Προδοσία ή μήπως λύτρωσητο turbo κάτω από το καπό της αγαπημένης σας μάρκας;
Turbo στα Honda: Προδοσία ή λύτρωση;
8.884 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2018)
Πόσο σκληροπυρηνικοί οπαδοί της Honda είστε; Πως βλέπετε το turbo κάτω από το καπό της αγαπημένης σας μάρκας για πρώτη φορά;
Είναι η Honda αντι-turbo; Η μάρκα όχι, οι οπαδοί της όμως μάλλον ναι. Βλέπεις για τους Hondaκηδες το ιδανικό αυτοκίνητο της μάρκας που αγαπούν έχει μοτέρ ξυράφι, με κόκκινα που ξεκινούν στις οκτώ και βυθίζονται μέχρι τις 10.000 στροφές.
Για τον Hondaκια το μοτέρ πρέπει να είναι VTEC και να δουλεύει ψηλά. Να χτυπάει κόφτες σε κάθε αλλαγή και να δίνει εκεί που τα άλλα έχουν προ πολλού τελειώσει. Και φυσικά όλα αυτά είναι όμορφα και όποιος έχει οδηγήσει έστω και μία φορά ένα τέτοιο διαμάντι, δύσκολα χάνει την όρεξή του για περισσότερο. Δύσκολα κοιτάζει πίσω σε ότι ήξερε. Όταν μάθεις να οδηγείς οκτώ με 10.000 σ.α.λ όλα τα άλλα σου μοιάζουνε με τράτες.
Αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει κανείς που να μην έπεσε σε κεραυνοβόλο έρωτα με τα μοτέρ της Honda. Όμως η Honda δεν φτιάχνει μοτέρ μόνο για κόφτες, ούτε μόνο για αναβάσεις, στροφιλίκια, πατήματα, ανοίγματα και Hondaκηδες. Η Honda είναι μία παγκόσμια μάρκα, και μάλιστα από τις λίγες, αφού συνεχίζει μόνη της, χωρίς συνεργασίες ή ομίλους που σημαίνει ότι κάθε πώληση ενός μοντέλου μετράει μόνο όταν αυτό έχει τα δικά της σήματα.
Έτσι το να γυρίσει σε μικρά τούρμπο μοτέρ ήταν μάλλον αναμενόμενο. Το τούρμπο είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση αφού έχει ροπή από χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα λειτουργίας, δεν θέλει συνεχείς αλλαγές στο κιβώτιο, καίει λιγότερο στην πράξη και έχει πλέον δοκιμασμένη αξιοπιστία που συνάδει με ότι περιμένει κανείς από έναν Ιάπωνα κατασκευαστή όπως η Honda.
Είναι όμως το “λογικό”, και λογικό για την Honda; Ή έπρεπε η μάρκα να μείνει στο 1990; Φυσικά δεν μιλάμε για την τεχνολογία, γιατί τα μοτέρ VTEC είχαν πετύχει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις σε κατανάλωση και ρύπους, και χωρίς τούρμπο. Με το τούρμπο όμως έρχεται η ολοκλήρωση. Σε συνδυασμό με τον χαμηλό κυβισμό, τα νέα μοτέρ της Honda προσφέρουν επιδόσεις και κατανάλωση ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, χωρίς να υστερούν σε πάθος για οδήγηση.
Και την ίδια λογική θα περιμένουμε και στο άνω άκρο, όταν δηλαδή δούμε το Type-R με τούρμπο μοτέρ, όπου, αν κρίνουμε από ότι έχουμε δει, οι Hondaκηδες θα ανταμειφθούν με ένα σύνολο που και τουρμπίζει και κοκκινίζει το στροφόμετρο, αν και δεν το χρειάζεται όσο πριν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Για τον Hondaκια το μοτέρ πρέπει να είναι VTEC και να δουλεύει ψηλά. Να χτυπάει κόφτες σε κάθε αλλαγή και να δίνει εκεί που τα άλλα έχουν προ πολλού τελειώσει. Και φυσικά όλα αυτά είναι όμορφα και όποιος έχει οδηγήσει έστω και μία φορά ένα τέτοιο διαμάντι, δύσκολα χάνει την όρεξή του για περισσότερο. Δύσκολα κοιτάζει πίσω σε ότι ήξερε. Όταν μάθεις να οδηγείς οκτώ με 10.000 σ.α.λ όλα τα άλλα σου μοιάζουνε με τράτες.
Αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει κανείς που να μην έπεσε σε κεραυνοβόλο έρωτα με τα μοτέρ της Honda. Όμως η Honda δεν φτιάχνει μοτέρ μόνο για κόφτες, ούτε μόνο για αναβάσεις, στροφιλίκια, πατήματα, ανοίγματα και Hondaκηδες. Η Honda είναι μία παγκόσμια μάρκα, και μάλιστα από τις λίγες, αφού συνεχίζει μόνη της, χωρίς συνεργασίες ή ομίλους που σημαίνει ότι κάθε πώληση ενός μοντέλου μετράει μόνο όταν αυτό έχει τα δικά της σήματα.
Έτσι το να γυρίσει σε μικρά τούρμπο μοτέρ ήταν μάλλον αναμενόμενο. Το τούρμπο είναι πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση αφού έχει ροπή από χαμηλά και σε μεγάλο φάσμα λειτουργίας, δεν θέλει συνεχείς αλλαγές στο κιβώτιο, καίει λιγότερο στην πράξη και έχει πλέον δοκιμασμένη αξιοπιστία που συνάδει με ότι περιμένει κανείς από έναν Ιάπωνα κατασκευαστή όπως η Honda.
Είναι όμως το “λογικό”, και λογικό για την Honda; Ή έπρεπε η μάρκα να μείνει στο 1990; Φυσικά δεν μιλάμε για την τεχνολογία, γιατί τα μοτέρ VTEC είχαν πετύχει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις σε κατανάλωση και ρύπους, και χωρίς τούρμπο. Με το τούρμπο όμως έρχεται η ολοκλήρωση. Σε συνδυασμό με τον χαμηλό κυβισμό, τα νέα μοτέρ της Honda προσφέρουν επιδόσεις και κατανάλωση ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, χωρίς να υστερούν σε πάθος για οδήγηση.
Και την ίδια λογική θα περιμένουμε και στο άνω άκρο, όταν δηλαδή δούμε το Type-R με τούρμπο μοτέρ, όπου, αν κρίνουμε από ότι έχουμε δει, οι Hondaκηδες θα ανταμειφθούν με ένα σύνολο που και τουρμπίζει και κοκκινίζει το στροφόμετρο, αν και δεν το χρειάζεται όσο πριν.
