ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Volkswagen Virtus ή αλλιώς η sedan έκδοση του Polo hatchback, μόλις έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Βραζιλία, όπου θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο.

Φυσικά το Virtus πατάει στην ίδια πλατφόρμα MQB-A0 με το νέο Polo, από το οποίο «δανείζεται» την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, τους κινητήρες και τα κιβώτια.

Προκειμένου να είναι πιο ευρύχωρο από το πεντάθυρο Polo, το Virtus διαθέτει ένα μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το οποίο είναι ακριβώς όσο αυτό του υπάρχοντος Jetta, αλλά και 8,5 μακρύτερο από εκείνο του Polo.

Πίσω, το Virtus υιοθετεί τη νέα λογική της VW, η οποία θα λανσαριστεί και στο επόμενο Jetta που θα κάνει ντεμπούτο τον Ιανουάριο στην έκθεση του Ντιτρόιτ.

Το συνολικό μήκος του οχήματος είναι στα 4,48 μέτρα, αρκετά πάνω από τα 4,05 μέτρα του Polo, ενώ σημαντικά μεγαλύτερο είναι και το πορτμπαγκάζ των 521 λίτρων, που στην περίπτωση του Polo είναι στα 300 λίτρα.

Το εσωτερικό του Virtus προέρχεται από το Polo, ενώ διαθέσιμο είναι και το ψηφιακό ταμπλό των 10,25 ιντσών με το όνομα Active Info Display, αλλά και η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment Discover Media.

VW Virtus: Νέο Polo Sedan

4.874 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2017)

Η VW παρουσιάζει στη Βραζιλία το νέο Virtus, τη sedan εκδοχή δηλαδή του πεντάθυρου Polo, ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο με μήκος 4,48 μέτρων και πορτμπαγκάζ 521 λίτρων.

Το νέο Volkswagen Virtus ή αλλιώς η sedan έκδοση του Polo hatchback, μόλις έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στη Βραζιλία. Εκεί το μικρό τετράθυρο μοντέλο της VW θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο, ώστε να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Chevrolet Prisma και Honda City, αλλά και τα επερχόμενα Fiat Cronos και Toyota Yaris Sedan.
 
Φυσικά το Virtus πατάει στην ίδια πλατφόρμα MQB-A0 με το νέο Polo, από το οποίο «δανείζεται» την ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, τους κινητήρες και τα κιβώτια. Προς το παρόν, η Volkswagen έχει επιβεβαιώσει μόνο την έκδοση 200 TSI, που φέρει το 3κύλινδρο σύνολο 1.0 TSI που αποδίδει 130 ίππους με αιθανόλη, ενώ η βενζίνη βγάζει 115 ίππους και 200 Nm ροπής. Με αυτόν τον κινητήρα το Virtus χρειάζεται 9,9 δλ. για το 0-100, ενώ έχει τελική 194 χλμ. καίγοντας αιθανόλη.
 
Αισθητικά, τώρα, το αυτοκίνητο έχει την ίδια εμπρόσθια όψη με το Polo, ενσωματώνοντας και τα στοιχεία της έκδοσης της Ν. Αμερικής. Πίσω, το Virtus υιοθετεί τη νέα λογική της VW, η οποία θα λανσαριστεί και στο επόμενο Jetta που θα κάνει ντεμπούτο τον Ιανουάριο στην έκθεση του Ντιτρόιτ.
   
Προκειμένου να είναι πιο ευρύχωρο από το πεντάθυρο Polo, το Virtus διαθέτει ένα μεταξόνιο 2,65 μέτρων, το οποίο είναι ακριβώς όσο αυτό του υπάρχοντος Jetta, αλλά και 8,5 μακρύτερο από εκείνο του Polo. Το συνολικό μήκος του οχήματος είναι στα 4,48 μέτρα, αρκετά πάνω από τα 4,05 μέτρα του Polo, ενώ σημαντικά μεγαλύτερο είναι και το πορτμπαγκάζ των 521 λίτρων, που στην περίπτωση του Polo είναι στα 300 λίτρα. Το ύψος του Virtus είναι στα 1,47 μέτρα και το πλάτος στα 1,75 μέτρα.
 
Το εσωτερικό του Virtus προέρχεται από το Polo, ενώ διαθέσιμο είναι και το ψηφιακό ταμπλό των 10,25 ιντσών με το όνομα Active Info Display, αλλά και η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment Discover Media, που διαθέτει 3 θύρες USB και συνδεσιμότητα Mirrorlink, Apple CarPlay και Android Auto.
 
Σε όρους ασφάλειας, το Virtus στην έκδοση 200 TSI έχει ως στάνταρ το Electronic Stability Control (ESC), που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά επικουρικά συστήματα όπως τα HHC (Ramp Start Assist Control), HBA (Hydraulic Brake Assist), BAS, XDS + (ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού), BSW (αυτόματο καθάρισμα δίσκων φρένων) και RKA + (έλεγχος πίεσης ελαστικών).
 

FORD
LEASING ECIATAN VS ECOMBO