Οι σημαντικές αλλαγές στη βάση (νέα ελαφρύτερη και κατά 35% πιο άκαμπτη πλατφόρμα) και στις αναρτήσεις διαμορφώνουν έναν άκρως αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο, οδηγικό χαρακτήρα στο νέο Yaris καθιστώντας το ενδιαφέρον οδηγικά για πρώτη φορά στην ιστορία του. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και παρότι η πληροφόρηση δεν είναι κορυφαία, εντούτοις είναι άμεσο και ακριβές γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο εκεί που ακριβώς θέλει. Από εκεί και πέρα τα αρκετά φαρδύτερα μετατρόχια, η ακαμψία της νέα πλατφόρμας αλλά και το κατά 15χλστ. χαμηλότερο κέντρο βάρους του οχήματος, έχουν πιάσει τόπο συνθέτοντας ένα σφικτό σύνολο, με τονισμένη σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις. Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το Yaris στρίβει ουδέτερα. Και όλα αυτά χωρίς να χάνει σε άνεση μιας και η ανάρτηση φιλτράρει άψογα και αθόρυβα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ παραμένει και ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα με την ευκολία και την ευελιξία του. Φυσικά ανάλογα με την έκδοση είναι πιο αισθητή η οδηγοκεντρική του προσέγγιση περισσότερο με αποκορύφωμα την έκδοση GR Yaris.
Η γνώμη μας
H 4η γενιά του Yaris ξεκίνησε από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη, δηλαδή από την κορυφή. Είναι δεδομένα το πιο πλήρες και πιο ενδιαφέρον Yaris όλων των εποχών μέχρι το επόμενο, έχοντας καταφέρει να ενισχύσει τα στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει, ακόμα περισσότερο. Μένει να δούμε πότε, από ποιο και γιατί θα πάψει να είναι το απόλυτο best seller κάτι που για την ώρα φαντάζει απίθανο.