7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Κινητήρες: Στηρίζεται στην υβριδική του έκδοση όμως & οι συμβατικές του κάνουν τη διαφορά
95.421 Επισκέψεις στο άρθρο
Ανέκαθεν οι πιο δημοφιλείς εκδόσεις του Yaris από το 2012 και ύστερα ήταν οι υβριδικές του εκδόσεις. Το Yaris έβαλε τα γυαλιά στον ανταγωνισμό με αυτή του την έκδοση η οποία μάλιστα ουσιαστικά ήταν αυτή που έστειλε στα αζήτητα τους diesel για την Τοyota. Σήμερα η 4η γενιά του Yaris στηρίζεται πάλι στην υβριδική του έκδοση η οποία είναι και αυτή αναβαθμισμένη. Σε αυτή την έκδοση λοιπόν το Yaris χρησιμοποιεί έναν νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα (με συνδυαστική απόδοση 116 ίππων) με το υβριδικό σύστημα να αποθηκεύει ενέργεια σε μπαταρίες 0,94 kWh μέσω της οποίας το Yaris μπορεί να κινηθεί για το 80% των αστικών μετακινήσεων, αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τις εντυπωσιακά χαμηλές τιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες κυρίως σε αστικές συνθήκες (σ.σ. υπολογίστε περί τα 3,5 λτ./100 χλμ.). ενώ και η μέση κατανάλωσή του αντίστοιχα με χρήση και του θερμικού μοτέρ είναι εξαιρετική με 4,2 λτ./100 χλμ.
Ένας 3κύλινδρος 1.5 λίτρων κινητήρας αναλαμβάνει να κινήσει την συμβατική έκδοση του Yaris με απόδοση 125 ίππων που διακρίνεται και αυτός για την πολιτισμένη του λειτουργία και τις χαμηλές αναλογικά καταναλώσεις του, ενώ στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.000άρης των 72 ίππων. Αντίθετα στην κορυφή συναντάμε έναν επίσης τρικύλινδρο κινητήρα αλλά αυτή τη φορά υπερτροφοδοτούμενο και 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 260 ίππους και εφοδιάζει την έκδοση GR Yaris. Μια έκδοση που είναι «βγαλμένη» από το WRC και που βάζει το Yaris για πρώτη φορά στην ιστορία του στην κορυφή των σπορ μοντέλων της κατηγορίας.
Εκτός από το βασικό κινητήρα των 72 ίππων, το νέο Toyota Yaris είναι διαθέσιμο με ισχυρότερους και πιο οικονομικά σύνολα με επίκεντρο τα νέα 1.500άρια σύνολα. Η υβριδική έκδοση και η GR ξεχωρίζουν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ένας 3κύλινδρος 1.5 λίτρων κινητήρας αναλαμβάνει να κινήσει την συμβατική έκδοση του Yaris με απόδοση 125 ίππων που διακρίνεται και αυτός για την πολιτισμένη του λειτουργία και τις χαμηλές αναλογικά καταναλώσεις του, ενώ στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.000άρης των 72 ίππων. Αντίθετα στην κορυφή συναντάμε έναν επίσης τρικύλινδρο κινητήρα αλλά αυτή τη φορά υπερτροφοδοτούμενο και 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 260 ίππους και εφοδιάζει την έκδοση GR Yaris. Μια έκδοση που είναι «βγαλμένη» από το WRC και που βάζει το Yaris για πρώτη φορά στην ιστορία του στην κορυφή των σπορ μοντέλων της κατηγορίας.