ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παράλληλα με την επέτειο των 40 ετών του Golf GTI, η παρουσίαση του αγωνιστικού μοντέλου TCR.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παράλληλα με την επέτειο των 40 ετών του Golf GTI, η παρουσίαση του αγωνιστικού μοντέλου TCR.

Volkswagen Golf GTI TCR

7.233 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)

Το Volkswagen Golf GTI ετοιμάζεται πυρετωδώς για να συμμετάσχει στο Διεθνές Πρωτάθλημα TCR.

Η Volkswagen γιορτάζει την 40η επέτειο του μοντέλου της Golf GTI, παρουσιάζοντας το νέο Golf GTI TCR. Μετά από συνεργασία της Seat και της Volkswagen, δημιουργήθηκε το μοντέλο σε πρότυπα αγωνιστικού αυτοκινήτου. 
Δεδομένου του σκοπού του, το μοντέλο έχει εξοπλιστεί με ένα αεροδυναμικό φαρδύ kit αμαξώματος που περιλαμβάνει, νέο εμπρός προφυλακτήρα με ανθρακονημάτινες αεροδυναμικές λεπτομέρειες, καπό με αεραγωγούς και εκτεταμένους θόλους τροχών. Το κιτ αμαξώματος περιλαμβάνει επίσης καινούργια μαρσπιέ και σπορ πίσω προφυλακτήρα, όπως επίσης και μεγάλη αεροτομή από ανθρακονήματα.
Κάτω από το καπό με τον φαρδύ αεραγωγό κρύβεται ο τετρακύλινδρος δίλιτρος κινητήρας του Golf R, που μετά από μερικά «πειράγματα», παράγει 330 άλογα με απίστευτη ροπή 410 Nm, δηλαδή 14 άλογα και περίπου 30Nm περισσότερα από το Golf R. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ σταματάει στα 230 χλμ/ώρα. Φρενάρει με αεριζόμενες δισκόπλακες 362 χιλιοστών μπροστά και 310 χιλιοστών πίσω με δαγκάνες αλουμινίου, οι οποίες γεμίζουν τις αγωνιστικές ελαφριές ζάντες 18 ιντσών. 
Η ιπποδύναμη και η θηριώδης ροπή «βγαίνουν» στον δρόμο μέσα από το αγωνιστικό σύστημα μετάδοσης 6 ταχυτήτων, με χειριστήρια στο τιμόνι. Για το εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, αλλά η κατασκευάστρια εταιρία επιβεβαίωσε πως υπάρχει κλωβός ασφαλείας (roll cage) και αγωνιστικό κάθισμα με προστατευτικά κεφαλής. Τα 20 αντίτυπα που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη πωληθεί σε ομάδες για την σειρά του Διεθνούς Πρωταθλήματος «FIAΆs 2016 Touring Car Racing».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
LEAO TEST