Φίλε john το ποιος είναι σχετικός ή άσχετος άσε να το κρίνουν..άλλοι.Το να σε κοροϊδεύουν με νοθείες στους ρύπους απ' το γκρουπ αφού σ αρέσει ..δικαίωμά σου.Το να νομίζεις ότι ποιότητα κατασκευής είναι τα μαλακά σφουγγάρια ..τότε τράβα μεριά media strom,εμένα μούρθε ως συνοδηγός στο κεφάλι εν κινήσει καλακαιρι ντάλα ήλιος ,ο ουρανός που ξεκολλησε από golf 5 gti, και passat tsi πάλι ως συνοδηγός μας άφησε εν κινήσει πάνω στην Εγνατία ευτυχώς δεξια λωρίδα(γάτος ο οδηγός ήξερε τι έχει στα χέρια του).Το αν χάνουν λάδια ή όχι ο κόσμος τόχει τούμπανο και συ κρυφό καμάρι μου φαίνεται, όχι μόνο καίνε αλλά και χάνουν λάδια απ' το σασμάν κι όποια τσιμούχα φλάντζα προλάβουν(μην το ψάχνεις άδικα μπες ...στο club τους) οπότε ασε το θεμα αξιοπιστιας για άλλους.Για τα τρακαρισματα που αναφέρεις στα μη στημένα τεστ από το γκρουπ (λέγε με adac) σαρώνουν τα japan(δες subaru touota mazda κλπ)άσε που άμα σκέφτεσαι να πάρεις τουτου για να τρακάρεις και να σωθείς συνέχισε με τα...εργοχειρα .Τη Μερσεντές μην τη λερώνεις με το.. γκρουπ, καμμιά σχέση,και τελευταία για το τι έχει προσφέρει το γκρουπ στην αυτοκίνηση θα σου πω με 3 λέξεις-βασανα και πικρες-,είχα το golf 3 με 1800cc με 90 hp,και με περνούσαν τα swift ta 1,3 kai ta χιλιάρια τα daihàtsu taη charade ta turbo me 101 hp από όλες τις μεριές με αξιόπιστα τούρμπο ,όταν οι Γερμανοί του γκρουπ σου όχι μόνο τούρμπο ούτε το g lader(ψιλά γράμματα για σένα προφανώς) δούλεψε ποτέ αξιοπιστα,αλλά ούτε και τον wankel που εφεύραν δεν κατάφεραν να δουλέψουν καλά που τον πήρε η Μάζντα και δεν τον ξεχάσαμε.
vg, η Honda ξύπνησε μετά από μια δεκαετία για να είναι σίγουρη ότι η τεχνολογία έχει ωριμάσει και πληροί τα ποιοτικά standards που μας έχει συνηθήσει. Τα χίλια-δύο προβλήματα που είχαν οι VW Tsi στις αρχές τους αλλά και τώρα μετά απο 10 χρόνια, ψιλά γράμματα για εσένα. Ευχαριστώ
Καλά κάνει κι έφτιαξε τούρμπο κινητήρες η Χόντα, αλλά εάν είναι να βγουν σαν τους VAG GROUP (1μερος βενζίνη με 1λάδι σα δίχρονο και μόλις λήξει η εγγύηση κάηκες)καλύτερα να μη τους τους έφτιαχνε καθόλου.Δε θα επεκταθώ με σκάνδαλα κλπ της vw περισσότερο ο κόσμος ξέρει,αλλά θα θέσω ένα άλλο ερώτημα προς τους vagites.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΓΚΡΟΥΠ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΑ ΔΕΚΑΡΕΣ( VTEC) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΡΙΞΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ;
jonh, πηγαινε να σε μαθουν πρωτα τι διαφορες εχουν οι turbo κινητηρες μεταξυ honda και vw και ελα απο βδομαδα να μας σχολιασεις για τεχνολογια και καινοτομια .ευχαριστως να σου ελεγα, αλλα δεν θα παρεις χαμπαρι απο μηχανολογικη "αργκο" γιατι φαινεται απο το σχολιο σου οτι δεν εχεις ιδεα, απλα παρε μαθε απο "κουφια" πιστονια που ψυχονται με λαδι, βαλβιδες νατριου, ηλεκτρονικα ελεχγομενο west gate, και ξαναελα να μας πεις για την καινοτομια της vw με τον ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!!
