Αν η Toyota στην Ελλάδα μπορεί να τιμολογήσει το Yaris Cross κάτω από τον ανταγωνισμό και, πέρα από best seller, να είναι το φθηνότερο full hybrid στα B-SUV, εσύ μπορείς να μην το πάρεις;
Η Toyota συνδυάζει ποιότητα, εξοπλισμό, τεχνολογία & τιμή με το Yaris Cross
Αν είχες ποτέ ένα λόγο να μην πάρεις Toyota, ειδικά στη μικρή κατηγορία, αυτός ίσως να ήταν η τιμή. Όμως, όταν η τιμή όμως είναι η χαμηλότερη της αγοράς, τότε τι γίνεται; Τα νούμερα μιλάνε μόνα τους!
Πόσο συχνά βρίσκεις ένα Toyota να είναι από τα πιο προσιτά μοντέλα στην κατηγορία του; Η Toyota ποτέ δεν προσποιήθηκε ότι είναι budget μάρκα, όπως δεν προσποιήθηκε ότι είναι και premium, κάτι που έχει γίνει καραμέλα από ουκ ολίγες μάρκες τώρα τελευταία. Ωστόσο, αυτό που έκανε πάντα και την έφερνε στην κορυφή των προτιμήσεων, είναι να λανσάρει την καλύτερη τεχνολογία στο πιο πρακτικό πακέτο, με την καλύτερη αξιοπιστία και εξυπηρέτηση.
Αλλά αυτή δεν είναι η Toyota σήμερα. Γιατί όσο θετικά και αν ακούγονται όλα αυτά, τεχνολογία, «πακέτο», αξιοπιστία και εξυπηρέτηση, η Toyota τα τελευταία χρόνια έχει προσθέσει δύο ακόμη χαρακτηριστικά. Τη σχεδίαση και την οδηγική εμπειρία. Πράγματα που κάποτε, 20 χρόνια πριν, αρκετοί κατέκριναν τη μάρκα, σήμερα κάνουν την Toyota όχι μόνο τη λογική επιλογή, αλλά και την επιλογή που μιλάει στο συναίσθημα.
Όταν όμως το χρήμα μιλάει πρώτο και καλύτερο, το συναίσθημα περισσεύει. Και έτσι όταν θες πάνω από 20 ή 22 χιλιάρικα ακόμη και για να «μυρίσεις» μικρό SUV, ένα μοντέλο που ξεκινάει λίγο πιο πάνω από τα 19 ως συμβατικό, και λίγο πάνω από 22 ως υβριδικό, το πράγμα αλλάζει.
Και φυσικά αφού αν σου μείνουν ρέστα από 20.000 ευρώ τη στιγμή που φεύγεις από την έκθεση με Toyota, ενώ θα έπρεπε να βάλεις άλλους 6 μήνες δόσεις για το αμέσως επόμενο στον ίδιο εξοπλισμό, μιλάμε για μεγάλη υπόθεση.
Και ακόμη μεγαλύτερη, αν σκεφτείς πως ένα υβριδικό Toyota, είναι στα ίδια λεφτά που ξεκινάει ο συμβατικός ανταγωνισμός. Η έμφαση στις λέξεις «υβριδικό Toyota», φυσικά, κάτι που ακόμη και τώρα, κανείς άλλος κατασκευαστής δεν μπορεί να κοντράρει.
Δεν είναι τυχαίο πως το Yaris Cross σπάει ταμεία. Ειδικά στην Ελλάδα, αφού έχει τη σωστή δόση μεγέθους, κατηγορίας, σχήματος, εξοπλισμού, μάρκας, τεχνολογίας και τιμής. Η Toyota δεν το «παίζει» τίποτα που δεν είναι, και έτσι το ότι υπάρχουν πιο premium μοντέλα που είναι πιο ακριβά, δεν είναι περίεργο. Το περίεργο είναι ότι είναι πιο ακριβά και αυτά που καμαρώνουν το «value for money». Αξιόλογα, προσιτά, αλλά ακριβότερα από το Yaris Cross.
Τι γίνεται λοιπόν; Πώς μπορεί η Toyota να το κάνει; Της βγαίνει το Yaris Cross όντως φθηνότερο επειδή πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι; Ή λες να πιέζει τα κέρδη της για να κάνει πωλήσεις; Και τελικά ποιος κερδίζει από αυτό; Τι λες;