ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
VW story update ή Κάθε εμπόδιο για καλό (μας)

VW story update ή Κάθε εμπόδιο για καλό (μας)

7.255 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2015)

Η ιστορία της Volkswagen με το λογισμικό που ξεπερνούσε τους ελέγχους καυσαερίων στις ΗΠΑ, βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Ας δούμε, λοιπόν, όλες τις εξελίξεις.

Ήταν κοινό μυστικό - Η επιβεβαίωσηΤην Πέμπτη (24/9) γράψαμε πως «Ήταν κοινό μυστικό», ότι δηλαδή επιστήμονες, ελεγκτές και ανταγωνιστές της VW (οι οποίοι θιγόντουσαν περισσότερο και έχαναν σε πωλήσεις) ήξεραν τι γινόταν. Όμως κανείς δεν μίλαγε τόσο καιρό. Τελικά δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από το δημοσίευμα μας και οι εξελίξεις έπεσαν βροχή και μας δικαίωσαν:- Το γερμανικό Autobild αποκάλυψε πως και η BMW X3 xDrive 20d υπερβαίνει κατά 11 φορές τα όρια NOx, χωρίς ωστόσο η BMW να χρησιμοποιεί ένα αντίστοιχο λογισμικό.- Σύμφωνα με τον γερμανικό τύπο η Bosch είχε από το 2007 σχεδιάσει αυτό το λογισμικό, και το έδωσε στην VW, για να χρησιμοποιηθεί όμως μόνο σε testcars. Και μάλιστα την έχει προειδοποιήσει να μην το χρησιμοποιήσει σε αυτοκίνητα παραγωγής.- Το 2011 -σύμφωνα με την Κυριακάτικη Frankfurter Allgemeine- ένας τεχνικός της VW έχει προειδοποιήσει σε εσωτερικό έλεγχο για τις συγκεκριμένες πρακτικές στις μετρήσεις εκπομπών ρύπων, όμως πάλι δεν υπήρξε καμία αντίδραση.- Και τέλος, ακόμη, και η Κομισιόν γνώριζε για το παράνομο λογισμικό από το 2013, όπως υποστηρίζουν οι Financial times με την αποκάλυψη Έκθεσης με την οποία η Κομισιόν προειδοποιεί για την ύπαρξη του λογισμικού, που ξεπερνάει τους ελέγχους, με τον τρόπο που γίνονται σήμερα.Η αντίδραση των Γερμανικών ΑρχώνΜετά από όλα τα παραπάνω, με ένα κείμενο 2 σελίδων, οι Γερμανικές Αρχές δίνουν διορία μέχρι τις 7 Οκτωβρίου στην Volkswagen, ώστε να βρει τρόπο και να παρουσιάσει το χρονοδιάγραμμα με το οποίο τα αυτοκίνητά της θα πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων που πρέπει.6 μήνες πριν, στο Autocheck, την έρευνα του AutoΤρίτηΟι ιδιοκτήτες BMW καταγγέλλουν ότι οι αισθητήρες NOx δεν λειτουργούν καλά, καθώς χαλάνε πολύ γρήγορα και η αντικατάσταση τους κοστίζει 500 ευρώ, κάτι που έχει σαν συνέπεια πολλοί ιδιοκτήτες να κυκλοφορούν, χωρίς να τους αλλάζουν, μολύνοντας την ατμόσφαιρα με ΝΟx. Βλέπουμε και εδώ δηλαδή, ότι υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες στην προσπάθεια περιορισμού του NOx, από την BMW αυτή τη φορά.Τι θα γίνει τελικάΣύμφωνα με την ανακοίνωση της VW τα Euro 6 αυτοκίνητα (αυτά που πωλούνται αυτή τη στιγμή και πρέπει να περνάνε αυστηρότερα όρια) δεν έχουν κανένα αντίστοιχο πρόβλημα. Αρα η τεχνολογία που αντιμετωπίζει το πρόβλημα υπάρχει και μάλιστα δεν έχει μεγάλο κόστος, αφού προσφέρεται σε όλα τα euro 6 μοντέλα. Δεν μένει λοιπόν, παρά να εφαρμοστεί και σε όσα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με το συγκεκριμένο λογισμικό.Εσείς τι λέτε; Μήπως μας βγει τελικά σε καλό αυτή η ιστορία, καθώς θα σκληρύνουν οι έλεγχοι, για θέματα περιβάλλοντος;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
LEAO TEST