France επειδή καταλαβαίνω ότι είσαι άσχετος από αυτοκίνητα Διάβασε για να μαθαίνεις: 1. Με τους ρύπους όλοι κάνανε απάτες και προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου. Προτιμώ αυτό από το να κάνουν οι απάτες όπως οι Ιάπωνες με της χαμηλής ποιότητας λαμαρίνες που παίζουν με τη ζωή των ανθρώπων. Ίσα που ακουμπάς ένα Ιαπωνικό και πηγαίνει η λαμαρίνα μέσα Οπότε καταλαβαίνεις για τι ποιότητα μιλάμε. 2. Αυτό που γράφεις με τα λάδια είναι το μεγαλύτερο ψέμα και το μεγαλύτερο Ράδιο Αρβύλα. Εγώ έχω 1,8 tfsi αλλάζω λάδια κάθε 30.000 χιλιόμετρα και δεν μου έχει κάψει ούτε ένα γραμμάριο. Εχω 180 χιλιάδες χιλιόμετρα και δεν έχω συμπληρώσει λάδι ποτέ Μου. 3. Το 2017 η Volkswagen ήταν η πρώτη σε πωλήσεις στον κόσμο. Αν όντως τα αυτοκίνητα της είχαν προβλήματα δεν θα πούλαγε τόσο. Επίσης βλέπεις 30 και 40 χρόνων Volkswagen στο δρόμο και είναι λειτουργικά. Αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. 4. Αν κοιτάξεις ότι πρόοδος έχει υπάρξει στην αυτοκινητοβιομηχανία έχει υπάρξει από τις εταιρείες του ομίλου Volkswagen και από τη Mercedes. Αυτές οι δύο εταιρείες έχουν εφεύρει τις περισσότερες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και την ποιότητα στα αυτοκίνητα. Όλες οι άλλες απλά τις αντιγράφουν δεν έχουν προσφέρει τίποτα απολύτως.
Για να στρεφονται και οι ιαπωνες σε τουρμπο μαλλον δεν θα ειναι και τοσο κακο. Δεν πιστευω να το διακινδυνευαν. Παρολο που δεν ειχα αμαξι ποτε απο vag group και εχοντας ακουσει διαφορα απο γνωστους ( οι μισοι λενε ειναι πολυ καλα και οι αλλοι ειχαν προβληματα οποτε ειναι σε ποια παρτιδα θα πεσεις) δεν ξερω κατα ποσο θα αντεξουν αυτοι οι κινητηρες τουρμπο με μικρο κυβισμο. Παντα μου ελεγε ο πατερας μου για τα αμαξια να προτιμαω μεγαλυτερο κυβισμο για να πηγαινει πιο "ανετα" γιαυτο και ισως βλεπουμε τα 1600αρια και ανω να μην εχουν τιποτα. Τωρα οσο μικρο ειναι και το ζοριζεις αφου βλεπεις οτι δεν τραβαει σιγουρα θα υπαρχει φθορα απο καποια χλμ και μετα ποσο μαλλον με το τουρμπο που θελει περισσοτερη προσοχη ( συχνα σερβις , 100αρα βενζινη , αναμμα και σβησιμο περιμενοντας να πεσουν οι στροφες κτλ). Συν οτι μονο οικονομικα δεν ειναι διοτι καταναλωνουν περισσοτερη βενζινη. Για μενα θα ειναι κακο να το γυρισουν στο τουρμπο οι ιαπωνες , εχοντας οδηγησει τελευταια ενα corolla μπορω να πω οτι ηταν πολυ οικονομικο και αθορυβος κινητηρας με ποιοτικα υλικα (σε σχεση με vag) οποτε δεν χρειαζεται να ριξουν τον κυβισμο για το τουρμπο.
Λογικό το βρίσκω. Περίμενε να φτιάξει τη τεχνολογία η vw και μετα να την αντιγράψει ως συνηθως. Ο κόσμος όμως τα βλέπει αυτά για αυτό έχει πατωσει στις πωλήσεις. Κάθε 10 golf πωλείται και ένα civic. Κατάντια.
Μπα, οι κολλημένοι έχουν γράψει τόσες ραψωδίες από τότε που κυκλοφόρησαν ευρέως κινητήρες τούρμπο (βλέπε πχ tsi) ειδικά από ευρωπαίους κατασκευαστές (που κατ΄αυτούς φτιάχνουν μόνο κουβάδες), που τώρα απλά έχουν χάσει την μπάλα. Το ότι η Honda ξύπνησε στο σήμερα μετά από μια δεκαετία, ψιλά γράμματα γι αυτούς.