3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To βελτιωμένο VW Beetle LSR κατάφερε να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 330 χλμ./ώρα στην ευθεία του Bonneville.
VW Beetle πάει με 330 χλμ./ώρα
2.690 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2016)
Όταν η κουβέντα πάει σε ταχύτητες πάνω από 300 χλμ./ώρα το VW Beetle σίγουρα δεν θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα έρθει στο μυαλό κάποιου. Κι όμως μπορεί να τα καταφέρει και το απέδειξε.
Το βελτιωμένο VW Beetle αποτελεί δημιούργημα συνεργασίας του αμερικάνικου τμήματος της μάρκας, με γνωστό βελτιωτικό οίκο της Καλιφόρνια, με το project να έχει λάβει την ονομασία Beetle LSR.
Η συνεργασία αυτή απέφερε ως αποτέλεσμα το γρηγορότερο VW Beetle, το οποίο κατάφερε να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 330 χλμ./ώρα στην ευθεία του Bonneville –ευθεία 16 χλμ. σε αλυκές-.
Ο κινητήρας που κρύβεται κάτω από το καπό του Beetle LSR είναι δάνειο από το ομοαίματο Golf GTI, με άλλα λόγια αναφερόμαστε στον TSI τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με κωδικό EA888.
Για να σταματήσει σε ένα τέτοιο έδαφος με τέτοια ταχύτητα το Beetle LSR, απαραίτητη ήταν η παρουσία δυο αλεξίπτωτων στο πίσω μέρος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η συνεργασία αυτή απέφερε ως αποτέλεσμα το γρηγορότερο VW Beetle, το οποίο κατάφερε να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 330 χλμ./ώρα στην ευθεία του Bonneville –ευθεία 16 χλμ. σε αλυκές-.
Ο κινητήρας που κρύβεται κάτω από το καπό του Beetle LSR είναι δάνειο από το ομοαίματο Golf GTI, με άλλα λόγια αναφερόμαστε στον TSI τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με κωδικό EA888.
Μετά από εκτεταμένες βελτιώσεις το συγκεκριμένο project έφτασε να αποδίδει 543 ίππους ισχύος με 571 Nm ροπής, ενώ για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο ρεκόρ το Beetle μπήκε σε… δίαιτα μένοντας μόνο με τα απαραίτητα στο εσωτερικό του.
Εκτός αυτών απέκτησε χαμηλότερη ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και ειδικές ζάντες όπως και ελαστικά για το έδαφος της «αλμυρής» διαδρομής. Επιπλέον για να σταματήσει σε ένα τέτοιο έδαφος με τέτοια ταχύτητα το Beetle LSR, απαραίτητη ήταν η παρουσία δυο αλεξίπτωτων στο πίσω μέρος.
Τέλος, πίσω από το τιμόνι του VW Beetle για την υλοποίηση του συγκεκριμένου ρεκόρ βρέθηκε ο δημοσιογράφος Preston Lerner, ο οποίος δήλωσε πως το αυτοκίνητο μπορούσε να «πιάσει» περισσότερα χλμ./ώρα αν το έδαφος ήταν διαφορετικό.
Αυτά είναι vw motorsport ΛΕΜΕ!!!