καίνε 2-3 λίτρα κάτω στο ταξίδι και αν σκεφτείς την τιμη του πετρελαίου κάνεις τεράστια οικονομία.Εεε μην αρρωστήσουμε και παίζουμε και με τα δέκατα τώρα.Εγώ προσωπικά αποφεύγω τα διόδια,και η οικονομία που κάνεις είναι τεράστια για να ασχοληθώ και με το αν τα 5,3 ανέβηκαν στο 5,8.Δεν είμαι υπεράνω,μη με παρεξηγήσεις,απλά έτσι πιστεύω εγώ.
Σε μένα το yaris active 1,33 παρουσίασε κάτι που με χάλασε. Ανοίγοντας το καπό είδα τον προστατευτικό-μονωτικό υαλοβάμβακα να έχει τριφτεί και να κρέμεται κυρίως πάνω από τον κινητήρα και διάσπαρτα στα υπόλοιπα σημεία. Απορώ τι ποιότητα βάζουν εκεί στην toyota. Οικονομία στον υαλοβάμβακα κάνουν; Το αυτοκίνητο είναι 2 ετών με ελάχιστα χιλιόμετρα. Θα το πάω στην αντιπροσωπεία είναι στην εγγύηση, αλλά γιατί να συμβεί αυτό στην υποτίθεται αξιόπιστη toyota.