Έχετε ξαναδεί τρίκυκλο 500; Λογικά όχι. Αλλά ακόμα και αν έχετε δει κάποιο στο δρόμο, είναι σχεδόν αδύνατο να το έχετε δει να βολτάρει στην «Πράσινη Κόλαση».
Τρίκυκλο 500αράκι στο Ring
9.273 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2017)
Στη Γερμανία μπορείς να οδηγήσεις από τα 16 σου αρκεί το αυτοκίνητό σου να είναι τρίκυκλο, να έχει μέχρι 20 ίππους και να μην μπορεί να πάει με πάνω από 80 χλμ./ώρα. Ένας έφηβος το εκμεταλλεύτηκε πλήρως αυτό και μάλιστα είπε να κάνει και μερικές βόλτες στο Nurburgring.
Οι διαφορετικοί ανά τον κόσμο νόμοι, δημιουργούν κάποια παράξενα και αξιοπρόσεκτα συμβάντα. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για ένα τρίκυκλο Fiat 500. Και σα να μην είναι ήδη αρκετά παράξενο αυτό από μόνο του, το βλέπουμε και να κόβει βόλτες στο Nurburgring.
Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί οι νέοι σε όλον τον κόσμο βιάζονται να πιάσουν τιμόνι. Και πολύ καλά κάνουν. Υπάρχει, λοιπόν ένας νόμος στη Γερμανία που λέει πως μπορεί να δοθεί ειδικό δίπλωμα από την ηλικία των 16 ετών (το κανονικό δίνεται στα 18) με το οποίο δίπλωμα ο έφηβος μπορεί να οδηγήσει όχημα του οποίου οι πίσω ρόδες θα είναι τόσο κοντά ώστε το ίχνος τους να μην ξεπερνάει τα 46.5 εκατοστά και άρα να μπορεί να θεωρηθεί τρίκυκλο, η μέγιστη ιπποδύναμη του κινητήρα θα είναι 20 ίπποι και η μέγιστη τελική ταχύτητα δε θα ξεπερνάει τα 80 χλμ./ώρα.
Παρ` ότι η μετατροπή σε τρίκυκλο περιλαμβάνει αλλαγές στον πίσω άξονα και στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ο περιορισμός της ιπποδύναμης και της τελικής ταχύτητας είναι απλά θέμα ρύθμισης του εγκεφάλου του αυτοκινήτου. Ωστόσο, μια τέτοια μετατροπή κοστίζει 4.500-5000 ευρώ, χωρίς να υπολογίζουμε το αρχικό κόστος του αυτοκινήτου.
Το βίντεο που ακολουθεί είναι ενδιαφέρον όχι μόνο λόγω του προαναφερθέντος Fiat 500 αλλά και γιατί δείχνει γενικότερα, αυτοκίνητα και μηχανές που δεν το περιμένεις, να βολτάρουν κανονικότατα στην πίστα του Nurburgring. Ωστόσο, αν θέλετε να δείτε μόνο το 500, θα παρακολουθήσετε το βίντεο από το 3:47 μέχρι το 4:09.