Η Volkswagen επενδύει τα μέγιστα στην ηλεκτρική κινητικότητα και εντείνει τις προσπάθειές της στον τομέα των υποδομών. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο όμιλος θα εγκαταστήσει συνολικά 36.000 σημεία φόρτισης μέχρι το 2025 με τα 11.000 από αυτά πρόκειται να αναπτυχθούν από την Volkswagen. Η εγκατάσταση θα γίνει σε εργοστάσια της μάρκας και σε περίπου 3.000 αντιπροσώπους της Volkswagen σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Συνολικά, το VW Group επενδύει περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ και ταυτόχρονα ζητά να εφαρμοστούν γρήγορα και άλλα μέτρα για περισσότερους σταθμούς φόρτισης στη Γερμανία.
Ανάπτυξη υποδομής
Οι εκτιμήσεις της Volkswagen δείχνουν ότι το 70% όλων των φορτίσεων των ηλεκτρικών οχημάτων θα πραγματοποιούνται στο μέλλον είτε στη δουλειά είτε στο σπίτι. Η εταιρία Volkswagen Elli θα προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις χρέωσης για τις εταιρείες και τους καταναλωτές για να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις από το 2020 και μετά.
Οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης θα χρησιμοποιούνται για το ένα τέταρτο περίπου όλων των λειτουργιών φόρτισης. Με την υπηρεσία "We Charge" της Volkswagen, οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε περισσότερα από 100.000 σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη ενώ ύστερα, ο αριθμός θα αυξηθεί στα 150.000 σημεία φόρτισης. Ακόμα, αναπτύσσονται εταιρικές σχέσεις με τις αλυσίδες λιανικής, επιτρέποντας στους πελάτες να φορτίζουν άνετα τα αυτοκίνητά τους ενώ ψωνίζουν.
Η Volkswagen έχει επίσης θέσει τα βασικά θεμέλια για να φορτίζουν τα οχήματα ενώ πραγματοποιούν μεγάλα ταξίδια. Μαζί με τους βιομηχανικούς εταίρους της, η Volkswagen θα εγκαταστήσει επίσης 400 σταθμούς ταχείας φόρτισης και έως 2.400 σημεία νέα σημεία φόρτισης σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους σε όλη την Ευρώπη έως το 2020. Επιπλέον, η Volkswagen φέρνει υποδομές ταχείας χρέωσης στις αστικές περιοχές. Οι πρώτοι 28 σταθμοί ταχείας φόρτισης που δεν βρίσκονται στο δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία στο Wolfsburg στα τέλη Ιουνίου.
Απαιτείται ισχυρότερη δέσμευση εκ μέρους των πολιτικών
Η Volkswagen είναι πεπεισμένη ότι απαιτείται ισχυρότερη δέσμευση εκ μέρους των πολιτικών. Τα θεμέλια για την ταχεία επέκταση της υποδομής πρέπει να τεθούν γρήγορα, με τροποποιήσεις του νόμου περί μισθώσεων και κατασκευών ή με την επέκταση των επιδοτήσεων χρέωσης υποδομών σε δημόσιες και ιδιωτικές εγκαταστάσεις στάθμευσης.